ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԱԺ-ում նախարար Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է սոցկրեդիտից օգտվելու վերաբերյալ հարցերին

Մարտի 5, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Ազգային ժողովում ՀՀ կառավարության հարցուպատասխանի ընթացքում Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է կրթության ոլորտում սոցիալական կրեդիտից օգտվելու վերաբերյալ հարցին:

ԿԳՄՍ նախարարը տեղեկացրել է, որ նախարարության պաշտոնական կայքում բացված է «Սոցիալական կրեդիտ» բաժինը, որտեղ տեղադրված են բոլոր ուսումնական հաստատությունների և կազմակերպությունների ցանկերը՝ ըստ մարզերի:

«Այն քաղաքացիները, որոնք ցանկանում են օգտվել այս համակարգից, նշյալ ցանկերից կարող են իրազեկվել, թե որ հաստատությունների ու կազմակերպությունների ծրագրերն են երաշխավորված, ըստ այդմ՝ թե որոնցից է հնարավոր օգտվել: Կրթական ծրագրերը ևս ներկայացված են նույն բաժնում՝ առանձին ենթաբաժնով՝ «Երաշխավորված կրթական ծրագրեր»: Այս պահին տեղադրված են արդեն իսկ երաշխավորված 110-ից ավելի ծրագրեր, որոնք թարմացվում են՝ նոր ծրագրերի երաշխավորմանը զուգընթաց: Նույն բաժնում տեղադրված են նաև ուղեցույց, հոլովակ և կոնտակտային հեռախոսահամարներ՝ համակարգին առավել մանրամասն ծանոթանալու նպատակով»,- ասել է նախարարը:

Հարցին, թե ինչպես դիմել երաշխավորման, նախարարը պատասխանել է. «Նշյալ բաժնում կա նաև ուղեցույց երաշխավորման դիմելու ընթացակարգերի վերաբերյալ: Հենց այսօր շրջանառվել է ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի երաշխավորման կարգի վերանայված տարբերակը, որով առավել պարզ ընթացակարգ է նախատեսվում թե՛ ֆիզիկական, թե՛ իրավաբանական անձանց համար»:

Ժաննա Անդրեասյանը կոչ է արել քաղաքացիներին այս փուլում ակտիվ լինել և երաշխավորման գործընթացը լավարկելու վերաբերյալ առաջարկներ ունենալու դեպքում ներկայացնել դրանք: Նախարարի խոսքով` երաշխավորման ընթացակարգը պարզ է. պետք է դիմել ԿԳՄՍ նախարարություն, երեք օրվա ընթացքում ծրագիրը կուղարկվի փորձաքննության, ինչից հետո դրական եզրակացության դեպքում ծրագիրը կերաշխավորվի: «Ամբողջ գործընթացը պետք է տևի մեկ ամսից ոչ ավելի»,- հայտնել է նախարարը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…