Վանաձորի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում մրցանակաբաշխությամբ ամփոփվել է «Դպրոցական լավագույն մինի այգի» չորրորդ ամենամյա մրցույթը, որը կազմակերպվել էր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի, Ռուսաստանի Ճյուղային սննդի ինստիտուտի (SIFI) և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» (ԴՍԵԲ) հիմնարկի կողմից։
«Դպրոցական լավագույն մինի այգի» ամենամյա մրցույթը «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի կարևոր բաղադրիչն է, որի նպատակն է ոչ միայն ապահովել թարմ բանջարեղենի բազմազանությունը դպրոցական սննդակարգում և խթանել երեխաների շրջանում առողջ սնվելու սովորությունների ձևավորումը, այլ նաև երեխաների մոտ վաղ տարիքից հետաքրքրություն առաջացնել օրգանական գյուղատնտեսության նկատմամբ և նրանց սովորեցնել հողի մշակման հիմունքները։
Մրցույթին մասնակցել է ՀՀ 7 մարզի 18 դպրոց: Այս տարի մրցույթն ուներ 2 անվանակարգ. «Դպրոցական լավագույն մինի այգի»՝ գարնանը այգին մշակելու հնարավորություն ունեցող դպրոցների համար, և «Լավագույն այգին պատուհանագոգին», որն առավել ցուրտ կլիմայով մարզերում գտնվող դպրոցներին առաջարկում էր ստեղծել մինի այգի՝ փակ տարածքում:
Մարտից օգոստոս ընկած ժամանակահատվածում աշակերտները՝ ուսուցիչների, տնօրենների, ծնողների և տեղական համայնքների անդամների աջակցությամբ, աշխատել են իրենց դպրոցներում մինի այգիներ մշակելու համար: Ընտրող հանձնաժողովը, որը ձևավորվել էր կազմակերպիչ կառույցների փորձագետներից, մանրակրկիտ ուսումնասիրել է դպրոցների նախագծերը։ Հյուրընկալող դպրոցը՝ Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցը, օրինակելի աշխատանքի համար արժանացել է առաջին տեղին «Դպրոցական լավագույն մինի այգի» անվանակարգում և ստացել 3000 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամաշնորհ՝ իր այգեգործական նախաձեռնությունների հետագա զարգացման համար: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Կոտայքի մարզի Մրգաշենի միջնակարգ դպրոցը, իսկ երրորդը` Կոտայքի մարզի Նոր Գեղիի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը: Դպրոցները պարգևատրվել են սննդի չորանոցներով՝ իրենց գյուղատնտեսական ծրագրերին աջակցելու համար։ Գեղարքունիքի մարզի Լանջաղբյուրի միջնակարգ դպրոցը ճանաչվել է «Լավագույն այգին պատուհանագոգին» անվանակարգի հաղթող: Հատուկ խրախուսական մրցանակներ են հանձնվել Մեղրաձորի Հ.Հակոբյանի անվան միջնակարգ դպրոցին (Կոտայքի մարզ) և Ծակքարի միջնակարգ դպրոցին (Գեղարքունիքի մարզ)՝ համապատասխանաբար չորրորդ և հինգերորդ տեղերի համար: Լրացուցիչ անվանակարգերում հաղթած դպրոցները ստացել են սածիլների համար նախատեսված ֆիտոլամպերով դարակաշարեր և դանակների հավաքածուներ: Բոլոր մասնակից դպրոցները ստացել են մասնակցության վկայականներ։
Միջոցառման կազմակերպիչները ներկաներին պատմել են նախորդ տարի «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի շրջանակում դպրոցներում ստեղծված նորարար այգիների ու ջերմատների հիմքի վրա բացված գյուղատնտեսական խմբակների մասին: Դրանք ստեղծվել են «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի կողմից ՀՀ 31 դպրոցում՝ որպես ծրագրի փոխակերպող բաղադրիչի մաս:
Մրցանակաբաշխության ընթացքում անցկացված ցուցահանդեսում ներկայացվել է նաև երեխաների 18 նկար, որոնք արտացոլում էին աշակերտների ընկալումները գյուղատնտեսության, սննդի և շրջակա միջավայրի վերաբերյալ՝ ցույց տալով ավելի խորը կապը ուսման և առողջ ապրելակերպի միջև: Յուրաքանչյուր պատանի նկարիչ նվեր է ստացել «Երազանքի այգի» վերնագրով սեղանի խաղ, որը նախատեսված է շարունակական ուսումնառության և ստեղծագործական միտքը զարգացնելու համար, ինչպես նաև շնորհակալագիր:
Միջոցառումն ավարտվել է Վանաձորի թիվ 27 դպրոցի նորարարական ջերմոց այցելությամբ, որտեղ հյուրերին ներկայացվել է նաև դպրոցի ժամանակակից գյուղատնտեսական դասարանը: Այստեղ աշակերտներն ուսումնասիրում են նորարար գյուղատնտեսության սկզբունքները, հմտություններ հավաքում այգում ճիշտ աշխատելու վերաբերյալ ու կողմնորոշվում ապագա մասնագիտության հարցում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան