ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մայիսի 28-ը` ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐ

Մայիսի 26, 2017
Օրվա խորհուրդ

Հայաստանի Հանրապետութիւն (Հայաստանի Հանրապետություն), ծնունդ է առել 1918 թվականի մայիսի 28-ին՝ մայիսյան հերոսամարտերից՝ Սարդարապատից, Բաշ-Ապարանից և Ղարաքիլիսայից հետո։ Առաջին հանրապետությունը հիմնադրվեց հայ ժողովրդի համար ծանր ժամանակահատվածում, երբ երիտթուրքական բնաջնջման ծրագրից խուսափած բազմահազար հայ գաղթականներն ու սովը, տրանսպորտային ուղիների շրջափակումները, Քեմալական Թուրքիայի 1920 թվի հարձակումը, ինչպես նաև Խորհրդային Ռուսաստանի նվաճողական քաղաքականությունը հնարավորություն չէին ընձեռելու պետության ղեկավարներին ստեղծել կայուն պետություն։ Առաջին հանրապետությունը գոյատևեց մինչև 1920 թվականի դեկտեմբերի 2-ը, երբ Հայաստանը խորհրդայնացավ։ Չնայած կարճ կյանքին Առաջին Հանրապետության դերը անգնահատելի է պետականությունը վերագտնելու գործում։

Նյութի աղբյուրը. ՎԻՔԻՊԵԴԻԱ

  • Հարավային Ամերիկա.ընդհանուր բնութագիրը

    Իմանալ Հարավային Ամերիակայի աշխարհագրական դիրքը,ափագիծը,մակերևույթի առանձնահատկությունները,կլիման,ներքին ջրերը,բնական զոնաները,վերընթաց գոտիականությունն Անդերում:

  • Գոյական անուն

  • Синтаксис.Словосочетание.Простое педложение.

  • Համո Սահյան

  • Համո Սահյան

    Գրական անունՍահյանն իր գրական անունը ստեղծել է հոր՝ Սահակի անվան առաջին մասի «ՍԱՀ» և ազգանվան վերջավորության «յան» համատեղումով։ԿենսագրությունՀամո Սահյանը ծնվել է 1914 թվականի ապրիլի 14-ին Սիսիանի շրջանի (այժմ՝ Սյունիքի մարզ) Լոր գյուղում։ Սահյանը սկզբնական կրթությունը ստացել է տեղի դպրոցում, որտեղ իբրև ուսուցիչ աշխատել էին բանաստեղծներ Գառնիկ Քալաշյանը և Ակսել Բակունցը։ 1927 թվականին Հ. Սահյանը տեղափոխվել է Բաքու, որտեղ ստացել է միջնակարգ կրթություն։ 1935 թվականին ընդունվել և 1939 թվականին ավարտել է Բաքվի մանկավարժական ինստիտուտի հայկական բաժանմունքը։ 1939-1941 թվականներին աշխատել է Բաքվի «Խորհրդային գրող» ամսագրում որպես գրական աշխատող: Որպես Կասպիական նավատորմի նավաստի, մասնակցել է նաև Հայրենական մեծ պատերազմին (1941–1945 թթ.)։ 1944 թվականին Զորյանի հրավերով գալիս է Երևան և բնակություն հաստատում նրա տանը։ Հենց Զորյանի օգնությամբ է Սահյանը ստեղծել իր առաջին գիրքը՝ «Որոտանի եզերքին» վերնագրով։ Ստեփան Զորյանի ուշադրությանը Սահյանը պատասխանել է ձոն-նվիրումով, որում եղել են այսպիսի տողեր.Դուք հոր նման խիստ եք եղել,Ու հոր նման ներող,Ձեր խորհուրդը խորն է եղելՈւ խրատը՝ գերող։1965-1967 թվականներին եղել է «Գրական թերթ»-ի գլխավոր խմբագիրը։Մահացել է 1993 թվականի հուլիսի 17-ին Երևանում։ Նրա աճյունը տեղ է գտել Կոմիտասի անվան պանթեոնում։

  • ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ 8-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

    Դասընթացը  պատրաստել  է  Ղևոնդ  Ալիշանի  անվան  հ.95  դպրոցի   ուսուցչուհի   Արեգնազ  Անտոնյանը :                                                                                                                                                                         Դասընթացի  հիմնական  նպատակները՝                                                                                                  Ձևավորել կապերի տեսակները տարբերակելու, հոլովառության, անձնանիշ և իրանիշ գոյականների հետ գործածության հմտություններ, նպաստել ճիշտ խոսքի կազմմանը Ձևավորել շաղկապի տեսակները տարբերակելու, ճիշտ կետադրելու,  բառեր և նախադասություններ կապելու դերը    հասկանալու և խոսքում ճիշտ կիրառելու հմտություններ 

  • Ինչպես է կլիմայի փոփոխությունը ազդում անտառների վրա:

    Կլիմայի փոփոխությունը մեր ժամանակների ամենակարևոր հիմնախնդիրներից է: Կլիմայի զգալի փոփոխության, հատկապես ցրտելու դեպքում, տեղի էր ունենում այսպես կոչված «կենսաբանական աղետ»: Տասնյակ միլիոնավոր տարիների ընթացքում կենդանի օրգանիզմների ամբողջ տեսակներ  վերանում էին, մնում էին միայն այն տեսակները, որոնք կարողանում էին հարմարվել կլիմայական նոր պայմաններին:Բնության մեջ ամեն ինչ փոխկապակցված է։ Անգամ բաղկացուցիչներից մեկի աննշան փոփոխությունը հանգեցնում է մյուսների փոփոխությանը։ Դա է պատճառը, որ մոլորակի վրա ջերմաստիճանի բարձրացմանը զուգահեռ կարող են տեղի ունենալ նաև այլ՝ փոխկապակցված փոփոխություններ․ համաշխարհային օվկիանոսի մակարդակը բարձրանում է, հալչում են սառույցները, տարեցտարի ավելանում է եղանակային այնպիսի ծայրահեղ դրսևորումների թիվը և հզորությունը, ինչպիսիք են ջերմային ալիքները, փոթորիկները, հորդառատ անձրևները, հեղեղումները և երաշտները։ Նոր, վտանգավոր վարակիչ հիվանդություններ և նոր վնասատուներ են հայտնաբերվում այն վայրերում, որտեղ նախկինում չեն եղել։ Կլիմայի փոփոխության այս և այլ հետևանքները վտանգավոր են ֆլորայի և ֆաունայի համար, որոնք չեն կարող արագ հարմարվել այդքան կտրուկ փոփոխություններին։ Դրանք նաև հսկայական տնտեսական վնաս են հասցնում, վտանգավոր են մարդու առողջության և անգամ կյանքի համար։  Կլիմայագետների ամենահեղինակավոր` Կլիմայի փոփոխության հարցերով միջկառավարական փորձագիտական խմբի (ԿՓՄՓԽ) վերջերս հրապարակած եզրակացությունները փաստում են, որ կլիմայի փոփոխություններն ապագայում կարող են հանգեցնել շատ ավելի վտանգավոր հետևանքների թե՛ բնության, և թե՛ մարդու համար։ Կլիմայական փոփոխությունների հասցրած վնասը կրճատելու նպատակով մարդկությունը պետք է նախաձեռնի համապատասխան՝ այսպես կոչված հարմարվողականության (ադապտացիոն) միջոցներ։

  • Նման եռանկյունների հատկությունները

  • մայրենի

    աշխատեք միասին

  • Հայոց լեզու և գրականություն

    եկեք ծանոթանանք