«Հիշատակարան» հասարակական կազմակերպության և «Ինալկո» հիմնադրամի նախաձեռնությամբ նոյեմբերի 5-6-ը Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանում տեղի կունենա «Պատմության լուռ վկաները» խորագրով գիտաժողով։
Երկօրյա հագեցած ծրագիր ունեցող գիտաժողովը կպատմի Լեռնային Ղարաբաղի պատմամշակութային ժառանգության մասին։ Գիտաժողովը կանցկացվի ժամը 9:30-18:00-ն:
Հայկական մշակութային ժառանգության փաստագրման և պահպանման ծրագիրն անկախ գիտական հարթակ է, որի առաքելությունն է ապահովել հայկական հուշարձանների գիտականորեն հիմնավորված փաստագրումը։ Վտանգված հայկական մշակութային ժառանգության բացահայտումը, քարտեզագրումն ու ցուցակագրումը իրականացվում են հնագետների, ճարտարապետների, արվեստաբանների, պատմաբանների և թարգմանիչների սերտ համագործակցությամբ ու թիմային աշխատանքով։
Ծրագրի հիմնական նպատակն է վավերագրել վտանգված հուշարձանային ժառանգությունը՝ դրանով իսկ նպաստելով վերջինիս պահպանությանը։ Առաջարկելով անմիջական և հիմնավոր գիտելիքներ՝ նախագիծն ուղղված է ոչ միայն պատմության, արվեստի ու ճարտարապետության, սոցիոլոգիայի և մարդաբանության ոլորտներում մասնագիտացած համաշխարհային գիտական, այլև արվեստասեր հանրությանը։
Հայկական մշակութային ժառանգության փաստագրման և պահպանման ծրագիրն իրականացնում է Հայաստանում գործող «Հիշատակարան» հասարակական կազմակերպությունը։ Ծրագիրն իրականացվում է Ալիֆ և Գալուստ Կիւլպէնկեան հիմնադրամների ֆինանսական աջակցությամբ՝ «Ինալկո» հիմնադրամի համակարգմամբ։ Ծրագիրը գործում է Փարիզի Արևելյան լեզուների և քաղաքակրթությունների պետական ինստիտուտի (Inalco) գիտական հովանու ներքո, որտեղ հայոց լեզուն և հայկական մշակույթը դասավանդվում են 1798 թվականից: Այն համալրում է «Ինալկո» հիմնադրամի մշակութային ժառանգության պահպանման ծրագրերի շարքը։ Ծրագիրը հիմնել և ղեկավարում է Փարիզի Արևելյան լեզուների և քաղաքակրթությունների պետական ինստիտուտի դոցենտ, արվեստաբան, հայ արվեստի և ճարտարապետության, Կովկասի միջնադարյան քրիստոնեական արվեստի, ռուսական արվեստի և արևելյան եկեղեցիների պատկերագրության մասնագետ Աննա Լեյլոյան-Եկմալյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան