ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երկխոսությունն ու հետադարձ կապը նպաստում են կամավոր ատեստավորման համակարգի բարելավմանը. Ժաննա Անդրեասյան

Հունվարի 30, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն Անդրանիկ Մարգարյանի անվան թիվ 29 ավագ դպրոցում հանդիպել է կամավոր ատեստավորում անցած ուսուցիչների հետ: 

Հանդիպմանը մասնակցել է տարբեր առարկաների շուրջ 90 ուսուցիչ:

Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ նախարարության համար կարևոր է լսել կամավոր ատեստավորման համակարգի վերաբերյալ ուսուցիչների հարցերը, դիտարկումներն ու առաջարկները՝ գործընթացի կազմակերպումը բարելավելու նպատակով:

Շնորհավորելով ուսուցիչներին գրանցած հաջողության համար՝ նախարարը նշել է. «Կարևորում ենք ձեզ հետ երկխոսությունն ու հետադարձ կապը, որի միջոցով բարձրաձայնվում են համակարգի խնդիրները: Դա նպաստում է գործընթացի բարելավմանը, որն ուղղված է ուսուցիչների մասնագիտական զարգացմանը և վարձատրության բարելավմանը:

Լսելով կամավոր ատեստավորում անցած ուսուցիչներին՝ կարող ենք ավելի հիմնավոր պատկերացումներ ունենալ գործընթացի վերաբերյալ, ինչը թույլ կտա վերանայել ու լրամշակել կարգերը և տարեցտարի ունենալ կամավոր ատեստավորման ավելի բարելավված գործընթաց: Այս նպատակին են միտված նաև թեստերի լավարկման շարունակական աշխատանքները, որոնք մշտապես իրականացվում են՝ հաշվի առնելով բողոքարկումների վերլուծությունը»:

Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է, որ 2024 թ. կամավոր ատեստավորմանը գրանցված 6260 ուսուցիչների 80 տոկոսը մասնակցել է առարկայական գիտելիքների ստուգմանը. դրական արդյունք է գրանցել 3866 ուսուցիչ, ինչը, ըստ նախարարի, դրական դինամիկա է և ցույց է տալիս, որ համակարգն ավելի հաղթահարելի է դարձել, և ուսուցիչներն ավելի լավ են պատրաստվում:

Հանդիպումն անցել է հարց ու պատասխանի ձևաչափով. ուսուցիչները ներկայացրել են իրենց առաջարկներն ու դիտարկումները: Նրանք նաև շնորհակալություն են հայտնել կամավոր ատեստավորման գործընթացի կազմակերպման համար՝ շեշտելով, որ այն նպաստում է իրենց մասնագիտական զարգացմանը, ինչպես նաև աշխատավարձի բարձրացման իրական հնարավորություն է:

Ուսուցիչների գնահատմամբ՝ կամավոր ատեստավորումը էլեկտրոնային եղանակով անցկացնելը դրական է անդրադարձել ժամանակի խնայման և ձևաթղթերի լրացման բարդություններից խուսափելու առումով: Ուսուցիչներն ընդգծել են նաև, որ կամավոր ատեստավորմանը պատրաստվելու ընթացքը նպաստել է ուսուցիչների միջև համագործակցության ձևավորմանը, միջանձային հարաբերությունների ամրապնդմանը, թիմային աշխատանքի զարգացմանը: Նրանք վստահեցրել են, որ իրենց հաջողությամբ խրախուսում են գործընկերներին՝ չվարանել և մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը: Ուսուցիչները հանդիպման ընթացքում մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարին, որոնք հիմնականում վերաբերել են թեստերի պատշաճ կազմմանը, բողոքարկման գործընթացի բարելավմանը, բոլոր առարկաների համար հավասար պայմանների ապահովմանը, ուղեցույցների բովանդակությանը, տարակարգի շնորհմանը և այլն:

Ի պատասխան հարցադրումների՝ ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ նախատեսվում է վերանայել ուղեցույցները, փոփոխություն իրականացնել ատեստավորման կարգում, այդ թվում՝ բողոքարկման գործընթացում: Նա կոչ է արել կարգի նախագծի շրջանառության ժամանակ ակտիվ լինել և հանդես գալ մասնագիտական առաջարկներով: Նախարարի դիտարկմամբ՝ ի համեմատ կամավոր ատեստավորման՝ տարակարգի գործընթացին դիմող ուսուցիչներն ավելի քիչ են, մինչդեռ տարակարգը ևս վարձատրության և մասնագիտական աճի լավագույն գործիք է: Ժաննա Անդրեասյանը հետաքրքրվել է նաև, թե ինչպես է ատեստավորման հաղթահարումն անդրադարձել աշակերտների կրթական արդյունքի և դասավանդման որակի վրա: Ուսուցիչներն ընդգծել են, որ կամավոր ատեստավորումից հետո առավել ինքնավստահությամբ են մտնում դասարան և զգում են, որ վերարժևորված ու թարմացված գիտելիքներ ունեն:

Ամփոփելով խոսքը՝ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին պետության համար կարևոր բարեփոխմանն աջակցելու ջանասիրության և համառության համար: «Ձեր աշխատանքը, վստահ եղեք, տեսանելի ու գնահատելի է»,- եզրափակել է նախարարը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…