ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կանցկացվի «Շառլ Ազնավուր 100», «Սերգեյ Փարաջանով 100» համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնը

Սեպտեմբերի 27, 2024
Մշակութային լուրեր

Հ. Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացնում է «Շառլ Ազնավուր 100», «Սերգեյ Փարաջանով 100» համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնը։

Մրցույթ-փառատոնը նախատեսված է Հայաստանի և սփյուռքի 8-18 տարեկան երեխաների և պատանիների համար։ Հիմնական նպատակն է հնարավորություն ընձեռել երեխաներին և պատանիներին ավելի խորը ուսումնասիրելու և ծանոթանալու Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի ստեղծագործական գործունեությանը և ժառանգությանը, հետևաբար՝ ավելի ընդլայնելու իրենց գիտելիքները և հմտությունները արվեստի ոլորտում, զարգացնել գեղագիտական ճաշակը և վերլուծական կարողությունները։

Առցանց դասընթացների արդյունքում երեխաները կկարողանան յուրովի ներկայացնել և մեկնաբանել Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի ստեղծագործությունները, որն էլ հնարավորություն կընձեռի ցուցահանդեսի այցելուներին դիտարկելու արվեստագետներին երեխաների տեսանկյունից և իրենց մոտեցմամբ։ Ծրագրի շրջանակում երեխաները և պատանիները վիրտուալ ձևաչափով կծանոթանան Փարաջանովի ստեղծագործական գործունեությանը և ժառանգությանը, թանգարանին և թանգարանում առկա ցուցանմուշներին: Նրանք կենտրոնի կողմից առաջարկվող համապատասխան մասնագետների հետ առցանց դասընթացների միջոցով կծանոթանան նաև Սերգեյ Փարաջանովի և Շառլ Ազնավուրի կյանքին և ստեղծագործական գործունեությանը։

Մրցույթ-փառատոնի անցկացման կարգ՝

Առաջին փուլ՝ ԳՐԱՆՑՈՒՄ (13.09.2024 թ. – 30.09.2024 թ.)

Հայաստանի և սփյուռքի կրթօջախների սաները և անհատները կարող են գրանցվել առցանց հղման միջոցով՝ https://forms.gle/eA92N32u6r7EH5Ba7:

Երկրորդ փուլ՝ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՌՑԱՆՑ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ, ՀԱՐՑ ՈՒ ՊԱՏԱՍԽԱՆ ԵՎ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՀԵՏ (01.10.2024 թ. – 10.10.2024 թ.)

Առցանց դասընթացների հոլովակները նախագծի ամբողջ ընթացքում հասանելի կլինեն Գեղագիտության ազգային կենտրոնի յութուբյան ալիքում՝ https://www.youtube.com/@nca_armenia743:

Երրորդ փուլ՝ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ (11102024 թ.  10112024 թ.)

Աշխատանքների ներկայացման չափորոշիչները՝

Ընդունվում են գեղանկարներ, ինչպես նաև կոլաժներ։

Չափ՝ Ա2, Ա3 տեխնիկա,

նյութեր՝ ջրաներկ, գուաշ, մարկեր, պաստել, մատիտ և այլն։

Նկարչական մրցույթ-փառատոնին կարող են մասնակցել 8-18 տարեկան երեխաները և պատանիներն ամբողջ աշխարհից՝ Հայաստանի և սփյուռքի բոլոր տեսակի կրթօջախների սաները, ինչպես նաև պարզապես ստեղծագործող, սակայն որևէ մասնագիտական հաստատություն չհաճախող երեխաները։ Ընդունվում են բացառապես անհատական աշխատանքներ։

Չորրորդ փուլ՝ ԲՆՕՐԻՆԱԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ (10.11.2024 թ. – 10.12.2024 թ.)

Մասնակիցները պետք է ներկայացնեն իրենց աշխատանքների բնօրինակները` ցուցադրման համար: Փոստային կնիքի ամսաթիվը պետք է դրված լինի 01.11.2024 թ. – 10.11.2024 թ. ժամանակահատվածում: Աշխատանքները կարելի է ներկայացնել նաև Գեղագիտության ազգային կենտրոնի գրասենյակ (հասցե՝ ք․ Երևան, Աբովյան 13)։

Հինգերորդ փուլ՝ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ (1012.2024 թ.  20.12.2024 թ.)

Մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից կընտրվեն ծրագրի ամփոփիչ ցուցահանդեսին ներկայացվող աշխատանքները և մրցանակակիրները։ Մրցույթ-փառատոնում ընտրությունը կկատարվի երկու տարիքային խմբով՝ 8-12 տարեկան և 13-18 տարեկան։ Յուրաքանչյուր տարիքային խմբում մասնակիցների համար կսահմանվեն 1-ին, 2-րդ, 3-րդ հորիզոնականների մրցանակներ։

Նախագծի ավարտին մասնագիտական հատուկ հանձնաժողովի կողմից ընտրված լավագույն աշխատանքները հունվարի 9-ին կցուցադրվեն Գեղագիտության ազգային կենտրոնի թանգարանում՝ հատուկ ցուցահանդեսով։

Մասնակիցներին կտրվեն մասնակցության վկայականներ, իսկ հաղթողներին՝ նաև մրցանակներ:

Լրացուցիչ հարցերի դեպքում կարող եք դիմել Գեղագիտության ազգային կենտրոն՝ զանգահարելով (+374 60) 833-383 կամ (+374 99) 527-114 հեռախոսահամարներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…