ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից

Հոկտեմբերի 8, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ ներկայացուցիչների։ Տոնի շրջանակում ամփոփվել են նաև «Տարվա լավագույնները» 2024 մրցույթի արդյունքները, որի հաղթողները ևս պարգևատրվել են։

Հանդիսավոր միջոցառումը տեղի է ունեցել Երևանի պետական համալսարանում, որտեղ մեկնարկել է նաև «Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն» խորագրով ուսուցչական համաժողովը։

Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Ազգային ժողովի գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, ՀՀ-ում Եվրամիության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրենկ Հեսսը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիստինե Վայգանդը, հանրակրթության ոլորտի բազմաթիվ ներկայացուցիչներ։

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհավորելով ուսուցիչներին, նշել է, որ այս տարի Ուսուցչի միջազգային օրն անցկացվում է «Արժևորելով ուսուցիչների ձայնը. դեպի կրթության նոր հանրային համաձայնագիր» խորագրի ներքո։

«Կարծում եմ, որ սա շատ կարևոր խորագիր է, որն առաջին հերթին բոլորիս ուղղորդում է լսել ձեզ, ճանաչել մանկավարժական փորձը, իրականացվող բոլոր բարեփոխումներում հաշվի առնել մտահոգություններն ու տեսլականը։ Բոլորովին պատահական չէ, որ այս տարի Ուսուցչի տոնի շրջանակում նախաձեռնվել են ուսուցչական համաժողովներ, որոնք նպատակ ունեն առաջին հերթին մասնագիտական կարիքի հարթակ տրամադրել ձեզ»,- դիմելով հանդիսության ներկա ուսուցիչներին՝ ասել է Ժաննա Անդրեասյանը։

Նախարարի խոսքով՝ մեր երկրում ընթացող հանրակրթության ոլորտի ակտիվ բարեփոխումները մեծ ջանք ու մասնագիտական պատրաստվածություն են պահանջում ուսուցիչներից, ինչն ավելի է մեծացնում նրանց պատասխանատվությունը։

«Ուսուցիչը պետք է ավելի նորարար և ստեղծագործ լինի, ավելի ուշադիր և ավելի շատ ժամանակ տրամադրի ինքնակրթությանը։ Ուրախ եմ, որ այս տարվա ընթացքում ուսուցիչներից բազմաթիվ հայտեր ենք ստացել ամսվա լավագույներ մրցույթի, ինչպես նաև մի շարք այլ ծրագրերի շրջանակում, որոնք ցույց են տալիս, թե ինչ մեծ աշխատանք է կատարվում դպրոցներում»,-շեշտել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով մեկը մյուսից սովորելու հանգամանքը։ Նա նաև նշել է, որ բազմաթիվ առաջարկներ են լինում մանկավարժների կողմից, որոնք քննարկվում և հաշվի են առնվում՝ ըստ անհրաժեշտության։

Նախարարը ներկայացրել է նաև ոլորտում ընթացող բարեփոխումները՝ շեշտելով, որ դրանք ուսուցիչներից պահանջում են ստեղծագործ մոտեցում; Այս համտեքստում նա մասնավորապես անդրադարձել է դպրոցներում հայտարարված մշակութային տարվա միջոցառումներին, որի շրջանակում ուսուցիչները դասեր կարող են անցկացնել թանգարաններում և այլ մշակութային հաստատություննեում։ Ժաննա Անդրեասյանը խոսել է նաև դպրոցականների ֆիզիկական ակտիվության և առողջ ապրելակերպի խրախուսմանը միտված ծրագրերի մասին՝ նշելով, որ Վարչապետի գավաթի դպրոցական մրցաշարերը՝ սկսած սեղանի թենիսից, թիմայի խճուղավազքից և հեծանվավազքից, պետք է դառնան բոլոր դպրոցների կրթական ծրագրի մաս։

«Այս տարի փորձնական կարգով արդեն մեկնարկել ենք դպրոցականների լողի պարապմունքների ֆինանսավորման ծրագիրը, առանձին հոգածությամբ վերանորոգվում ու վերակառուցվում են դպրոցական մարզադահլիճները, ստեղծվում են վորքաութ մարզահրապարակներ։ Այս ամենը պետք է օգտագործենք ու կիրառենք դպրոցում՝ ֆիզիկական ակտիվության միջավայրն ապահովելու համար»,-ասել է նախարարը։

Նա շնորհակալություն է հայտնել թե՛ մանկավարժներին, թե՛ գործընկերներին՝ ընդգծելով, որ հիմնական նպատակը երեխաներին որակյալ կրթություն տրամադրելն է, իսկ մնացած խնդիրները հաղթահարելի են միասնական ջանքերով։

ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը ևս շնորհավորել է ուսուցիչներին տոնի կապակցությամբ և շնորհակալություն հայտնել նրանց կատարած աշխատանքի համար։

«Պետությունն ամեն ինչ անում է, որ ձեր աշխատանքը ավելի գրավիչ և գնահատված լինի։ Կցանկանայի խնդրել, որ երեխաներին սովորեցնեք ապրել և խնդիրները լուծել առանց ձեր օգնության»,-ասել է Սիսակ Գաբրիելյանը։

«Ուսուցիչների մասնագիտական աշխատանքային պայմանների բարելավման ճանապարհին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը մեծ առաջընթաց է գրանցել։ Նախարարությունն ունի կրթության ռազմավարություն և ամեն ինչ անում է, որ ոլորտում նոր ուսուցիչներ ներգրավվեն։ Այս կարևոր բարեփոխումների հարցում ԵՄ-ն նախարարության գործընկերն է»,- շնորհավորանքի խոսքում ընդգծել է ՀՀ-ում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրենկ Հեսսը։

«Որևէ երկիր կրթական բարեփոխումների գործում չի հաջողել առանց այդ գործընթացում ուսուցիչների պատշաճ ներգրավման: Հուսամ՝ այսօրվա միջոցառումը կդառնա Հայաստանի տարբեր անկյուններից ուսուցիչներին ներգրավելու ամենամյա կարևոր հարթակ՝ արձանագրելու բարեփոխումների ծրագրի առաջընթացը, փորձառությամբ կիսվելու և առկա խնդիրների վերաբերյալ միասին լուծումներ գտնելու, որպեսզի յուրաքանչյուր երեխա Հայաստանի յուրաքանչյուր վայրում կարողանա հասնել իր ամբողջական ներուժին»,- նշել է Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիսթինե Վայգանդը:

Համաժողովը կազմակերպվել է «ԵՄ-ն հանուն կրթական բարեփոխումների» ծրագրի շրջանակում: Ծրագիրը մշակվել է ԿԳՄՍ նախարարության հետ և իրականացվում է ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կողմից։ Այն միտված է նպաստելու կրթական համակարգի մրցունակությանը:

Ողջույնի խոսքերով հանդես են եկել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և ԿԶՆԱԿ տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը՝ նշելով, որ ուսուցչի աշխատանքը մեծ ջանքեր, եռանդ ու համբերություն է պահանջում, և առանց ուսուցչի աշխատանքի անհնար է հասարակության զարգացումը։

Պարգևատրման արարողությունից հետո մեկնարկել է «Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն» խորագրով ուսուցչական համաժողովը, որի նպատակն է տարածել Հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման առաջավոր փորձը, միավորել ուսուցչական աշխատանքի մտավոր ներուժը չափորոշչի ներդրման աշխատանքներում, ինչպես նաև խթանել մասնագիտական զարգացումը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան