ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսուցիչների վերապատրաստման նոր համակարգին առնչվող հարցերի քննարկում՝ բուհերի և ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպությունների հետ

Սեպտեմբերի 26, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է բուհերի և ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու նոր ձևաչափով առաջին անգամ անցկացվող վերապատրասումների հետ կապված խնդիրները:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանն ու ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը:

Առարկայական վերապատրաստումների գործընթացն այս տարվանից մեկտեղվել է կամավոր ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացի հետ:

Մատնանշելով մի քանի կարևոր խնդիրներ՝ Արաքսիա Սվաջյանն անդրադարձել է մեկ ուսուցչի կողից միևնույն մոդուլով վերապատրաստող տարբեր կազմակերպություններում գրանցման, վերապատրաստումների կազմակերպման խնդիրներին և այլ հարցերի: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն այս համատեքստում կարևորել է ուսուցիչների ինքնավարությունն ու ազատ կամքի արտահայտման հնարավորությունը, ինչը պետք է բացառի կազմակերպությունների ուղղորդված ընտրությունը:

«Ուսուցիչը պետք է վերապատրաստվի այն կազմակերպությունում, որտեղ ինքը ցանկանում է»,- ընդգծել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Անդրադարձ է կատարվել նաև հայտորոշիչ գնահատման մոտեցմանը. ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ ինչ-որ փուլում դիտարկվում է նաև միասնական հայտորոշիչ թեստի մշակման հնարավորությունը: Այժմ դիտարկվում են հնարավոր ռիսկերը՝ հաշվի առնելով այն հիմնարար սկզբունքը, որ ուսուցիչներն անպայման ընդգրկվեն իրենց մասնագիտական կարողությանն իրապես համապատասխանող մակարդակում և ըստ այդմ՝ նաև ստանան արդյունավետ վերապատրաստման ծրագիր:

«Կարծում եմ՝ հաջորդ տարվա համար գնահատման գործիքը վերանայելու անհրաժեշտություն ենք ունենալու՝ հաշվի առնելով ի հայտ եկած խնդիրները: Կարևոր է նաև, որ ուսուցիչներն ինքնագնահատումը կատարեն օբյեկտիվորեն՝ ազատ և անկաշկանդ ներկայացնելով իրենց կարիքները, որը թույլ կտա ձևավորել առավել հասցեական խմբեր արդյունավետ վերապատրաստումների առումով»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ հավելելով, որ այս հարցում նախարարությունը կարևորում է նաև բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների, ինչպես նաև վերապատրաստող կազմակերպությունների մասնագիտական դիտարկումներն ու առաջարկությունները:

Արաքսիա Սվաջյանը նաև տեղեկացրել է՝ հոկտեմբերին ուսուցիչներն արդեն ԿՏԱԿ-ի կողմից գործարկված համակարգի միջոցով կկարողանան ընտրել, թե որ կազմակերպությունում են ցանկանում անցնել վերապատրաստման այս կամ այն մոդուլը:

«Համակարգն այլևս հնարավորություն չի տալու ընտրել մի քանի կազմակերպություն՝ միևնույն մոդուլի համար: Ուսուցիչն ու տնօրենն էլ իրենց անձնական էջերում հստակ տեսնելու են, թե որ ուսուցիչը որտեղ է անցնելու վերապատրաստում»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանն ու տեղեկացրել՝ ԿՏԱԿ-ի կողմից համակարգը գործարկվելու է հոկտեմբերին:

Անդրադառնալով վերապատրաստումների կազմակերպման ժամերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կոչ է արել վերանայել դրանք՝ հաշվի առնելով վերապատրաստվող ուսուցիչների ցանկությունը՝ սահմանելով նրանց հարմար ժամանակացույց:

Հանդիպմանը քննարկվել են նաև վերապատրաստումների անցկացման վերաբերյալ կազմակերպական և տեխնիկական բնույթի տարբեր հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…