ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարության Հայաստանի հետ ծրագրերի համակարգող Ֆլորանս Պրովանդիեին և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանության Մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդականի տեղակալ, կրթական համագործակցության հարցերով կցորդ Դոմինիկ Վեսին։
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարության Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Հանդիպմանը կողմերն անդրադարձել են մի շարք ոլորտներում Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև արդեն իսկ առկա և հաջողությամբ իրականացվող տարաբնույթ ծրագրերին և միջոցառումներին, այդ թվում՝ 2027 թ. ՀՀ-ում անցկացվելիք Ֆրանկոֆոնիայի մարզամշակութային խաղերին: Նշվել է, որ երկկողմ համագործակցության խթանիչ ուժ կարող են հանդիսանալ նաև երիտասարդները, և այս առումով առկա է չիրացված մեծ ներուժ, որի գործարկումը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ երկու երկրների երիտասարդների համար։
Այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանը հյուրերին ներկայացրել է ներկայում ԿԳՄՍ նախարարության կողմից տարվող երիտասարդական պետական քաղաքականության գերակա ուղղությունները և դրանցից բխող ծրագրերն ու միջոցառումները։ Մասնավորապես՝ նախարարի տեղակալն անդրադարձել է երիտասարդության ոլորտը կանոնակարգող առաջին հիմնարար փաստաթղթի՝ «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքներին՝ ընդգծելով դրա մշակման ընթացքում երիտասարդների և շահագրգիռ կողմերի մասնակցայնության բարձր մակարդակը:
Արթուր Մարտիրոսյանը նաև ներկայացրել է ՀՀ մարզերում երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման մեծածավալ ծրագիրը, որը պետություն-ՏԻՄ-քաղաքացիական հասարակություն եռակողմ հաջող համագործակցության հիանալի օրինակ է: Հյուրերին ներկայացվել են նաև երիտասարդական պետական դրամաշնորհային ծրագրերը և միջազգային ֆորումները, փորձի փոխանակման և ճանաչողական այցերի օրինակները:
Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարության Հայաստանի հետ ծրագրերի համակարգող Ֆլորանս Պրովանդիեն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել Արթուր Մարտիրոսյանին երիտասարդական ծրագրերի և պետական քաղաքականության գերակայությունների մասին ամբողջական և լիարժեք տեղեկատվության ներկայացման համար, ինչը թույլ է տալիս ուրվագծել աշխատանքային քարտեզը և համագործակցության եզրեր նախանշել երկու երկրների երիտասարդության հետ առնչվող կառույցների միջև։ Մասնավորապես՝ Ֆլորանս Պրովանդիեն անդրադարձել է ֆրանսիական AFRAT կազմակերպության գործունեությանը, որը ՀՀ-ում իրականացնում է «Հայաստանի արահետներ» ծրագիրը։ Դրա շրջանակում ՀՀ մարզերում կազմակերպվում են քայլարշավներ և փառատոներ՝ երիտասարդության շրջանում քայլարշավների մշակույթի զարգացման, դրանց միջոցով հայրենաճանաչության, բնության պահպանության, համայնքի, մարզի արժևորման նպատակով։ Այս տարի «Հայաստանի արահետներ» ծրագիրը մեկնարկել է ՀՀ երիտասարդական մայրաքաղաք Գավառում, որի շրջանակում տեղի է ունեցել քայլարշավի 3-րդ փառատոնը և տեղական արտադրանքի և էկոտուրիզմի ու արշավների շուրջ նախաձեռնությունների շուկան։
Հանդիպման ընթացքում Ֆլորանս Պրովանդիեն հետաքրքրվել է նաև մարզային երիտասարդական կենտրոնների գործունեության մեթոդաբանությամբ և կառավարման մոդելով՝ նշելով, որ կարելի է դիտարկել այդ կենտրոններում հայ և ֆրանսիացի կամավորների փոխանակման ծրագրերի իրականացման հնարավորությունը։
Երկուստեք ընդգծվել է երիտասարդության ոլորտում տարբեր ծրագրեր իրականացնելու կարևորությունը։ Մասնավորապես՝ դիտարկվել է երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում փորձի փոխանակման, օրենքի նախագծով սահմանվող ոլորտային կառավարման փոխհարաբերությունների համատեքստում ֆրանսիական կողմից փորձագիտական աջակցության և այլ ծրագրերի իրականացման հնարավորությունը:
Կողմերը նշել են, որ երիտասարդության ոլորտում համագործակցության հրաշալի մեկնարկ կլինի հայ-վրացական ֆորումի օրինակով նմանատիպ ծրագրի կազմակերպումը հայ և ֆրանսիացի երիտասարդների միջև, ինչը ոչ միայն հաջող փորձի փոխանակում կլինի, այլ նաև կամրապնդի Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև բարեկամական սերտ կապերը հենց երիտասարդների շրջանում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ