ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում 2025 թվականի պետական բյուջեի նախնական քննարկումներում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է մշակույթի ոլորտում իրականացվելիք ծրագրերը:
Կապիտալ ծրագրեր մշակութային հաստատություններում
Խոսելով մշակութային հաստատություններում և թատերահամերգային կազմակերպություններում իրականացվող աշխատանքների մասին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ 2025 թվականին կբացվի Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնի նոր շենքը, որը արդիական պահանջներով ու պայմաններով նոր կառուցված շինություն է: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է պետություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ հաջորդ տարի կապիտալ վերանորոգման աշխատանքներ կմեկնարկեն Վանաձորի Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում և Գորիսի պետական թատրոնում՝ մարզերում մշակութային կյանքի ակտիվացման նպատակով: Կշարունակվեն աշխատանքները Մնջախաղի պետական թատրոնի և Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի շենքերի կառուցման ուղղությամբ, ինչպես նաև թատերահամերգային կազմակերպությունների ենթակառուցվածքների, նյութատեխնիկական բազայի և երաժշտական գործիքներով ապահովման գործընթացները։
1,8 մլրդ դրամ՝ հուշարձանների վերականգնման համար
Անդրադառնալով հուշարձանների ամրակայման, նորոգման և վերականգնման աշխատանքներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այդ նպատակով 2025 թվականին նախատեսվել է մոտ 1,8 մլրդ դրամ, որն էապես գերազանցում է 2024 թվականի ցուցանիշը: Նշյալ բյուջեով իրականացվելու են 17 հուշարձանների (Ամբերդ ամրոց, Բերդկունք ամրոց, Հորսի պալատ, Օրբելյանների քարավանատուն և այլն) ամրակայման, նորոգման և վերականգնման, ինչպես նաև 6 հուշարձանի գիտանախագծային փաստաթղթերի կազմման աշխատանքներ։ Շարունակվելու է նաև մոդուլային տեղեկատվական կենտրոնների կառուցումը, որոնք, Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ, ստեղծում են ժամանակակից ենթակառուցվածք հուշարձանների գրավչությունը բարձրացնելու և զբոսաշրջային քաղաքականությունը խթանելու նպատակով: Նախարարի խոսքով՝ շարունակվելու է նախորդ տարիներին սկսված և ներկայում ընթացող պետություն-մասնավոր համագործակցությունը, ինչի արդյունքում 2024 թվականին 2 հուշարձանի վերականգնման աշխատանքները մոտեցել են ավարտին, իսկ 6 հուշարձանի վերականգնման աշխատանքները կշարունակվեն հաջորդ տարի։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: