Տեղի է ունեցել 2016-2017 ուումնական տարվա «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի դպրոցականների առարկայական օլիմպիադան: Օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցում էին Հայաստանի Հանրապետության բոլոր մարզերի և Արցախի թիմերը: ՀՀ ԿԳՆ Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի փողային նվագախմբերի կատարումների ներքո տեղի են ունեցել օլիմպիադիայի հանդիսավոր բացման և փակման արարողությունները. հնչել են ՀՀ հիմնը, բարձրացվել ՀՀ և Արցախի պետական դրոշները:
Օլիմպիադայի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության մարզառազմական և արտադպրոցական կրթության վարչության պետ Ա. Պետրոսյանը: Նա կարևորել է դպրոցականների մասնակցությունը նման միջոցառումներին` ընդգծելով, որ հաղթանակից առավել կարևոր է մասնակցությունը, քանի որ, ըստ Ա. Պետրոսյանի, նման մրցումների ժամանակ մասնակիցները ձեռք են բերում նորանոր գիտելիքներ և լավ ընկերներ: Այնուհետև Օլիմպիադայի պաշտոնական բացումն իրականացրել է Արցախի հերոս, գեներալ-մայոր Արկադի Տեր-Թադևոսյանը: Վերջինս շնորհավորել է օլիմպիադայի բոլոր մասնակիցներին` նրանց մաղթելով հաջողություն: Արկադի Տեր-Թադևոսյանը կարևորել է դպրոցական թիմերի մասնակցությունը նման միջոցառումներին` առաջնային համարելով հայրենիքի պաշտպանությունն ու զինվորականի անբասիր կերպարը:
«Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական փուլն անցկացվել է 7 մրցաձևերից` թեստային առաջադրանքներ, հրաձգություն, ինքնաձիգի ոչ լրիվ քանդում հավաքում, կրոսավազք /տղաները` 1000 մետր, աղջիկները` 500 մետր/, նռնակի նետում, ձգումներ պտտաձողի վրա /տղաներ/, հենում պառկած դիրքում հրումներ /աղջիկներ/, շարային պատրաստություն:
Օլիմպիադայի փակմանը մասնակցել և մրցանակները հանձնել է ՀՀ հանրապետական զինվորական կոմիսար, գեներալ-մայոր Հենրիկ Մուրադյանը: Նա լավագույն արդյունք ցուցաբերած դպրոցականներին հորդորել է ընտրել զինվորականի մասնագիտությունը` ներկայացնելով այդ մասնագիտության մի շարք գրավիչ կողմեր:
2016-2017 ուսումնական տարվա «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի օլիմպիադային առաջին երեք մրցանակային տեղերը զբաղեցրել են Արցախի, Լոռու և Տավուշի մարզերի թիմերը:
Օլիմպիադայի թեստային առաջադրանքներից լավագույն մասնակիցներ են ճանաչվել` 1-ին մրցանակ` Հակոբյան Հասմիկ Սուրենի /Արցախ/, Մարկոսյան Էմմա Արմենի /Կոտայք/, 2-րդ տեղ` Ղումաշյան Գուրգեն Ռոբերտի /Լոռի/, Հայրիյան Տիգրան Ժիրայրի /Արցախ/, 3-րդ տեղ` Գրիգորյան Արամ Էռնեստի /Արցախ/, Պետրոսյան Քրիստինե Գեղամի /Շիրակ/:
Օլիմպիադայի առանձին մրցաձևերից հաղթողներ են ճանաչվել` ինքնաձիգի ոչ լրիվ քանդում-հավաքում` Սարգսյան Արմեն Էդիկի /Արցախ/, հրաձգություն` Ծերունյան Մերուժան Հարությունի /Լոռի/, նռնակի նետում նշանակետին` Հախվերդյան Համլետ Վալերիկի /Կոտայք/:
Օլիմպիադայի մասնակիցների ժամանցն առավել հետաքրքիր և լեցուն անցկացնելու նպատակով Երևանի էստրադային և ջազային արվեստի պետական քոլեջի սաների կատարմամբ հնչել են բազմաթիվ ռազմահայրենասիրական երգեր ու պարեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: