ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Հարմոնիում» երաժշտական զարգացման կենտրոն ՀԿ-ն 2024 թ. ընթացքում իրականացրել է «Վարպետության դաս. Մեկնարկ» կրթամշակութային ծրագիրը. իրականացվել է 12 վարպետության դաս։
Ծրագրում ներգրավվել են հայ կատարողական արվեստում բազմամյա փորձ ունեցող 10 առաջատար մասնագետներ՝ ինչպես երիտասարդ, այնպես էլ ավագ սերնդի ներկայացուցիչներ, և արտասահմանյան 2 մասնագետներ, որոնք իրականացրել են իրենց գործունեությունը ըստ նախապես համաձայնեցրած ժամանակացույցի՝ վարպետության դասերի ձևաչափով։ Յուրաքանչյուր մասնագետ դասավանդել է ընդհանուր առմամբ 20 ժամ։
2024 թ. ծրագրին մասնակցելու համար հրավիրվել են հետևյալ արտասահմանյան մասնագետները՝ Օլեգ Պոլյանսկի (Ուկրաինա,Գերմանիա, Քյոլնի բարձրագույն երաժշտականաան դաշնամուրային ամբիոնի պրոֆեսոր), Ալբերտ Տյու (Սինգապուր, Յոնգ Սյու Թոհ կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր), իսկ հայաստանյան մասնագետներն էին՝ Էդուարդ Թադևոսյանը (ՀՀ ժողովրդական արտիստ, ԵՊԿ պրոֆեսոր), Ալեքսանդր Կոսեմյանը (ՀՀ վաստակավոր արտիստ, ԵՊԿ ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր), Կարինե Օհանյանը (ՀՀ վաստակավոր արտիստ, ԵՊԿ ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր), Կարինե Հարությունյանը (ՀՀ վաստակավոր ուսուցիչ), Արամ Թալալյանը (ՀՀ վաստակավոր արտիստ, ԵՊԿ պրոֆեսոր, միջազգային մրցույթների դափնեկիր), Հռիփսիմե Աղաքարյանը (միջազգային մրցույթների դափնեկիր), Տիգրան Հախումյանը (միջազգային մրցույթների դափնեկիր, Լահրի երաժշտական դպրոցի պրոֆեսոր), Մարինե Մարգարյանը (ԵՊԿ պրոֆեսոր, միջազգային մրցույթների դափնեկիր), Սյուզի Երիցյանը (միջազգային մրցույթների դափնեկիր) և Դավիթ Մելքոնյանը (միջազգային մրցույթների դափնեկիր)։
Վարպետության դասերին մասնակցել են 8-18 տարեկան պատանի և երիտասարդ 203 երաժիշտ-կատարողներ (դաշնամուր, ջութակ և թավջութակ)՝ Երևանի և ՀՀ մարզերի երաժշտական ուսումնական տարբեր հաստատություններից։
Յուրաքանչյուր մասնագետի վարպետության դասերի շարքի ավարտից հետո տվյալ ուսումնական հաստատությունում, որտեղ կայացել են դասերը, պատանի երաժիշտների մասնակցությամբ կազմակերպվել են համերգներ և զրույց-հանդիպումներ մասնագետ-մասնակից-ուսուցիչ ձևաչափով։ Համերգի մասնակիցներին ընտրել է տվյալ մասնագետը՝ առաջնորդվելով երաժշտի պատրաստվածությամբ և իր վարպետության դասերի ընթացքում առաջադիմությամբ։ Համերգներին մասնակցելու հնարավորություն է ընձեռվել 132 պատանի երաժիշտ-կատարողների։ Կամերային երաժշտության տանը տեղի է ունեցել նաև տարեվերջյան ամփոփիչ երկու համերգ, որոնց մասնակցել են 27 լավագույնները բոլոր երեք մասնագիտություններով։ Ընդհանուր առմամբ կազմակերպվել է 14 համերգ։
Վարպետության դասերը անցկացվել են Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան, Ալ. Սպենդիարյանի անվան, Ա. Տիգրանյանի անվան և Մ. Միրզոյանի անվան երաժշտական դպրոցներում, Բ․ Կանաչյանի անվան ԱԴ, Հ. Դանիելյանի անվան ԱԴ, Ղ. Սարյանի անվան ԱԴ և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում։
Դասընթացների մասին ինֆորմացիան հրապարակվել է սոցհարթակում՝ https://www.facebook.com/meknark։
Նշենք, որ ուսուցման նոր մեթոդիկայի, կատարելագործման և ունակությունների զարգացման հատուկ պլանի ստեղծման շնորհիվ շահառուները հնարավորություն են ստացել առավել նպաստավոր պայմաններում զարգացնելու մասնագիտական կարողություններն ու տաղանդը, ինչպես նաև ձեռք բերել բեմական փորձ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: