Ամանորին և Սուրբ Ծննդյան տոներին ընդառաջ երազանքները նոր շունչ են առնում՝ նոր թռիչք ու հևք տալիս մարդկանց սրտերին և հոգուն։ «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացվեցին ամանորյա միջոցառումների շարք: Գյումրու Սրբոց Նահատակաց եկեղեցու ժողովրդապետ՝ Տեր Գրիգոր ավագ քահանա Մկրտչյանի օրհնությամբ և տերունական միասնական աղոթքով սկսվեց «Սուրբ Ծննդյան հրաշքն իմ հոգում» խորագրով միջոցառումը:
Միջոցառման հանդիսատեսը կենտրոն հաճախող արցախցի սաներն էին: Ավագ քահանա Մկրտչյանն իր հոգևոր քարոզչական խոսքում անդրադարձավ Քրիստոսի Սուրբ Ծննդյան խորհրդին՝ ի մասնավորի ընդգծելով. «Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Ծնունդը ոչ այլ ինչ էր, եթե ոչ վերստին հռչակումն աստվածային Եղիցի Լույս հրամանի»:
Ավագ քահանան պատգամեց սիրով ու ջերմությամբ պարուրել արցախցի մեր հայրենակիցներին, որպեսզի վերջիններս հավատան իրենց լուսավոր գալիքին, արցախցիներին հորդորեց վառ պահել իրենց հոգու աստվածային հույսը, լցվել լավատեսությամբ, ապրել ու արարել Մայր Հայաստանում։ Իր որդիական սերն ու անկեղծ երախտագիտությունը հայտնեց կենտրոնին, որ ի հեճուկս բազմաթիվ դժվարությունների շարունակում է թիկունք լինել և աջակցել արցախցի հայրենակիցներին։ Սուրբ Ծննդյան լուսաբեր տոնի առիթով միասնական աղոթք բարձրացվեց առ Աստված հայոց երկրի խաղաղության, նահատակ քաջորդիների հոգիների հանգստության, ինչպես նաև սահմանը հսկող հայ զինվորների համար։ Հոգևոր խոսքից հետո արցախցի սաները դիտեցին «Միմզի» թատերական ստուդիայի «Կախարդական հեքիաթ» ներկայացումը, որի հիմքում անշուշտ բարձրարժեք խորհուրդներ են, որ պետք է կրեն յուրաքանչյուրը՝ երազել, անակնկալների սպասումով ապրել:
Այնուհետև մասնակցեցին Ձմեռ պապի և Ձյունանուշի հետաքրքիր խաղ-մրցույթներին և գեղարվեստկան տոնական գունեղ միջոցառմանը։ Կենտրոնի փողային նվագախմբի, դհոլի և պարարվեստի խմբակների տոնական ելույթներով ամփոփվեց գեղարվեստական միջոցառումը, որից հետո Ձմեռ պապն ու Ձյունանուշը՝ ֆրանսիական Œuvre d’Orient կազմակերպության աջակցությամբ «Ընտանիք» ԲՀԿ կողմից բաժանեցին ամանորյա նվերներ։ Սուրբ Ծննդյան տոնի հետ հաղորդակցությունը պարգևեց նրանց մեծ ուրախություն և հոգևոր ներդաշնակություն:
Ամանորին և Սուրբ Ծնունդին նվիրված տոնական միջոցառումների շարքն ամփոփվեց գունեղ դիմակահանդեսով:
Հետաքրքիր խաղ-մրցույթներ, ուրախ երաժշտություն և իհարկե տոնական մթնոլորտ էր տիրում կենտրոնի դահլիճում: Դիմակահանդեսի մասնակից սաների մտավոր ներուժի համադրմամբ միայն իրականություն դարձավ ամանորյա դիմակահանդեսը: Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան լույսը թևածեց սաների սրտում: Դիմակահանդեսն ավարտվեց 2025-ը մեծ հույսերով ու ակնկալիքներով դիմավորելու, միմյանց բարին, միասնականություն և խաղաղություն մաղթելու ուղերձով։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան