Ռուսական արվեստի թանգարանի (պրոֆ. Ա. Աբրահամյանի հավաքածու) համար 2024 թվականը նշանավորվել է հոբելյանական երկու կարևորագույն իրադարձությամբ. թանգարանում տեղի է ունեցել հոբելյանական տարվա ամփոփիչ միջոցառումը, որին ներկա է եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը։
Ներկաներին ողջունել նաև Ռուսական արվեստի թանգարանի տնօրեն Մարինե Մկրտչյանը և «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Վանանե Արարքցյանը։
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ Ռուսական արվեստի թանգարանի համար 2024 թվականը նշանավորվել է թանգարանի հիմնադիր, Սոցիալիստական աշխատանքի հերոս, ԽՍՀՄ պետական մրցանակի դափնեկիր, խորհրդային բժշկության ականավոր ներկայացուցիչ, պրոֆեսոր Արամ Հակոբի Աբրահամյանի ծննդյան 125 և թանգարանի հիմնադրման 40-ամյա հոբելյանների նշմամբ։
«Ռուսական արվեստի թանգարանի համար տարին հագեցած էր, և թանգարանը պատվով է կատարել իր առաքելությունը։ Այս համատեքստում ուզում եմ առանձնացնել Տրետյակովյան պատկերասրահի հետ իրականացված հոբելյանական ծրագիրը, քանի որ միջազգային համագործակցությանն ուղղված բոլոր նախաձեռնությունները նախարարության ուշադրության կենտրոնում են։ Վստահ եմ, որ նման ծրագրերի միջոցով թանգարանը լուրջ զարգացում է ապրում՝ հանրահռչակելով մեր մշակութային ժառանգությունը միջազգային ասպարեզում»,- նշել է Ալֆրեդ Քոչարյանը և շնորհակալություն հայտնել բոլոր գործընկեր կազմակերպություններին, մասնավորապես՝ «Կերոն» զարգացման հիմնադրամին շարունակական համագործակցության համար։
Հոբելյանական տարվա ընթացքում համատեղ իրականացրած նախագծերի կապակցությամբ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը ԿԳՄՍ նախարարության պատվոգրով պարգևատրել է «Կերոն» հիմնադրամի հիմնադիր Մարիետա Գևորկյանին: Թանգարանային ոլորտում ունեցած նշանակալի ավանդի և երկարամյա բարեխիղճ գործունեության համար ԿԳՄՍՆ պատվոգրով պարգևատրվել են նաև Ռուսական արվեստի թանգարանի մի խումբ աշխատակիցներ։
Հոբելյանական ամփոփիչ միջոցառման շրջանակում նախարարի տեղակալը շրջայց է կատարել թանգարանում և դիտել նորացված ցուցադրությունը։ Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են նաև հոբելյանական ցուցահանդեսների շրջանակում հրատարակված պատկերագրքերը, որոնք տրամադրվել են նաև մշակութային կառույցներին։
Նշենք, որ Ռուսական արվեստի թանգարանում (պրոֆ. Ա. Աբրահամյանի հավաքածու) հոբելյանական տարին մեկնարկել է 2023 թվականին, որի ընթացքում թանգարանն այցելուներին ներկայացել է վերանորոգված և նորացված մշտական ցուցադրությամբ։ Կարևորագույն միջոցառումները մեկնարկել են 2024 թվականին․ Ռուսական արվեստի թանգարանի և Տրետյակովյան պատկերասրահի համագործակցության շնորհիվ հունիսի 4-ից օգոստոսի 12-ը Տրետյակովյան պատկերասրահում տեղի է ունեցել «Մոսկվա-Երևան-Մոսկվա» ցուցահանդեսը` նվիրված Ռուսական արվեստի թանգարանի հիմնադրման 40 և պրոֆեսոր, բժիշկ, ԽՍՀՄ աշխատանքային հերոս, Մոսկվայի պատվավոր քաղաքացի Արամ Աբրահամյանի 125-ամյակներին: Ցուցահանդեսին ներկայացված էր Ռուսական արվեստի թանգարանի հավաքածուի 49 ստեղծագործություն։ Ցուցահանդեսը կյանքի է կոչվել երկու թանգարանների համատեղ աշխատանքի շնորհիվ, որը միջպետական, միջթանգարանային համագործակցության կարևոր դրսևորում է։
Այս ցուցահանդեսի շրջանակում լույս է ընծայվել նաև «Մոսկվա-Երևան-Մոսկվա» պատկերագիրքը, որը պատրաստվել և հրատարակվել է Պետական Տրետյակովյան պատկերասրահի կողմից՝ Ռուսական արվեստի թանգարանի համագործակցությամբ: Նոր արխիվային փաստաթղթերի, մենագրությունների, բանահավաքության շնորհիվ պատկերագրքում առաջին անգամ ներկայացվում է հավաքածուի ստեղծման ամբողջական պատմությունը։
Երկու թանգարանների համագործակցության շրջանակում հուլիսի 26-ին Պետական Տրետյակովյան պատկերասրահում տեղի է ունեցել Ռուսական արվեստի թանգարանի հիմնադիր Ա. Աբրահամյանին նվիրված հուշ-երեկո, որի ընթացքում ներկայացվել է վերջինիս կերպարը` որպես զինվոր, բժիշկ, պրոֆեսոր, գիտնական, հասարակական գործիչ, կոլեկցիոներ։
Մոսկվայի Պետական Տրետյակովյան պատկերասրահի ցուցահանդեսին զուգահեռ Երևանում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է «Արվեստի ասպետը. Արամ Աբրահամյան» խորագրով ցուցահանդես` նվիրված Արամ Աբրահամյանի 125 և Ռուսական արվեստի թանգարանի 40-ամյակներին։ Ցուցադրությունում լուսանկարների, փաստաթղթերի և անձնական իրերի միջոցով ներկայացվել են պրոֆեսորի կյանքը և գործունեությունը, ինչպես նաև Ռուսական արվեստի թանգարանի ստեղծման պատմությունը։ Ցուցահանդեսի շրջանակում տպագրվել է պատկերագիրք։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ