ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Նախագծերի կառավարման մրցանակաբաշխություն 2024» միջոցառմանը

Նոյեմբերի 6, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը «Մատենադարան» Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում մասնակցել է «Նախագծերի կառավարման մրցանակաբաշխություն 2024» միջոցառմանը, որը կազմակերպել էր Հայաստանի նախագծերի կառավարման ինստիտուտը՝ գործընկեր կազմակերպությունների աջակցությամբ:

Ողջունելով ներկաներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել, որ նախարարությունը կարևորում է նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացումը հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում՝ առաջնային դիտարկելով կառավարիչների ինստիտուտների կայացման խնդիրը:

«Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչով 7-12-րդ դասարանների ուսումնական ծրագրում ներդրվել է նախագծային ուսուցումը, որի շրջանակում սովորողները յուրացնում են նախագծային կառավարման և տրամաբանական աղյուսակի մոտեցման (Logical Framework Approach) մտածողությունը։ Բարձրագույն կրթության համակարգում ևս մեծապես կարևորվում է տարբեր ոլորտներում ծրագրերի ղեկավարման կարողունակությունների զարգացումը։ Հաճախ սովորողներն ունեն հետաքրքիր գաղափարներ, որոնք նախագծի վերափոխման և իրագործման համար բավարար հմտություն չունեն։ Այս ուղղությամբ շարունակական աշխատանքներ են տարվում ինչպես ֆորմալ, այնպես էլ ոչ ֆորմալ կրթության գործիքակազմով»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը։

Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացումը լիովին համահունչ է ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի կրթության 4 գերակայություններին, որոնք են՝ սովորել իմանալու համար, սովորել կիրառելու համար, սովորել համատեղ ապրելու համար, սովորել լինելու համար:

Նա նաև շեշտել է նախագծերի կառավարման կոմպետենցիաների զարգացման և քաղաքացիական ակտիվության միջև կապը՝ նշելով, որ սովորողներն առավելապես համախմբվում են իրականությունը վերլուծելու և այդ իրականությունը փոխակերպելու խնդիրների շուրջ՝ բարձրաձայնելով և ճիշտ հասցեագրելով համայնքային կամ խմբային խնդիրներ, ինչը քաղաքացու ձևավորման տեսանկյունից խիստ կարևոր է:

Միջոցառման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանձնել է «Կայունության նախագծի ղեկավար» անվանակարգի մրցանակը:

«Նախագծերի կառավարման մրցանակաբաշխություն 2024» միջոցառման նպատակն է բարձրաձայնել նախագծերի կառավարման կարևորության մասին՝ հանրայնացնելով նախագծերի կառավարման ոլորտում հաջողություններ գրանցած մասնագետներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…