ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Աղջիկներին շատ հաճախ ընդամենը վստահությունն է պակասում»․ Ժաննա Անդրեասյան

Հուլիսի 29, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր մասնակցել է FemInno կանանց նորարարական միջազգային համաժողովի մեկնարկային միջոցառմանը։

Երրորդ անգամ անցկացվող համաժողովը կրում է GenAI in Action: Big Data, Big Impact. (Գեներատիվ արհեստական բանականություն, մեծածավալ տվյալներ, մեծ ազդեցություն) խորագիրը և նպատակ ունի Հայաստանում բիզնեսի, գիտության և տեխնոլոգիաների ոլորտում ներկայացնել կանանց տաղանդն ու նպաստել նրանց զորեղացմանը, ինչպես նաև կանանց կապել տեխնոլոգիաների հետ՝ խթանելով նրանց շրջանում այս ոլորտի հանդեպ հետաքրքրվածությունը։ Այս տարի կոնֆերանսի ընդհանուր թեման արհեստական բանականությունն է։

Ողջունելով ներկաներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նմանօրինակ հարթակների զարգացումն ու տարածումը:

«Համոզված եմ՝ մեր աղջիկներին շատ հաճախ ընդամենը վստահությունն է պակասում: Նմանօրինակ միջավայրերը, որտեղ հնարավորություն կա տեսնելու ուժեղ կանանց, լսելու նրանց հաջողությունների մասին և ստեղծելու համագործակցության հեռանկարներ, վստահ եմ՝ թույլ կտան հաղթահարել սեփական վախերն ու գնալ մեծ երազանքների հետևից: Սա նաև կրթության անելիքն է, որին մենք հանձնառու ենք մեծ պատասխանատվությամբ: Չորս տարի առաջ այս օրերին մենք քննարկում էինք Հանրակրթության նոր չափորոշիչը, իսկ այսօր արդեն խոսում ենք դրա արդյունքների մասին: Հանրակրթության նոր չափորոշիչը, որի հատուկ շեշտադրումն է ԲՏՃՄ ուղղությունների զարգացումը, արդեն փորձարկվել է և այժմ փուլային եղանակով տեղայնացվում է ՀՀ բոլոր դպրոցներում։ Չափորոշչի փորձարկման անկախ գնահատման արդյունքները ցույց են տալիս, որ այն գենդերազգայուն է և աղջիկներին խրախուսում է սովորել ԲՏՃՄ առարկաները, գրանցել հաջողություններ և շարունակել իրենց ուսումնասիրությունները»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարը ներկայացրել է նաև ՀՀ կառավարության գործադրած ջանքերը՝ մասնավորապես կրթական ենթակառուցվածքների բարելավման, ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների զարգացման և խրախուսման ուղղությամբ:

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ ՀՀ բոլոր դպրոցներում ստեղծվում են բնագիտական առարկաների լաբորատորիաներ, որոնք, նախարարի դիտարկմամբ, գիտելիքները փորձարկելու և դրանց կիրառությունը տեսնելու հնարավորություն են ապահովում: Նա նաև նշել է՝ լաբորատոր սարքավորումների գործարկման և բնագիտական լաբորատորիաների ուղղությամբ ուսուցիչների կարողությունների զարգացման նպատակով պարբերաբար անցկացվում են վերապատրաստման դասընթացներ: Նախարարն անդրադարձել է նաև բնագիտական առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների խրախուսման մեխանիզմներին՝ տեղեկացնելով, որ նախորդ տարվանից մեկնարկել է ԲՏՃՄ առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների հավելավճարի ծրագիրը՝ երիտասարդ ուսուցիչների մուտքը դպրոցներ խրախուսելու համար: ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ այս տարվա արդյունքներով ավելի քան 3000 նոր ուսուցիչներ են սկսել իրենց աշխատանքը հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում:

Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նաև տեխնոլոգիական կրթության զարգացմանը միտված ծրագրերը, որոնք հետաքրքրություն են առաջացրել տարբեր երկրներում: Այս համատեքստում նա, մասնավորապես, նշել է ԹՈՒՄՈ կենտրոնի ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերը, որոնք մեծապես զարգացնում են երեխաների տեխնոլոգիական կրթության հնարավորություններն ու ստեղծագործականությունը: Նախարարը անդրադարձել է նաև ՀՀ դպրոցներում իրականացվող ռոբոտաշինության և ինժեներական «Արմաթ» լաբորատորիաների, ինչպես նաև 16 ավագ դպրոցներում 2023 թ. սեպտեմբերից մեկնարկած «Արհեստական բանականության (ԱԲ) սերունդ» կրթական ծրագրերին:

«Վստահ եմ՝ տեխնոլոգիական կրթության ոլորտում Հայաստանը մեծ ներուժ ունի և արդեն իսկ բավական մրցունակ է: FemInno-ն և նմանօրինակ մյուս հարթակներն օգնում են մեր ընդհանուր օրակարգերին: Շատ ոգևորիչ և գոտեպնդող է տեսնել, որ մեծ թվով մարդիկ հավաքվել են լավ գաղափարների քննարկման շուրջ: Սա նշանակում է՝ ամեն ինչ, այդ թվում՝ այսօրվա մարտահրավերները, հաղթահարելի են»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնել միջոցառման կազմակերպիչներին:

FemInno-ի հիմնադիր Սեդա Պապոյանը, ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին, նշել է, որ կոնֆերանսը նպատակ ունի ցույց տալ, որ Հայաստանի կանայք նորարարության ոլորտում բավարար տաղանդ և ունակություններ ունեն: Միջոցառման շրջանակում հայտարարվել է նաև Նորարարության և տեխնոլոգիաների համաշխարհային կոնգրեսի` WCIT-ի հետ գործընկերության մեկնարկի մասին:

FemInno երկօրյա տեխնոլոգիական համաժողովում նախատեսվում են մի շարք ելույթներ ու քննարկումներ․ ներկայանալու են խոսնակներ աշխարհի տարբեր երկրներից՝ ԱՄՆ-ը, Մեծ Բրիտանիա, եվրոպական այլ երկրներ։ FemInno-ն երկու անգլերեն բառերի՝ «Feminine» և «Innovation» (կանացի և նորարարություն) բառերի միացությունն է։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան