ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամենամյա երիտասարդական ֆորումը համախմբել էր շուրջ 150 երիտասարդի

Հոկտեմբերի 1, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ամենամյա երիտասարդական ֆորումին, որն այս տարի համախմբել էր ՀՀ 10 մարզերից և Երևանից 150 երիտասարդների ու երիտասարդական ՀԿների ներկայացուցիչների։

Ֆորումին մասնակցել են նաև ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը, ՀՀ‐ում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանկ Հեսսը, Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) «Քաղաքացիական հասարակության հզորացում Արևելյան Գործընկերության երկրներում» ծրագրի ղեկավար Թոմաս Մայերը։

Ամենամյա երիտասարդական ֆորումի մեկնարկը տրվել է «Տիեզերք» բենդի կատարումներով:

Ֆորումի շրջանակում իրականացվել են պանելային քննարկումներ երիտասարդական քաղաքականության մշակման անհրաժեշտության, երիտասարդության, երիտասարդական կազմակերպությունների, երիտասարդական աշխատողների և պետության միջև իրավահարաբերությունների կարգավորման անհրաժեշտության և նրանց կարիքների ու պետությունից ունեցած ակնկալիքների վերաբերյալ:

Ողջունելով ֆորումի մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը երիտասարդության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներում կարևորել է ինչպես քաղհասարակության կառույցների ներկայացուցիչների, այնպես էլ անմիջապես երիտասարդների մասնակցությունը գործընթացներին։ Նա հատկապես ընդգծել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի մշակմանը երիտասարդների մասնակցությունը. «Առաջնային համարելով երիտասարդների ձայնն ու առաջնահերթությունները՝ հանրային լսումներ ենք կազմակերպել ավելի քան 1000 երիտասարդի մասնակցությամբ՝ ընդգրկելով ամբողջ ՀՀ տարածքը։ Մեզ համար կարևոր է օրենքին հաջորդող ռազմավարական փաստաթղթում ներկայացնել երիտասարդների թե՛ կարիքները, թե՛ ակնկալիքները»։ Պանելային քննարկմանը ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է երիտասարդական ոլորտում իրականացվող քաղաքականությունը՝ օրենքի մշակումից մինչև երիտասարդական կենտրոնների ստեղծում, երիտասարդական աշխատողների վերապատրաստումեր, կարողությունների զարգացման և իրազեկման աշխատանքներ, դրամաշնորհային և միջազգային համագործակցությամբ իրականացվող ծրագրեր: Նա իրազեկել է, որ այժմ ընթացքի մեջ է «Հայաստանի Հանրապետության 2025 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի կարճ հաղորդագրությամբ (SMS) քվեարկության փուլը՝ կոչ անելով ակտիվորեն քվեարկել հայտ ներկայացրած քաղաքներից որևէ մեկի՝ Աբովյանի, Ալավերդիի, Ապարանի, Մարտունիի կամ Նոյեմբերյանի օգտին:

«Ձեր դերը հանրության կյանքում չափազանց կարևոր է՝ կայանալու որպես իրավատեր, նախաձեռնող քաղաքացի, որը մասնակից է այն փոփոխություններին, որոնք ուզում ենք տեսնել մեր երկրում»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հորդորելով երիտասարդներին ցուցաբերել բարձր մասնակցություն պետական ծրագրերին։

ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը ներկայացրել է ոլորտում օրենսդրական բարեփոխումները՝ կարևորելով երիտասարդների մասնակցությունը որոշումների կայացման գործընթացում, որը բաց է նրանց հետ համագործակցության համար:

Ֆորումի շրջանակում անցկացվել են նաև 5 աշխատարաններ հետևյալ թեմաներով՝ «Տեղական ինքնակառավարման մարմիններում (ՏԻՄ-երում) երիտասարդների ակտիվ մասնակցության խոչընդոտները և հնարավորությունները», «Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված երիտասարդների կարիքները և ակնկալիքները ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականությունից», «Երիտասարդների առջև ծառացած հիմնախնդիրները և դրանց պետական երիտասարդական քաղաքականության արձագանքը», «Երիտասարդների տնտեսական ակտիվության բարձրացման, զբաղվածության և ձեռներեցության խթանման խոչընդոտները և հնարավորությունները», «Երիտասարդների կարիքները և ակնկալիքները պետությունից, ՏԻՄ-երից և հասարակական կազմակերպություններից»։

Ընտրված մասնակիցներն իրենց համայնքներում նախապես իրականացրել են ֆոկուս խմբային քննարկումներ՝ վերհանելու իրենց համայնքում բնակվող երիտասարդների կարիքները և ֆորումի ընթացքում կիսվել են արդյունքներով։ Ֆորումը կամփոփվի 5 աշխատարանների շրջանակում առաջարկների փաթեթի մշակմամբ։

Ամենամյա երիտասարդական ֆորումն իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսավորմամբ՝ «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» հասարակական կազմակերպության և Հայաստանի երիտասարդական կազմակերպությունների միության կողմից՝ GIZ-ի կողմից իրականացվող «Քաղաքացիական հասարակության հզորացում Արևելյան գործընկերության երկրներում» ծրագրի ներքո գործող «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների. երիտասարդների ներգրավում և հզորացում» ծրագրի աջակցությամբ, որը համաֆինանսավորվում է Եվրոպական միության և Գերմանիայի կառավարության կողմից։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան