Երիտասարդության միջազգային օրվա շրջանակում, օգոստոսի 12-ին ՀՀ 2024 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Գավառում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ։
Բացման արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը, Հայաստանի Հանրապետությունում Միավորված ազգերի կազմակերպության մշտական համակարգող Ֆղանսուազ Ժակոբը, Հայաստանում ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության առաքելության ղեկավար Ջոն Ալելոն, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանկ Հեսսը, Գավառ համայնքի ղեկավար Գուրգեն Մարտիրոսյանը։
Երիտասարդության միջազգային օրվա այս տարվա խորագիրն է «Փոքր քայլերից դեպի առաջընթաց. երիտասարդները ստեղծում են թվային ուղիներ հանուն կայուն զարգացման»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել երիտասարդներին տոնի կապակցությամբ: Անդրադառնալով օրվա խորհրդին և երիտասարդության միջազգային օրվա այս տարվա խորագրին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է. «Խորագրի թեման ընդգծում է թվայնացման և Կայուն զարգացման նպատակների առաջընթացի արագացման միջև հիմնական կապը՝ շեշտելով երիտասարդների կարևոր ներդրումն այս փոխակերպման գործընթացում: Թվային տեխնոլոգիաները և հարթակները, շարժական սարքերը, ընդհանրապես նորարարությունները նպաստում են ստեղծարարության զարգացմանը, որի հիմնական ջատագովները երիտասարդներն են։ Գլոբալ մարտահրավերների աշխարհում, օգտագործելով թվային ստեղծարարությունը, երիտասարդները կարող են հասնել հրաշալի արդյունքների:
Կենսունակ ժողովրդավարությունը մեկանգամյա ակցիա չէ։ Այն ամենօրյա աշխատանք և ներգրավվածություն է համայնքային կյանքի տարբեր ծրագրերում ու նախաձեռնություններում, որոնք բերելու են շարունակական բարեփոխումներ։
Օրվա խորհուրդը հուշում է փոքր քայլերով դեպի կայուն զարգացում գնալու մասին, որպեսզի յուրաքանչյուրս մեր փոքր քայլով մեծ փոփոխության մի մասնիկը դառնանք, վստահ լինելով, որ մեր այսօրվա քայլը վաղվա բարգավաճ ու բարեկեցիկ ապագան է՝ համահունչ կայուն զարգացման նպատակներին»։
Ըստ փոխնախարարի՝ ամեն տարի երիտասարդական մայրաքաղաք հռչակված քաղաքներում առաջընթաց է արձանագրվում։ Այս համատեքստում նա առանձնացրել է Գավառ համայնքը, որտեղ, փոխնախարարի խոսքով զգացվում է երիտասարդական մայրաքաղաքի ոգին. «Գավառում զգում ենք երիտասարդական մայրաքաղաքի շունչը ամբողջ տարվա ընթացքում տարբեր միջոցառումների անցկացմամբ, որոնցից են, օրինակ, Քաղաքացու օրվա միջոցառումները, որոնց որպես բանախոս հանդես է եկել նաև վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը: Միջազգային և տեղական գործընկեր կառույցների մասնակցությամբ տարբեր միջոցառումներ են անցկացվել Գավառում։ Միջոցառումները դեռ շարունակվելու են, մենք էլ պատրաստակամ ենք աջակցելու դրանց կայացմանը»,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը։
Նա նշել է, որ երիտասարդները որպես հասարակության ակտիվ շերտ կառավարության ուշադրության կենտրոնում են, քանի որ գործընկեր նախարարությունները ևս տարբեր միջոցառումներով միացել են հիշարժան օրվա անցկացման նպատակով։
Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է ոլորտում պետական քաղաքականությանը՝ նշելով, որ պետբյուջեի աջակցությամբ իրականացվող երիտասարդ կենտրոնների ստեղծման ծրագրի շրջանակում մարզերում ստեղծվելու են 25 կենտրոն, որոնցից 4-ն արդեն գործում են Իջևանում, Դիլիջանում, Մեղրիում և Ապարանում, ևս 4-ը մինչև տարեվերջ կբացվեն Կապանում, Ախուրյանում, Ծովագյուղում և Արարատում։ Նա անդրադարձել է նաև «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի նախագծի մշակման գործընթացին՝ կարևորելով այն հանգամանքը, որ գործընթացում առավելապես ներգրավված են եղել երիտասարդները։
Եզրափակելով խոսքը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը կոչ է արել երիտասարդներին մշտապես կատարելագործվել, ապահովել առավելագույն ներգրավվածություն համայնքային և պետական ծրագրերում և սեփական ներուժը ծառայեցնել ի նպաստ պետության զարգացմանը։
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի հասարակական և հումանիտար գիտությունների հարցերով տեղակալ Գաբրիելա Ռամոսի տեսաուղերձը՝ Երիտասարդության միջազգային օրվա առիթով:
Օրվա շրջանակում համայնքում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ, այդ թվում՝ սպորտային-ժամանցային մրցույթ, հեծանվաերթ-իրազեկում, առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ ինտերակտիվ քննարկում, ռիլեր պատրաստելու մրցույթ, մոտիվացիոն ելույթներ հաջողության հասած երիտասարդների մասնակցությամբ, նկարազարդման վարպետության դաս և գործնական աշխատանք, քվեսթ, թվային տեխնոլոգիաների կանգառ, երիտասարդական ծրագրերի տեղեկատվական տաղավար և այլն: Օրն ամփոփվել է երիտասարդական ՆԵՄՐԱ բենդի համերգային կատարումներով:
Նախաձեռնությունն իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Գավառի համայնքապետարանի, ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության, «ՓԻ-ԷՅՉ Ինթերնեշնլ» հայկական մասնաճյուղի, Մարդկային զարգացման միջազգային կենտրոնի, ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ԱՀԿ Հայաստանի, ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի, ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի, ՄԱԿ-ի Փախստականների գործակալության, Միացյալ Թագավորության միջազգային զարգացման աջակցության շրջանակում՝ ՄԹ կառավարության, ինչպես նաև «Գյումրու երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի, Գավառի երիտասարդների տան, «Ռեստարտ Գավառ» ԵՀԿ-ի, «Բայազետ» կենտրոնի, «Սևան երիտասարդական ակումբ» ՀԿ-ի, «ԴԸ ԲՈԴԻ ՇՈՓ»-ի համատեղ ջանքերով։ Օրվա խորհրդին համահունչ՝ տարաբնույթ միջոցառումներ են անցկացվել հանրապետության ևս 73 համայնքներում։
Հիշեցնենք, որ 1999 թ. դեկտեմբերի 17-ին ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ օգոստոսի 12-ը հռչակվել է Երիտասարդության միջազգային օր։ Այն ընդունվել է 1998 թ. օգոստոսի 12-ին Լիսաբոնում անցկացված երիտասարդության հարցերով նախարարների համաշխարհային խորհրդաժողովի առաջարկությամբ։ Աշխարհում առաջին անգամ Երիտասարդության միջազգային օրը նշվել է 2000 թ. օգոստոսի 12-ին: Տոնը հռչակվել է երիտասարդությանն ուղղված ծրագրի, նրանց առնչվող խնդիրների մասին իրազեկության բարձրացմանը նպաստելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: