ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է 2024-2025 թթ. «Սփյուռքի երիտասարդ դեսպան» ծրագրի մասնակիցներին։
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Այս տարի ծրագրին մասնակցել է 20-35 տարեկան 28 սփյուռքահայ՝ 18 երկրից: Ծրագրի նպատակն է հնարավորություն ընձեռել սփյուռքահայ երիտասարդներին ընդլայնելու իրենց պատկերացումները Հայաստանի քաղաքական, սոցիալական, տնտեսական և այլ խնդիրների մասին, աջակցել համայնքային կյանքում նրանց առավել ներգրավմանն ու գործունեության արդյունավետության բարձրացմանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է երիտասարդ դեսպաններին՝ կարևորելով նմանատիպ հանդիպումները՝ միասնաբար քննարկելու ամենակարևոր խնդիրների լուծման ուղիների շուրջ պատկերացումները:
«Շատ եմ կարևորում ձեր դերը, քանի որ բազմաթիվ հարցերի վերաբերյալ հաճախ կարիք է լինում հասկանալու նաև այլ երկրների փորձը, մեզ համար կիրառելի տարբերակները՝ այս դեպքում վերաիմաստավորելով սփյուռքի ներուժը, որպեսզի կարողանանք մեր գործողություններն ուղղել դեպի կարողությունների զարգացում և դրա համար պայմանների ձևավորում»,- ասել է նախարարը:
Ժաննա Անդրեասյանը, մասնավորապես, անդրադարձել է նախօրեին «ՔՈԱՖ» հիմնադրամի կողմից Արմավիրի մարզի Մյասնիկյան բնակավայրում համայնքային կյանքի զարգացմանն ուղղված ՍՄԱՐԹ կենտրոնի բացմանը: Այն, ըստ նախարարի, նմանատիպ ծրագրերի միջոցով սփյուռքի՝ մեր պետության զարգացման մասը դառնալու օրինակելի գործընթաց է:
Նախարարը նշել է նաև, որ կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում այժմ բարեփոխումների ակտիվ փուլ է՝ ուղղված թե՛ ենթակառուցվածքների, թե՛ բովանդակության բարելավմանը:
Ժաննա Անդրեասյանն առանձնակի անդրադարձել է սփյուռքի կրթամշակութային կյանքի զարգացմանն ուղղված ծրագրերին: Ընդգծվել են սփյուռքում գործող կրթամշակութային կառույցներին հատկացվող նոր դրամաշնորհային ծրագրի կարևորությունը, ինչպես նաև ուսուցիչների վերապատրաստման, դասագրքերի տրամադրման և առցանց հարթակում դրանց հասանելիության, ՀՀ բուհերում ու քոլեջներում ուսանողների կրթության ապահովման և այլ շարունակական ծրագրերը:
«Ձեր՝ որպես սփյուռքի երիտասարդ դեսպանների ամենակարևոր գործիքակազմերից մեկը պետք է լինի իրազեկվածության ապահովումը՝ ուղղորդելու այն մարդկանց, որոնց համար իրականացվող ծրագրերը կարող են լինել իրապես վճռորոշ»,- ասել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Երիտասարդ դեսպաններին ներկայացվել են նաև հայագիտության զարգացմանն ուղղված գործընթացները, մասնավորապես՝ Մատենադարանում կազմակերպված Հայագիտական միջազգային կոնգրեսը, որը, ըստ նախարարի, մեծ հաջողություն է ունեցել, և նպատակ կա այն դարձնելու ամենամյա: Պետական աջակցությամբ նախատեսվում է ընդլայնել արտերկրում հայագիտական կենտրոնների ցանկը, ինչպես նաև անցկացնել հայագիտական կենտրոնների կոնֆերանս:
Հանդիպման ընթացքում ներկաները նախարար Ժաննա Անդրեասյանին են ուղղել իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են դասագրքերի առավելագույն հասանելիության ապահովմանը, համաժողովների մասին իրազեկվածության բարձրացմանը, սփյուռքի համայնքների հետ համագործակցության, համատեղ ցուցադրությունների կազմակերպման հնարավորություններին, սփյուռքում հայկական մշակույթի հանրահռչակման գործիքակազմերին, Հայաստանում կրթական հաստատությունների քաղաքաշինական անվտանգության ապահովմանը, երիտասարդ դեսպանների ներուժի իրացմանը թե՛ Հայաստանի, թե՛ սփյուռքի կրթամշակութային կյանքի զարգացման գործընթացում և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: