ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ամենամյա երիտասարդական ֆորումին, որն այս տարի համախմբել էր ՀՀ 10 մարզերից և Երևանից 150 երիտասարդների ու երիտասարդական ՀԿ‐ների ներկայացուցիչների։
Ֆորումին մասնակցել են նաև ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը, ՀՀ‐ում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանկ Հեսսը, Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) «Քաղաքացիական հասարակության հզորացում Արևելյան Գործընկերության երկրներում» ծրագրի ղեկավար Թոմաս Մայերը։
Ամենամյա երիտասարդական ֆորումի մեկնարկը տրվել է «Տիեզերք» բենդի կատարումներով:
Ֆորումի շրջանակում իրականացվել են պանելային քննարկումներ երիտասարդական քաղաքականության մշակման անհրաժեշտության, երիտասարդության, երիտասարդական կազմակերպությունների, երիտասարդական աշխատողների և պետության միջև իրավահարաբերությունների կարգավորման անհրաժեշտության և նրանց կարիքների ու պետությունից ունեցած ակնկալիքների վերաբերյալ:
Ողջունելով ֆորումի մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը երիտասարդության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներում կարևորել է ինչպես քաղհասարակության կառույցների ներկայացուցիչների, այնպես էլ անմիջապես երիտասարդների մասնակցությունը գործընթացներին։ Նա հատկապես ընդգծել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի մշակմանը երիտասարդների մասնակցությունը. «Առաջնային համարելով երիտասարդների ձայնն ու առաջնահերթությունները՝ հանրային լսումներ ենք կազմակերպել ավելի քան 1000 երիտասարդի մասնակցությամբ՝ ընդգրկելով ամբողջ ՀՀ տարածքը։ Մեզ համար կարևոր է օրենքին հաջորդող ռազմավարական փաստաթղթում ներկայացնել երիտասարդների թե՛ կարիքները, թե՛ ակնկալիքները»։ Պանելային քննարկմանը ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է երիտասարդական ոլորտում իրականացվող քաղաքականությունը՝ օրենքի մշակումից մինչև երիտասարդական կենտրոնների ստեղծում, երիտասարդական աշխատողների վերապատրաստումեր, կարողությունների զարգացման և իրազեկման աշխատանքներ, դրամաշնորհային և միջազգային համագործակցությամբ իրականացվող ծրագրեր: Նա իրազեկել է, որ այժմ ընթացքի մեջ է «Հայաստանի Հանրապետության 2025 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի կարճ հաղորդագրությամբ (SMS) քվեարկության փուլը՝ կոչ անելով ակտիվորեն քվեարկել հայտ ներկայացրած քաղաքներից որևէ մեկի՝ Աբովյանի, Ալավերդիի, Ապարանի, Մարտունիի կամ Նոյեմբերյանի օգտին:
«Ձեր դերը հանրության կյանքում չափազանց կարևոր է՝ կայանալու որպես իրավատեր, նախաձեռնող քաղաքացի, որը մասնակից է այն փոփոխություններին, որոնք ուզում ենք տեսնել մեր երկրում»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հորդորելով երիտասարդներին ցուցաբերել բարձր մասնակցություն պետական ծրագրերին։
ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը ներկայացրել է ոլորտում օրենսդրական բարեփոխումները՝ կարևորելով երիտասարդների մասնակցությունը որոշումների կայացման գործընթացում, որը բաց է նրանց հետ համագործակցության համար:
Ֆորումի շրջանակում անցկացվել են նաև 5 աշխատարաններ հետևյալ թեմաներով՝ «Տեղական ինքնակառավարման մարմիններում (ՏԻՄ-երում) երիտասարդների ակտիվ մասնակցության խոչընդոտները և հնարավորությունները», «Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված երիտասարդների կարիքները և ակնկալիքները ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականությունից», «Երիտասարդների առջև ծառացած հիմնախնդիրները և դրանց պետական երիտասարդական քաղաքականության արձագանքը», «Երիտասարդների տնտեսական ակտիվության բարձրացման, զբաղվածության և ձեռներեցության խթանման խոչընդոտները և հնարավորությունները», «Երիտասարդների կարիքները և ակնկալիքները պետությունից, ՏԻՄ-երից և հասարակական կազմակերպություններից»։
Ընտրված մասնակիցներն իրենց համայնքներում նախապես իրականացրել են ֆոկուս խմբային քննարկումներ՝ վերհանելու իրենց համայնքում բնակվող երիտասարդների կարիքները և ֆորումի ընթացքում կիսվել են արդյունքներով։ Ֆորումը կամփոփվի 5 աշխատարանների շրջանակում առաջարկների փաթեթի մշակմամբ։
Ամենամյա երիտասարդական ֆորումն իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսավորմամբ՝ «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» հասարակական կազմակերպության և Հայաստանի երիտասարդական կազմակերպությունների միության կողմից՝ GIZ-ի կողմից իրականացվող «Քաղաքացիական հասարակության հզորացում Արևելյան գործընկերության երկրներում» ծրագրի ներքո գործող «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների. երիտասարդների ներգրավում և հզորացում» ծրագրի աջակցությամբ, որը համաֆինանսավորվում է Եվրոպական միության և Գերմանիայի կառավարության կողմից։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան