ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում, ներկայացնելով կապիտալ ծախսերի ուղղությունները, Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է սպորտային և երիտասարդական ենթակառուցվածքների շինարարության աշխատանքներին։
Այդ նպատակով 2025 թվականին կհատկացվի շուրջ 10,5 մլրդ դրամ: Մասնավորապես՝ Գյումրիում կշարունակվեն Արթուր Ալեքսանյանի անվան նոր սպորտային համալիրի կառուցումը, Ալբերտ Ազարյանի անվան մարմնամարզության օլիմպիական հերթափոխի մանկապատանեկան մարզադպրոցի նոր մարզաբազայի կառուցումը, Երևանում ավարտին կհասցվեն Հեծանվային և գեղարվեստական մարմնամարզության օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցների կառուցումը, Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջի մարզադահլիճների վերակառուցումը:
Վանաձորում և Իջևանում կիրականացվի ֆուտբոլի մարզադաշտերի կառուցում՝ ՈՒԵՖԱ-ի չափանիշներին համապատասխան: Հաջորդ տարվա բյուջեով նախատեսված է նաև 2027 թվականին ՀՀ-ում անցկացվելիք Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ մարզամշակութային խաղերն անցկացնելու նպատակով Ֆրանկոֆոնիայի ավանի կառուցման աշխատանքների իրականացում:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ մասնավորի հետ համագործակցությամբ տիպային մարզահամալիրների կառուցման շուրջ բանակցություններ են ընթանում, և 2025 թվականին հնարավոր կլինի փորձարկել նաև այս նոր գործընթացը:
«ՀՀ վարչապետի գավաթ» մրցաշար կկազմակերպվի նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ հատուկ նշանակություն է հաղորդվում «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական զանգվածային մրցաշարերին, որոնք անցկացվում են 5 մարզաձևերից, ընդ որում՝ 3-ն ամբողջությամբ վերափոխվել է և անցկացվում է միայն դպրոցականների համար: ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ 2025 թվականին «ՀՀ վարչապետի գավաթ» մրցաշար կկազմակերպվի նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց շրջանում:
2025 թվականին նախատեսվում է դպրոցականների բասկետբոլի լիգայի անցկացում՝ հաշվի առնելով մեծ թվով դպրոցներում մարզադահլիճների վերանորոգման և բասկետբոլով զբաղվելու նպաստավոր պայմանների ձևավորումը:
Կշարունակվի երիտասարդական կենտրոնների ստեղծումը
ԿԳՄՍ նախարարը տեղեկացրել է՝ երիտասարդության ոլորտում կշարունակվեն երիտասարդական կենտրոնների ձևավորման աշխատանքները: Այս տարվա բյուջեով 4 կենտրոններ էր պլանավորված՝ Արարատում, Ախուրյանում, Կապանում և Ծովագյուղում: 2025 թվականի բյուջեով 6 երիտասարդական կենտրոնի կառուցում է նախատեսվում տարբեր մարզերում: Ընդ որում՝ մեծ ուշադրություն է դարձվում աշխարհագրական համաչափ բաշխմանը:
Կմեկնարկի համայնքային բազմաֆունկցիոնալ կենտրոնների ծրագիր
Ի թիվս մի շարք այլ նախաձեռնությունների՝ Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է համայնքային բազմաֆունկցիոնալ կենտրոնների ձևավորման նոր մեկնարկելիք ծրագրին: Նախարարի խոսքով՝ նախագծի իրականացման համար կազմակերպվել են մրցույթներ. «Սա նշանակում է, որ պետք է փորձենք գրադարանների և մշակույթի կենտրոնների հիմքի վրա ձևավորել համայնքային մշակութային-ժամանցային կենտրոններ, որոնք կիրականացնեն այս բոլոր գործառույթները: 2025 թվականին շուրջ 225 մլն դրամ է ուղղված այս ծրագրին»:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է՝ շարունակվելու է երիտասարդ ընտանիքներին մատչելի բնակարանով ապահովման ծրագիրը. նախատեսվում է ունենալ 9600 շահառու:
ԿԳՄՍ նախարարն անդրադարձել է նաև սփյուռքին և հայագիտության զարգացմանն ուղղված ծրագրերին: Քննարկման ընթացքում Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է նաև պատգամավորների հարցերին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ