ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոցում. «Անմահ Թումանյան»

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոցի III «Բ» դասարանի աշակերտները իրենց երախտիքի խոսքն էին ուղղել Մեծ Լոռեցուն՝ ով իր հանճարով ու պայծառ երևակայությամբ, իր ստեղծագործությունների մեջ խտացրել է մեր ժողովրդի ազգային նկարագիրն ու ճակատագիրը, նրա բարի սիրտն ու անմար ոգին:

Դահլիճը շնչում էր Լոռվա բնաշխարհին հատուկ բնապատկերներով՝ խնոցի, ճախարակ, սանդերք, բուխարիկ… Դահլիճի վարագույրները ձևավորված էին Հ.Թումանյանի կյանքին ու գործունեությանը նվիրված նկարներով, իսկ բեմի կենտրոնում մեծ բանաստեղծի խոսքերն էին նվիրված Հ.Թումանյանին.

Բայց Թումանյանն է անհաս,
Արարատը մեր նոր քերթության:

Աշակերտները ելույթ էին ունենում ազգային տարազով: Դահլիճի անկյունում՝ բուխարիկի մոտ, լամպի լույսի տակ նստած էր Հ.Թումանյանին կերպարանավորող աշակերտը, որը ընդմիջում էր երեխաների խոսքը հուշերով և արտասանությամբ: Աշակերտները պատմում էին Թումանյանի կյանքի ու գործունեության մասին, արտասանում էին նրա բանաստեղծություններից, որը զուգորդվում էր լուսաէկրանին ցուցադրվող Լոռվա գեղեցիկ տեսարաններով ու Թումանյանին նվիրված նկարներով: Սաղարթախիտ ընկուզենու տակ աշակերտները բեմականացրին «Հին օրհնությունը», իսկ ճախարակի ու խնոցու մոտ՝ համապատասխան բանաստեղծությունները: Աշակերտների խոսքը ընդմիջվում էր Թումանյանի ստեղծագործությունների բեմականցմամբ: Նրանք բեմականացրին «Շունն ու կատուն», «Թագավորն ու չարչին», «Ոսկու կարասը»: Երգեցին Թումանյանի խոսքերով գրված երգերից: «Ամպի տակից» երգի երաժշտության ներքո աշակերտուհին հեզաճկուն պար պարեց: Վերջում տղաները պարեցին «Հովիվների պարը» և եզրափակեցին միջոցառումը հետևյալ խոսքերով.

-Մենք հպարտ ենք, որ լոռեցի ենք, մենք հպարտ ենք, որ Մեծ Լոռեցու հայրենակիցն ենք:

Հեղինակ՝ Ռ.Մելքոնյան
Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոց

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…