ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սոցիալական կրեդիտ. կրթական ծառայությունների բաղադրիչն ընդլայնվում է

Փետրվարի 14, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներում սոցիալական կրեդիտից օգտվող երաշխավորված կազմակերպությունների և ծրագրերի ցանկը հասանելի կլինի ԿԳՄՍՆ պաշտոնական կայքում՝ առանձին բաժնով:

Այս մասին ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում հայտնել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ անդրադառնալով համընդհանուր հայտարարագրման շրջանակում սոցիալական ծախսերի՝ կրեդիտների վերադարձի շրջանակի ընդլայնման հարցին։

Սոցիալական կրեդիտների վերադարձի շրջանակի ընդլայնումը վերաբերում է երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի, պարարվեստի դպրոցների, հանրակրթական ոչ պետական հաստատությունների, մանկապատանեկան մարզադպրոցների և ԿԳՄՍՆ-ի կողմից երաշխավորված այլ արտադպրոցական ծրագրերի և ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի համար կատարված ուսման վճարներին, ինչպես նաև միջնակարգ ընդհանուր մասնագիտացված հատուկ կրթական ծրագրերի շրջանակում դասագրքերի վարձակալության ծախսերին` յուրաքանչյուր աշակերտի համար տարեկան 3000 դրամի չափով:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև երաշխավորման գործընթացին՝ նշելով, որ համապատասխան կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը /ԱՁ/ պետք է դիմեն ԿԳՄՍ նախարարություն՝ ներկայացնելով իրենց կողմից իրականացվող ծրագիրը, որը ներառում է դասընթացի բովանդակությունը՝ տարիքային խումբը, տևողությունը, մեթոդաբանությունն ու ծրագրի իրականացման պայմանները: «Կրթական ծրագրերի երաշխավորման տեսանկյունից օրենսդրությունը հստակ է և կարգավորված. արտադպրոցական ծրագրերի համար գործում է երաշխավորման կարգ: Հաստատված է նաև առանձին կարգ՝ ոչ դպրոցական տարիքի անձանց լրացուցիչ /ոչ ֆորմալ/ կրթության կազմակերպման վերաբերյալ: Բնականաբար, խոսքը երկու գործընթացի մասին է: Առաջին՝ կազմակերպություններին անհրաժեշտ է իրազեկել երաշխավորման գործընթացի մասին, եթե, իհարկե, մինչ այս նրանք չեն դիմել ծրագրերի երաշխավորման համար: Երկրորդ՝ իրազեկել քաղաքացիներին, որ իրենց, ինչպես նաև իրենց երեխաների հաճախած խմբակները, համապատասխան կենտրոնները, կազմակերպություններն աշխատում են երաշխավորված ծրագրերով»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Լրագրողների հետ ճեպազրույցում նախարարը նշել է, որ եկամտային հարկից վերադարձի հնարավորություն են ստանում նաև այն քաղաքացիները, որոնք իրականացրել են ծախսեր արտադպրոցական կրթության ոլորտում, օրինակ՝ իրենց երեխաները հաճախում են արվեստի, երաժշտական, գեղարվեստի որևէ դպրոց: Նախարարի խոսքով՝ ներկա պահին Հայաստանում գրանցված են 238 արվեստի, երաժշտական, գեղարվեստի դպրոցներ կամ կենտրոններ, որտեղ սովորում են ավելի քան 55 հազար երեխաներ, որոնցից ավելի քան 43 հազարը՝ վճարովի հիմունքներով:

«Այսօր ընդունված որոշմամբ քաղաքացիներն այս ծախսերի փոխհատուցումը կարող են ստանալ եկամտային հարկի վերադարձից՝ սոցիալական կրեդիտի տեսքով: Կարևոր նախապայման է վճարումն անկանխիկ եղանակով»,- ներկայացրել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ ծրագրի շահառու կարող են դառնալ բավական մեծ թվով քաղաքացիներ։

Անդրադառնալով միջնակարգ ընդհանուր մասնագիտացված հատուկ կրթական ծրագրերի շրջանակում դասագրքերի վարձակալության ծախսերին՝ ԿԳՄՍ նախարարն ասել է. «Դասագրքերի համար վճարներ իրականացնում են 5-13-րդ դասարաններում սովորող բոլոր երեխաների ծնողները՝ բացառությամբ սոցիալական որոշ խմբերի: Այս որոշման արդյունքում նրանք կարող են յուրաքանչյուր երեխայի համար 3000 դրամի չափով եկամտային հարկից վերադարձ ստանալ»:

Սոցիալական կրեդիտների վերադարձի շրջանակում սահմանվել է, որ նշված ուղղություններով սոցիալական ծախսերի հայտարարատուները եկամտային հարկից փոխհատուցում կստանան նաև 2024 թ. համար` հետադարձ ուժով, եթե սոցիալական ծախսերը կատարվել են անկանխիկ՝ բացառությամբ դասագրքերի վարձակալության ծախսերի:

Հիշեցնենք՝ եթե հայտարարագիր ներկայացնող անձը կատարել է սոցիալական ծախս, ապա ունի փոխհատուցման իրավունք, որի առավելագույն չափը տարեկան 100 հազար դրամն է։ Սոցիալական ծախս են համարվում ՀՀ կրթական հաստատություններին կատարված ուսման վճարները և առողջության ապահովագրական փաթեթի ձեռքբերումը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան