Կրթության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներում սոցիալական կրեդիտից օգտվող երաշխավորված կազմակերպությունների և ծրագրերի ցանկը հասանելի կլինի ԿԳՄՍՆ պաշտոնական կայքում՝ առանձին բաժնով:
Այս մասին ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում հայտնել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ անդրադառնալով համընդհանուր հայտարարագրման շրջանակում սոցիալական ծախսերի՝ կրեդիտների վերադարձի շրջանակի ընդլայնման հարցին։
Սոցիալական կրեդիտների վերադարձի շրջանակի ընդլայնումը վերաբերում է երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի, պարարվեստի դպրոցների, հանրակրթական ոչ պետական հաստատությունների, մանկապատանեկան մարզադպրոցների և ԿԳՄՍՆ-ի կողմից երաշխավորված այլ արտադպրոցական ծրագրերի և ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի համար կատարված ուսման վճարներին, ինչպես նաև միջնակարգ ընդհանուր մասնագիտացված հատուկ կրթական ծրագրերի շրջանակում դասագրքերի վարձակալության ծախսերին` յուրաքանչյուր աշակերտի համար տարեկան 3000 դրամի չափով:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև երաշխավորման գործընթացին՝ նշելով, որ համապատասխան կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը /ԱՁ/ պետք է դիմեն ԿԳՄՍ նախարարություն՝ ներկայացնելով իրենց կողմից իրականացվող ծրագիրը, որը ներառում է դասընթացի բովանդակությունը՝ տարիքային խումբը, տևողությունը, մեթոդաբանությունն ու ծրագրի իրականացման պայմանները: «Կրթական ծրագրերի երաշխավորման տեսանկյունից օրենսդրությունը հստակ է և կարգավորված. արտադպրոցական ծրագրերի համար գործում է երաշխավորման կարգ: Հաստատված է նաև առանձին կարգ՝ ոչ դպրոցական տարիքի անձանց լրացուցիչ /ոչ ֆորմալ/ կրթության կազմակերպման վերաբերյալ: Բնականաբար, խոսքը երկու գործընթացի մասին է: Առաջին՝ կազմակերպություններին անհրաժեշտ է իրազեկել երաշխավորման գործընթացի մասին, եթե, իհարկե, մինչ այս նրանք չեն դիմել ծրագրերի երաշխավորման համար: Երկրորդ՝ իրազեկել քաղաքացիներին, որ իրենց, ինչպես նաև իրենց երեխաների հաճախած խմբակները, համապատասխան կենտրոնները, կազմակերպություններն աշխատում են երաշխավորված ծրագրերով»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Լրագրողների հետ ճեպազրույցում նախարարը նշել է, որ եկամտային հարկից վերադարձի հնարավորություն են ստանում նաև այն քաղաքացիները, որոնք իրականացրել են ծախսեր արտադպրոցական կրթության ոլորտում, օրինակ՝ իրենց երեխաները հաճախում են արվեստի, երաժշտական, գեղարվեստի որևէ դպրոց: Նախարարի խոսքով՝ ներկա պահին Հայաստանում գրանցված են 238 արվեստի, երաժշտական, գեղարվեստի դպրոցներ կամ կենտրոններ, որտեղ սովորում են ավելի քան 55 հազար երեխաներ, որոնցից ավելի քան 43 հազարը՝ վճարովի հիմունքներով:
«Այսօր ընդունված որոշմամբ քաղաքացիներն այս ծախսերի փոխհատուցումը կարող են ստանալ եկամտային հարկի վերադարձից՝ սոցիալական կրեդիտի տեսքով: Կարևոր նախապայման է վճարումն անկանխիկ եղանակով»,- ներկայացրել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ ծրագրի շահառու կարող են դառնալ բավական մեծ թվով քաղաքացիներ։
Անդրադառնալով միջնակարգ ընդհանուր մասնագիտացված հատուկ կրթական ծրագրերի շրջանակում դասագրքերի վարձակալության ծախսերին՝ ԿԳՄՍ նախարարն ասել է. «Դասագրքերի համար վճարներ իրականացնում են 5-13-րդ դասարաններում սովորող բոլոր երեխաների ծնողները՝ բացառությամբ սոցիալական որոշ խմբերի: Այս որոշման արդյունքում նրանք կարող են յուրաքանչյուր երեխայի համար 3000 դրամի չափով եկամտային հարկից վերադարձ ստանալ»:
Սոցիալական կրեդիտների վերադարձի շրջանակում սահմանվել է, որ նշված ուղղություններով սոցիալական ծախսերի հայտարարատուները եկամտային հարկից փոխհատուցում կստանան նաև 2024 թ. համար` հետադարձ ուժով, եթե սոցիալական ծախսերը կատարվել են անկանխիկ՝ բացառությամբ դասագրքերի վարձակալության ծախսերի:
Հիշեցնենք՝ եթե հայտարարագիր ներկայացնող անձը կատարել է սոցիալական ծախս, ապա ունի փոխհատուցման իրավունք, որի առավելագույն չափը տարեկան 100 հազար դրամն է։ Սոցիալական ծախս են համարվում ՀՀ կրթական հաստատություններին կատարված ուսման վճարները և առողջության ապահովագրական փաթեթի ձեռքբերումը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան