Հայաստանի ձիասպորտի ֆեդերացիան ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ օրերս Հովիկ Հայրապետյանի անվան Ձիասպորտի կենտրոնում անցկացրել է արգելքների հաղթահարման ՀՀ առաջնությունը։
Մրցութային երկու օրերի ընթացքում հանդես են եկել Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնի, «Սիլ» և «Միրաժ» ակումբների մարզիկներն ու նժույգները։ Մրցումներն անցկացվել են B, C, D դասերում։
Մրցումային առաջին օրը D դասում երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնը ներկայացնող Վանիկ Ավետիսյանը, երկրորդ հորիզոնականը՝ «Սիլ» ակումբը ներկայացնող Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնը ներկայացնող Գեորգի Ղազարյանը։
C դասում երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը, երկրորդ հորիզոնականը՝ Ձիասպորտի կենտրոնի մարզիկ Դավիթ Խալաթյանը, իսկ առաջին հորիզոնականը՝ Լալա Տեր Մինասյանը։
B դասում արծաթե և ոսկե մեդալները նվաճել են Ալբերտ Սուքիասյանը և Ռոբերտ Խաչատրյանը, որը նույնպես ներկայացնում էր «Սիլ» ակումբը։
Մրցումային երկրորդ օրը D դասում երրորդ տեղը զբաղեցրել է Դավիթ Խալաթյանը, երկրորդ տեղում հայտնվել է Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ առաջին տեղում՝ Գեորգի Ղազարյանը։
C դասում երրորդ մրցանակային տեղը զբաղեցրել է Լալա Տեր Մինասյանը, երկրորդ տեղը՝ Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ հաղթողի կոչմանն արժանացել է «Միրաժ» ակումբը ներկայացնող Արսեն Պողոսյանը։
B դասում երկրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ առաջին տեղը զբաղեցրել է Ռոբերտ Խաչատրյանը։
Մրցանակակիրներին պարգևատրել են ՀՁՖ նախագահ Հայրապետ Հայրապետյանը, գլխավոր քարտուղար Նորայր Ստեփանյանը, նախագահության անդամ Արմեն Քեհեյանը և առաջնության գլխավոր մրցավար Միքայել Ղազարյանը։
Նշենք նաև՝ սեպտեմբերի 13-15-ը Հայաստանի ձիասպորտի հավաքականի անդամ Ալբերտ Սուքիասյանը Սպեկտրալ նժույգով Թբիլիսիում մասնակցել է Աշխարհի Գավաթի որակավորման փուլին (CSI1*): Նա, հաջողությամբ հաղթահարելով 140 սմ բարձրությամբ արգելքները, մրցանակային տեղ է զբաղեցրել:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան