ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շնորհավորանքի հանդիսավոր արարողություն առաջին դասարան հաճախող երեխաների համար

Սեպտեմբերի 2, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Գիտելիքի և դպրության օրվա շրջանակում Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում տեղի է ունեցել առաջին դասարանցիների շնորհավորանքի հանդիսավոր արարողություն։

Միջոցառմանը մասնակցել են շուրջ 500 երեխաներ՝ Երևանի տարբեր վարչական շրջաններից. նրանց համար կազմակերպվել է «Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմի դիտում։

Երեխաներին ողջունել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը։

Միջոցառումը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի և Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրի համագործակցությամբ։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շնորհավորել է աշակերտներին նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ՝ նրանց մաղթելով բարի երթ. «Ձեզ համար գուցե մի փոքր բարդ, բայց շատ հետաքրքրիր նոր ճանապարհ է բացվում, որտեղ ձեզ սպասվում են նոր գիտելիքներ ու կարողություններ: Մաղթում եմ, որ բազմաբովանդակ և հետաքրքիր ուսումնառություն ունենաք և նոր բացահայտումներ կատարեք գիտելիքի անհուն աշխարհում»:

«Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմը, ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, միտված է սեփական ուժերին հավատալու, երազանքի հետևից գնալու ձգտմանը, ինչը շատ կարևոր է երեխաների համար:

Նրա խոսքով՝ դպրոցներում իրականացվում են բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք ուղղված են դպրոցում կրթության որակի փոփոխությանը, ուսուցիչների կարողությունների զարգացմանը, դպրոցներում նոր միջավայրի ստեղծմանը: Այս համատեքստում Ա. Սվաջյանը կարևորել է ուսուցիչների ու ծնողների համատեղ ջանքերը. «Բոլորս իրար աջակցելով կարող ենք ապահովել այն արդյունավետ կրթության ճանապարհը, որ ուզում ենք մեր երեխաների համար»:

Լրագրողների հետ զրույցում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ նոր չափորոշչի ներդրման դրական արդյունքներն արդեն նկատելի են, որի մասին վկայում են նախորդ տարվա միջազգային ուսումնասիրությունները, որը կատարվել է Համաշխարհային բանկի կողմից: Սակայն գործընթացի ամբողջական արդյունքների համար ժամանակ ու համբերատարություն են պահանջում. «Թեև առաջին դասարանում չափորոշիչը դեռ ներդրված չէ, բայց ուսուցիչներն արդեն իսկ վերանայում են իրենց մոտեցումները դասընթացի կազմակերպման ողջ գործընթացում: Վստահ եմ՝ այն դրական սպասումները, որ ունեն ուսուցիչները, արդարացվելու են իրենց իսկ ջանքերով»,- ասել է Ա. Սվաջյանը:

Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը ևս շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին և նշել, որ ամեն ինչ արվելու է՝ ուսումնական գործընթացն առավել արդյունավետ և բովանդակային դարձնելու համար:

Ֆիլմը դիտելուց հետո երեխաները ստացել են խրախուսական նվերներ, ինչպես նաև քննարկել են մուլտֆիլմը, հայտնել իրենց կարծիքն ու տպավորությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան