Հայ կրթական հիմնարկության ամենամյա գալա-հանդիպման ընթացքում կազմակերպության կրթաթոշակառու շրջանավարտները պարգևատրվել են հավաստագրերով:
ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը նախարարության անունից շնորհավորել է շրջանավարտ-ուսանողներին՝ նշելով, որ կրթաթոշակային ծրագրին մասնակից լինելը նաև պատասխանատվություն է:
«Որպես Հայ կրթական հիմնարկության կրթաթոշակառուներ՝ դուք պետք է ձեր իսկ մասնագիտական գործունեությամբ լավագույնս նպաստեք Հայաստանի Հանրապետության զարգացմանը: Վստահ եմ, որ այս պատգամը բարձր արժեքով կկրեք ընդմիշտ», - ասել է Արկադի Պապոյանը:
Նա ԿԳՄՍ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Հայ կրթական հիմնարկությանը կրթական նախաձեռնությունների իրականացման պատրաստակամության համար. «Տարիների փորձառությունը վկայում է, որ այդ գործունեությունը շարունակական է և ունի ապագա զարգացում: Ձեր գործունեությամբ դուք նաև նպաստում եք Հայաստանում կրթության նկատմամբ ուսանողների ձգտմանը՝ ի նպաստ մեր երկրի զարգացման»:
Արկադի Պապոյանը ներկաներին նաև տեղեկացրել է, որ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մշտապես սերտորեն համագործակցում է սփյուռքի համայնքների հետ:
«ԿԳՄՍՆ-ն բավականին մեծ ու լայնածավալ ծրագրեր է իրականացնում սփյուռքի համար, որոնցից են, օրինակ, սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստումները, կրթօջախների՝ դասագրքերով ապահովման ծրագիրը, հայագիտական կենտրոնների ստեղծումն ու գործունեությունը: Բազմաթիվ նախաձեռնություններ կան, որոնցով նպաստում ենք Հայաստան-փփյուռք երկխոսության զարգացմանը և փոխգործակցության ընդլայնմանը»,- ասել է նա:
Երևանյան գրասենյակի գործադիր տնօրեն Արմինե Հարոյանը ներկայացրել է Հայ կրթական հիմնարկության գործունեության ուղղությունները Հայաստանում:
2023/2024 ուսումնական տարում քան 400 ուսանող է ավարտել է իր ուսումնառությունը, սակայն հավաստագիր է ստացել նրանցից մոտ 250-ը. կրթական հաջորդ աստիճան անցնող ուսանողների աջակցությունը շարունակվելու է:
Գալա-հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ սփյուռքի հարցերով հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը, ինչպես նաև Հայ կրթական հիմնարկության լոսանջելեսյան գրասենյակի գործադիր կազմը, կրթաթոշակային հանձնաժողովի անդամները և հովանավորներ:
Նշենք, որ 1950 թվականին ԱՄՆ-ում հիմնադրված Հայ կրթական հիմնարկությունը Հայաստանում կրթաթոշակների հատկացման գործունեությունը սկսել է 2007 թվականից: 2007 թ. կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թիվը եղել է ընդամենը 21, 2023 թ. այդ թիվը արդեն հասնում է 1300-ի: Գործունեության 17 տարիների ընթացքում հիմնարկությունը հովանավորել է 5500 ուսանողի՝ տրամադրելով ուսման վարձի 100 տոկոս փոխհատուցում: 2023 թվականից հիմնարկությունը փոխհատուցում է շահառուների ուսման վարձի 50 տոկոսը:
Կրթաթոշակային ծրագրերից բացի՝ ՀԿՀ-ն Հայաստանում ներգրավված է նաև ԹՈՒՄՈ կենտրոնների, Արմաթ լաբորատորիաների, ՔՈԱՖ կենտրոնի ստեղծման գործընթացներում, ինչպես նաև դպրոցաշինական բազմաթիվ ծրագրերում՝ ՀՀ տարբեր բնակավայրերում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: