ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը «Մատենադարան» Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում մասնակցել է «Նախագծերի կառավարման մրցանակաբաշխություն 2024» միջոցառմանը, որը կազմակերպել էր Հայաստանի նախագծերի կառավարման ինստիտուտը՝ գործընկեր կազմակերպությունների աջակցությամբ:
Ողջունելով ներկաներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել, որ նախարարությունը կարևորում է նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացումը հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում՝ առաջնային դիտարկելով կառավարիչների ինստիտուտների կայացման խնդիրը:
«Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչով 7-12-րդ դասարանների ուսումնական ծրագրում ներդրվել է նախագծային ուսուցումը, որի շրջանակում սովորողները յուրացնում են նախագծային կառավարման և տրամաբանական աղյուսակի մոտեցման (Logical Framework Approach) մտածողությունը։ Բարձրագույն կրթության համակարգում ևս մեծապես կարևորվում է տարբեր ոլորտներում ծրագրերի ղեկավարման կարողունակությունների զարգացումը։ Հաճախ սովորողներն ունեն հետաքրքիր գաղափարներ, որոնք նախագծի վերափոխման և իրագործման համար բավարար հմտություն չունեն։ Այս ուղղությամբ շարունակական աշխատանքներ են տարվում ինչպես ֆորմալ, այնպես էլ ոչ ֆորմալ կրթության գործիքակազմով»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը։
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացումը լիովին համահունչ է ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի կրթության 4 գերակայություններին, որոնք են՝ սովորել իմանալու համար, սովորել կիրառելու համար, սովորել համատեղ ապրելու համար, սովորել լինելու համար:
Նա նաև շեշտել է նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացման և քաղաքացիական ակտիվության միջև կապը՝ նշելով, որ սովորողներն առավելապես համախմբվում են իրականությունը վերլուծելու և այդ իրականությունը փոխակերպելու խնդիրների շուրջ՝ բարձրաձայնելով և ճիշտ հասցեագրելով համայնքային կամ խմբային խնդիրներ, ինչը քաղաքացու ձևավորման տեսանկյունից խիստ կարևոր է:
Միջոցառման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանձնել է «Կայունության նախագծի ղեկավար» անվանակարգի մրցանակը:
«Նախագծերի կառավարման մրցանակաբաշխություն 2024» միջոցառման նպատակն է բարձրաձայնել նախագծերի կառավարման կարևորության մասին՝ հանրայնացնելով նախագծերի կառավարման ոլորտում հաջողություններ գրանցած մասնագետներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան