ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի մանկավարժների հետ:
Հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալը մի շարք վաստակաշատ մանկավարժների գեղարվեստական կրթության բնագավառում ունեցած ներդրման և երկարամյա ու բարեխիղճ մանկավարժական գործունեության համար պարգևատրել է շնորհակալագրերով: Մասնավորապես՝ նախարարության կողմից խրախուսվել են Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի դասատուներ Գայանե Գալստյանը (դաշնամուրի դասատու), Լինա Լևոնյանը (դաշնամուրի դասատու), Արթուր Ստամբոլցյանը (կիթառի դասատու) և Նելլի Սաղաթելյանը (տեսական առարկաների դասատու):
Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է ուսուցիչներին և մաղթել նորանոր հաջողություններ մասնագիտական ոլորտում: Նախարարի տեղակալը հետաքրքրվել է գեղարվեստական դպրոցի առաջիկա ծրագրերով և առկա խնդիրներով:
«Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոց իմ այցելությունից ամիսներ են անցել, և այս հանդիպումը հրաշալի հնարավորություն է՝ արձանագրելու և քննարկելու այս ընթացքում առաջացած հնարավոր հարցերը: Ուզում եմ նաև իմ գոհունակությունը հայտնել, որ Ղազարոս Սարյանի անվան արվեստի դպրոցը Արարատի մարզում ծավալում է ակտիվ կրթամշակութային գործունեություն, ինչը կարևոր առաքելություն է երեխաների գեղագիտական դաստիարակության և զարգացման գործում»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Դպրոցի տնօրեն Գայանե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է դպրոցում իրականացվող աշխատանքներն ու ծրագրերը: Տնօրենը ցանկություն է հայտնել առաջիկա ամիսներին դպրոցի մյուզիքլային ներկայացումը «Քույր դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում երևանյան բեմում ներկայացնել պատանի հանդիսատեսին:
Նախարարի տեղակալի ընդգծմամբ՝ նախարարությունը պատրաստակամ է աջակցելու դպրոցին այս և մյուս բոլոր կարևոր նախաձեռնություններում:
Նշենք, որ Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի շրջանավարտներն իրենց ուսումը շարունակում են երաժշտական և արվեստի քոլեջներում, Պ. Չայկովսկու անվան երաժշտական մասնագիտացված դպրոցում, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում: Դպրոցի շրջանավարտ դաշնակահար Արթուր Գրիգորյանն ընդգրկված է «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրում: Դպրոցը 2019 թվականից ակտիվ մասնակցում է «Քույր դպրոցներ» ծրագրում, «Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամը պարբերաբար դպրոցում իրականացնում է ՀՀ Արարատի մարզի ուսումնամեթոդական և գործնական ծրագիրը և այլն: Նշվել է նաև, որ դպրոցի աշակերտները հանդիսանում են բազմաթիվ հանրապետական և միջազգային մրցույթների ու փառատոների դափնեկիրներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: