ՀՀ կառավարությունն այսօրվա նիստում հավանություն է տրվել «Մեկ անձից գնման ընթացակարգով գնման գործընթաց կազմակերպելու մասին» որոշման նախագծին։
Ըստ այդմ՝ առաջարկվում է ակադեմիական քաղաքի տրանսպորտի և շարժունակության վերաբերյալ խորհրդատվական ծառայությունների մատուցումը պատվիրակել իտալական «Սիստեմատիկա» ընկերությանը, որը համարվում է միջազգային բարձր վարկանիշ և նմանատիպ ծրագրի իրականացման ու անհրաժեշտ բաղադրիչների մշակման բացառիկ փորձ ունեցող ընկերություն։
Հարցը զեկուցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման արդյունավետությունը․ «Նախագծի նախնական վերլուծության փուլում պարզ դարձավ, որ նմանատիպ կամպուսների, ակադեմիական քաղաքների հաջողության հիմնական պայմանը դրանց տրանսպորտային կապվածության և շարժունակության հնարավորություններն են: Եվ կախված նրանից, թե ինչ հաջողությամբ է այդ խնդիրը լուծված, էապես հաջողում է նաև նախագծի իրականացումը»:
Շեշտելով, որ ակադեմիական քաղաքի տրանսպորտային և շարժունակության պլանն ունի առանձնահատուկ նշանակություն, նախարարը ներկայացրել է նախագծի իրականացման շրջանակում ակնկալվող հիմնարար արդյունքները:
«Ակնկալում ենք ստանալ տրանսպորտի և շարժունակության մաստեր-պլանը, որտեղ կընդգրկվեն հնարավոր բոլոր տրանսպորտային ձևերի և ձևաչափերի վերլուծությունն ու պահաջվող գործողությունները, որոնք պահանջվում են ծրագրի ռազմավարությամբ: Ծրագրի առանձին բաղադրիչներից է հոսքերի ուսումնասիրությունը, որտեղ բոլոր տվյալները հավաքագրվելու են, նաև իրականացվելու է անհրաժեշտ շտեմարանների ստեղծում: Իրականացվելու են հոսքերի ուսումնասիրություն և վերլուծություն, որի արդյունքում նախատեսվում է մշակել համապատասխան մոդելավորումները, մասնավորապես՝ 4 տարբեր մոդելներ, որոնք նաև հնարավորություն կտան ճիշտ պլանավորել հետագա աշխատանքը: Հաջորդաբար ունենալու ենք ծրագրով նախատեսված ճանապարհների դիզայնը կամ նախագիծը: Իրականացվելու է երկաթուղու նախնական տեխնիկատնտեսական վերլուծությունը, որը թույլ է տալու անհրաժեշտ եզրակացություններ անել «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման նպատակով»,- ասել է նախարարը։
Ժաննա Անդրեասյանի տեղեկացմամբ՝ ծրագրի իրականացման ժամանակահատվածը պլանավորված է 8 ամիս, և առաջադրանքի շրջանակը մանրամասն քննարկված է Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության Ճանապարհային դեպարտամենտի հետ:
«Նախատեսում ենք, որ 8 ամսվա ընթացքում նաև մյուս գործընկերների հետ համատեղ աշխատանքի արդյունքում կունենանք «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման ևս մեկ կարևոր բաղադրիչ»,- հավելել է նախարարը։
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հարցի վերաբերյալ նշել է, որ «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրագործումը շատ կարևոր փուլ է մտել, որտեղ տրանսպորտային հարցի նախագիծն ամենաառանցքայիններից է։ Ըստ Վարչապետի` Ակադեմիական քաղաքն իր շուրջ ունենալու է շրջանաձև ճանապարհ, որը կապահովի մարդատար մեքենաների հասանելիությունը և կհանդիսանա տրանսպորտային շարժի վերջին գիծը։ Իսկ քաղաքի բուն տարածքում նախատեսվում է հետիոտնային, հեծանվային և ուղևորատար այլ տեղաշարժի հնարավորություն: Ծրագրի հեղինակային խմբին տրված այս առաջադրանքը նախագծման փուլում է։ Նախատեսվում է ակտիվ կապ ապահովել նաև երկաթուղու միջոցով, ինչպես նաև հնարավորինս արագ հասանելիություն օդանավակայանից և ՀՀ տարբեր մարզերից դեպի ակադեմիական քաղաք։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: