Ֆրանսիայի գյուղապետերի նախագահ Միշել Ֆուրնիեի գլխավորած պատվիրակությունն այսօր այցելել է Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան՝ ծանոթանալու բուհի գործունեությանը և քննարկելու տարբեր մասնագիտացումների ուղղությամբ հնարավոր համագործակցության հեռանկարները:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ, Ագրարային համալսարանի հոգաբարձուների խորհրդի համանախագահ Արաքսիա Սվաջյանը և բուհի ռեկտորի պարտականությունները կատարող Հրաչյա Զաքոյանը, որը ներկայացրել է բուհի գործունեությունն ու համագործակցության ոլորտները:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է հյուրերին և շնորհակալություն հայտնել հայաստանյան փորձի հանդեպ հետաքրքրություն ցուցաբերելու համար:
«Ագրարային ոլորտը մեր երկրի տնտեսության առանցքային ուղղություններից մեկն է, որտեղ անելիքներ շատ ունենք: Մեծածավալ բարեփոխումների շրջանակում այդ ոլորտի մասնագիտությունների գրավչությունը բարձրացնելու նպատակով տարբեր միջոցառումներ ենք իրականացնում թե՛ մասնագիտական, թե՛ բարձրագույն կրթության համակարգում՝ կարևորելով կրթության որակի բարձրացումը: Այս ուղղությամբ շատ ենք արժևորում տարբեր ծրագրերի միջոցով միջազգային գործընկերների հետ համագործակցությունը, ինչն ուղիղ ազդեցություն կարող է ունենալ կրթության որակի վրա»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ հավելելով, որ գյուղատնտեսական ոլորտի մասնագիտությունների գրավչությունը բարձրացնելու նպատակով քոլեջների և բուհերի ուսանողների համար սահմանվել է 10 անգամ ավելի բարձր կրթաթոշակ:
Նա իրազեկել է նաև, որ հանրակրթության պետական նոր չափորոշչով դպրոցներում գործում են մասնագիտական կողմնորոշման խմբակներ, որոնք օգնելու են աշակերտներին կատարել մասնագիտական ճիշտ ընտրություն՝ նաև տնտեսության կարիքներին համապատասխան: Արաքսիա Սվաջյանը բարձր է գնահատել միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում ֆրանսիական կողմի հետ առկա համագործակցությունը՝ ի դեմս Տավուշի «Պատրիկ Տէվէճեան» տարածաշրջանային քոլեջի, և հույս հայտնել, որ համագործակցային շրջանակը կընդլայնվի ինչպես դուալ կրթության զարգացմամբ, այնպես էլ այլ ուղղություններով:
Ֆրանսիայից ժամանած պատվիրակության անդամներն ընդգծել են, որ Ֆրանսիայի կառավարությունը կարևորում է Հայաստանում գյուղատնտեսության ոլորտում համագործակցության ամրապնդումը: Նրանք ներկայացրել են ոլորտում ֆրանսիական փորձը, մասնավորապես՝ Դիժոնի գյուղատնտեսական ինստիտուտի գործունեությունը և պատրաստակամություն հայտնել Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի հետ տարբեր նախագծերի շուրջ համագործակցելու, հայ ուսանողներին Ֆրանսիայում աշխատանքային պրակտիկայի հնարավորությամբ հյուրընկալելու, փորձի փոխանակում իրականացնելու նպատակով: Կողմերն առանձնակի քննարկել են գինեգործության, պանրի և կաթնամթերքի արտադրության ոլորտներում գործակցության շրջանակներն ու հեռանկարները:
Հանդիպմանն անդրադարձ է եղել երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցերի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան