ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 2024-2025 ուստարին հայտարարել է մշակութային կրթության տարի, որի շրջանակում հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն իրականացրել են նախագծային աշխատանքներ՝ համադրելով կրթությունն ու մշակույթը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր Երևանի Հակոբ Կարապենցի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում ներկա է եղել «Հայ յոթ ականավոր թագուհիները» նախագծային աշխատանքի ներկայացմանը:
Նախագծի շրջանակում աշակերտներն ուսումնասիրել են յոթ թագուհիների ժամանակաշրջանը, կենսագործունեությունը, պատրաստել գրքույկներ ու համապատասխան հագուստներ, տարաբնույթ ձեռքի աշխատանքներ՝ հաստատելով միջառարկայական կապ «Գրականություն» առարկայի և «Արհեստ և արվեստ» բնագավառի միջև:
«Վստահ եմ՝ ուսումնասիրելով հայոց թագուհիների դերակատարումն ու ազդեցությունն իրենց ժամանակաշրջանում՝ կոգեշնչվեք նրանց կերպարներով և կնախանշեք ձեր ապագան: Ձեր կյանքի ճանապարհն արդյունավետ ու ճիշտ պլանավորելով՝ դուք ևս ձեր կարևոր դեր եք ունենալու ձեր ժամանակաշրջանում՝ նպաստելով պետության, հասարակության զարգացման ու առաջընթացին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ դիմելով մասնակից աշակերտներին:
Նա հետաքրքրվել է՝ ինչպես են աշակերտները պատրաստվել նախագծային աշխատանքին, ինչ բարդություններ այն ուներ, ինչ տվեց, հե՞շտ է խմբային աշխատանք իրականացնելը, թե՞ ոչ: Արաքսիա Սվաջյանը հետաքրքրվել է նաև աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման և նոր չափորոշչի ներդրմամբ պայմանավորված՝ փոփոխությունների վերաբերյալ:
Ի պատասխան՝ աշակերտներն ասել են, որ նախագծային աշխատանքը հնարավորություն է տալիս խորապես ուսումնասիրելու թեման, նոր գիտելիք ձեռք բերելու, ինչպես նաև թիմային մտածելակերպ ձևավորելու: Նրանք նոր չափորոշչի շրջանակում հատկապես կարևորել են դասագրքերում առկա QR կոդերը, որոնք, ըստ աշակերտների, առավել հեշտացնում և հետաքրքիր են դարձնում տվյալ առարկան:
Օրվա շրջանակում Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել նաև դպրոցում անցկացվող ընթերցանության մրցույթի երկրորդ փուլին, որի ընթացքում աշակերտներն ընթերցել են Սիլվա Կապուտիկյանի արձակից ընտրված որոշ հատվածներ, որին հաջորդելու էր ուսուցիչների կողմից ընտրված կամայական հատվածների ընթերցում:
Նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ աշակերտներն ընթերցանությամբ հետաքրքրված են ոչ միայն մրցույթին մասնակցելու նպատակով, այլև առհասարակ գիրքը սիրելու շնորհիվ: Նա կոչ է արել շատ կարդալ՝ բացահայտելու նոր աշխարհներ ու տպավորություններ, ձևավորելու մտածելակերպ ու աշխարհայացք:
Նշենք, որ ՀՀ դպրոցներն իրենց իրականացրած նախագծային աշխատանքները հրապարակում են իրենց սոցիալական հարթակներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: