ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ՀՀ կառավարությունը պատվով է հանձն առել Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային 10-րդ խաղերի անցկացումը». Դանիել Դանիելյան

Նոյեմբերի 5, 2024
Մշակութային լուրեր

2027 թվականին Հայաստանում անցկացվելիք Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ խաղերին ընդառաջ և «Աջակցություն կլիմայի և շրջակա միջավայրի կառուցվածքային տրանսֆորմացիներին» ծրագրի շրջանակում նոյեմբերի 5-8-ը Երևանում անցկացվում է կարողությունների զարգացման տարածաշրջանային աշխատարան:

Այն կազմակերպել է Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությունը (ՖՄԿ)՝ ՀՀ կրթության գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի և Կայուն զարգացման ֆրանկոֆոնիայի ինստիտուտի միջոցով:

Աշխատարանի բացման պաշտոնական արարողությանն այսօր մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի տնօրեն Զեյնա Մինան, ՖՄԿ-ի տարածաշրջանային ներկայացուցիչ Էրիկ Պոպը, Ֆրանկոֆոն պետությունների՝ ՀՀ-ում հավատարմագրված դեսպաններ, ներկայացուցիչներ ՀՀ շրջակա միջավայրի նախարարությունից, պաշտոնատար այլ անձինք:

Ողջունելով ներկաներին և շնորհավորելով առաջին աշխատարանի բացման կապակցությամբ՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նշել է՝ ՀՀ կառավարությունը մեծ պատվով և պատասխանատվությամբ է հանձն առել Հայաստանում Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային 10-րդ խաղերի անցկացումը: Դանիել Դանիելյանի տեղեկացմամբ՝ մարզական և մշակութային բաղադրիչներից բացի՝ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերը ներառում են նաև հարակից թեմաներ, այդ թվում՝ ֆրանսերենի ուսուցման, շրջակա միջավայրի պահպանության և կլիմայի փոփոխությանը հարմարվելու և այլնի վերաբերյալ, որոնք էլ ընդգրկված են եռօրյա աշխատարանի օրակարգում:

«Ծրագիրն առաջին հերթին ուղղված է երիտասարդներին․ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերը նրանց համար նոր մտածելակերպ և միջավայր ստեղծելու հնարավորություն են: Պարբերաբար կլինեն այսպիսի աշխատարաններ տարբեր թեմաներով»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ հույս հայտնելով, որ ավելի մեծ թվով երիտասարդներ կմասնակցեն աշխատարաններին՝ ֆրանկոֆոն միջավայրի ու լեզվի իմացության նպատակով:

Դանիել Դանիելյանը նմանօրինակ աշխատարանների անցկացումը կարևորել է նաև Հայաստանում ֆրանկոֆոն արժեքների տարածումը խրախուսելու համատեքստում:

Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի տնօրեն Զեյնա Մինան շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ կառավարությանը խաղերի կազմակերպման հարցում գործադրած ջանքերի համար: Զեյնա Մինան շնորհակալություն է հայտնել նաև ֆրանկոֆոն երկրների դեսպաններին: Դիմելով երիտասարդներին՝ Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի տնօրենը նշել է՝ նրանց հանձնառությունն ու ստեղծագործական միտքը կարևոր են այն գաղափարների համար, որոնք ծնվել են այստեղ:

«Այն աշխատանքները, որոնք այստեղ կատարվելու են, կնպաստեն խաղերի լավագույնս կազմակերպմանը: Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությունը հավաստում է իր հանձնառությունը՝ նպաստելու այն մարտահրավերների կարգավորմանը, որոնք առկա են Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ խաղերից առաջ»,- նշել է Զեյնա Մինան:

Նա տեղեկացրել է՝ 2027 թվականի հուլիսի 23-ից օգոստոսի 1-ն անցկացվելիք խաղերի ծրագրում ընդգրկվել են 10 մարզաձևեր ու 10 մշակութային միջոցառումներ:

ՖՄԿ-ի տարածաշրջանային ներկայացուցիչ Էրիկ Պոպը ևս ողջունել է ներկաներին ու շնորհակալություն հայտնել Ֆրանկոֆոն խաղերի նախապատրաստական աշխատանքներում ընդգրկված աշխատարանի կազմակերպման համար։ «Պետք է կարողանանք ներգրավել այնպիսի երիտասարդների, որոնք ֆրանկոֆոն են ու մեզ կաջակցեն միջոցառման կազմակերպչական հարցերում»,- ասել է Էրիկ Պոպը:

Աշխատարանին 36 երիտասարդ է մասնակցում, որոնցից 30-ը հայեր են, իսկ 6-ը՝ ֆրանկոֆոն երիտասարդներ Կենտրոնական և Արևելյան Եվրոպայից՝ Ռումինիայից, Բուլղարիայից և Մոլդովայից: Աշխատարանի նպատակն է՝ երիտասարդների շրջանում ձևավորել պատկերացում կանաչ ձեռներեցության, էկո-նորարարության, շրջակա միջավայրի պահպանության և կլիմայի փոփոխության վերաբերյալ։ Կարևորվում է նաև Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ խաղերին ընդառաջ աջակցել մասնակիցներին՝ էկո-քաղաքացիական գործողությունների իրականացման, տարածաշրջանում երիտասարդների և քաղաքացիական հասարակության դերակատարների կարողությունների ամրապնդման կայուն ֆինանսավորման և էկո-քաղաքացիների ներգրավման տեսանկյունից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան