ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախարարի տեղակալը կոչ է արել ակտիվ մասնակցել մշակութային կրթության տարվան

Սեպտեմբերի 2, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր այցելել է Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ դպրոց, որտեղ մասնակցել է ուսումնական տարվա մեկնարկին նվիրված միջոցառմանը:

Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է ներկաներին՝ տեղեկացնելով, որ այս տարին նախարարությունը հայտարարել է՝ որպես մշակութային կրթության տարի: «Սա նշանակում է, թե որքանով է պետությունը կարևորում մշակութային կրթությունը, և մշակույթն ու արվեստը որքան կարևոր բաղադրիչ են կրթության ոլորտում: Չկա կրթություն՝ առանց մշակույթի և արվեստների, և հակառակը՝ չկա մշակույթ՝ առանց կրթության: Այս մասնագիտացված դպրոցի տանիքի ներքո տասնամյակներ շարունակ կրթվել են մեր լավագույն երաժիշտները, և սա ևս մեկ առիթ է՝ հիշեցնելու, որ պետք է անխոնջ աշխատել կրթության ուղղությամբ՝ ունենալու նոր խաչատրյաններ, նոր բաբաջանյաններ և նոր անուններ՝ մեր երկրի մշակույթը հզորացնելու և հանրահռչակելու համար»:

Նախարարի տեղակալն առանձնահատուկ շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին. «Դպրոցն այն վայրն է, որը հաճախ անվանում ենք երկրորդ տուն, և հենց այստեղ եք դուք ձեռք բերում գիտելիքներ, այստեղ դուք ունեք բազմիցս սխալվելու իրավունք, ապա վեր կենալու և շարունակելու ձեր անձնական ու պրոֆեսիոնալ կյանքի պատմությունը»:

Դանիել Դանիելյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին և ծնողներին՝ ներդրած ջանքերի և նվիրյալ աշխատանքի համար: «Հարգելի՛ ուսուցիչներ, վստահ եմ, որ երբեմն քաջալերության կարիք ունեք, սակայն մոռանում եք ինքներդ ձեզ և ոտքի եք կանգնում՝ կերտելու այն քաղաքացուն, որը ձեզ վստահել է իր երեխայի կրթությունը:

Սիրելի՛ ծնողներ, շատ կարևոր և առաջնային է նաև ձեր դերը, առանց որի՝ հնարավոր չէ կրթել լավ աշակերտ և դաստիարակել գիտակից քաղաքացի»:

Նախարարի տեղակալը նաև կոչ է արել ներկաներին ակտիվ մասնակցել մշակութային կրթության տարվան:

Ուսումնական տարվա մեկնակի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է նաև Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ և Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ​​ինստիտուտ և շնորհավորել առաջին կուրսեցիներին:

Այցի ընթացքում նախարարի տեղակալը դիտել է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ​​ինստիտուտի բարձր կուրսի ուսանողների բեմադրած թատերական ներկայացումը: Նշենք, որ այսօր նախատեսվում է նաև բուհի այս տարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: