ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ երկու փուլով անցկացվել են ՀՀ ուսանողական մարզական 25-րդ խաղերը, որին մասնակցել են 20 բուհերի ավելի քան 1000 ուսանողներ:
Հայաստանի ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանի խոսքով՝ խաղերի կազմակերպման ու անցկացման հարցում համագործակցել են տարբեր մարզաձևերի ազգային ֆեդերացիաների հետ: Գարնանային և աշնանային փուլերի շրջանակում ընդհանուր առմամբ անցկացվել են 11 մարզաձևերի 14 առաջնություններ, այդ թվում՝ «Ֆուտզալի համալսարանական լիգա» մրցաշարը, 3X3 բասկետբոլի, սեղանի թենիսի, լողափնյա վոլեյբոլի, վոլեյբոլի, բասկետբոլի, սպորտային ժայռամագլցման և պարանի ձգման, բադմինթոնի, շախմատի, հրաձգության և այլ մարզաձևերի առաջնություններ:
Սպորտային ժայռամագլցման և պարանի ձգման առաջնություններում գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Պարանի ձգում
1. ՀՊՏՀ, 2. ՀԱԱՀ, 3. ՀՖԿՍՊԻ
Սպորտային ժայռամագլցում
Տղաներ
1. Աղվան վարդանյան, ԵՊՀ
2. Մհեր Օհանիսյան, ԵՊՀ
3. Սասուն Գալստյան, ՀՖԿՍՊԻ
Աղջիկներ
1. Մարիա Սահակյան, ԵՊՀ
2. Քրիստինե Սաֆարյան, ԵՊՀ
3. Մագա Աթանեսյան, ՀՖԿՍՊԻ
«Ֆուտզալի համալսարանական գավաթ» մրցաշարում Շիրակի պետական համալսարանի տղաների թիմը զբաղեցրել է առաջին տեղը, ԵՊՀ թիմը՝ երկրորդ, իսկ Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի թիմը՝ երրորդ տեղը: Մրցաշարին 12 համալսարանական թիմեր են մասնակցել:
Վոլեյբոլի տղաների և աղջիկների առաջնությանը մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 200 ուսանողներ: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ԵՊՀ
3. ԲՊՀ
Տղաներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀՌՀ
3. ՀՊՏՀ
Բադմինթոնի տղաների և աղջիկների առաջնություններին մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 30 ուսանողներ, այդ թվում՝ Հնդկաստանից: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. Էլեն Տիրատուրյան (ԵՊՀ)
2. Պրավալիկա (ԵՊԲՀ)
3. Ջայա (Մխիթար Գոշ Համ.)
Տղաներ
1.Արտյոմ Հակոբյան (ՀԱՊՀ)
2. Մուջիբ (ԵՊԲՀ)
3.Իդրիս (Մխիթար Գոշ)
Խառը զուգախաղ
1. Իդրիս-Ջայա (Մխիթար Գոշ)
2. Քարտիկ-Ապառնա (ԵՊԲՀ)
3. Արտյոմ Հակոբյան-Սոնա Մկրտչյան (ՀԱՊՀ)
Բասկետբոլի տղաների և աղջիկների առաջնություններին մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 200 ուսանողներ: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀՊՏՀ
3. ԵՊՀ
Տղաներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀԱԱՀ
3. ԵՊՀ
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: