ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն օրերս մասնակցել է Fastex-ի կազմակերպած միջոցառմանը, որի շրջանակում խրախուսական պարգևատրումներ են ստացել բարձր արդյունքներ գրանցած ավելի քան 100 մարզիկներ, մարզիչներ ու բժշկական անձնակազմի ներկայացուցիչներ:
Պարգևատրվել են ըմբիշներ Արթուր Ալեքսանյանը, Մալխաս Ամոյանը, Արման Անդրեասյանը, Արսեն Հարությունյանը, մարմնամարզիկ Արթուր Դավթյանը, ծանրորդներ Վարազդատ Լալայանը, Սիմոն Մարտիրոսյանը, Սամվել Գասպարյանը, Հակոբ Մկրտչյանը, Դավիթ Հովհաննիսյանը, Գարիկ Կարապետյանը, Գոռ Սահակյանը, Հակոբ Մկրտչյանը, Ռաֆիկ Հարությունյանը, բռնցքամարտիկներ Անուշ Գրիգորյանը, Անի Հովսեփյանը, Նարեկ Մանասյանը և մի շարք այլ անվանի մարզիկներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, ողջունելով ներկաներին, շնորհակալություն է հայտնել Fastex-ի համահիմնադիրներին նշանակալի ներդրումների համար և վստահություն հայտնել՝ այս աջակցությունը լրացուցիչ խթան կհանդիսանա մարզաշխարհի ներկայացուցիչների համար:
«ՀՀ կառավարությունը վերջին տարիներին բազմապատկել է սպորտի ոլորտին հատկացվող աջակցությունը. մեծ ուշադրություն է դարձվում մեր մարզիկներին, մարզիչներին ու բժիշկներին: Սպորտում զանազան ուղղություններով կատարվում են ներդրումներ: Ընթանում է ծավալուն շինարարություն, կառուցվում են մեծ մարզահամալիրներ ու մարզադահլիճներ մեր վաստակաշատ մարզիկների անուններով: ՀՀ կառավարությունը հայտարարել է՝ ոչ մի հաջողություն աննկատ չի մնալու, և յուրաքանչյուր մարզիկի մեծ հաղթանակի պատվին մարզակառույց է հանձնվելու շահագործման: Ավելացրել ենք նաև տարեվերջյան պարգևատրումները և ամենամսյա նպաստները: Եվ, չնայած այս ամենին, սպորտը թանկ հաճույք է և կարիք ունի շարունակական աջակցության: Սպորտի կողքին պետք է լինեն մարդիկ, որոնք ցավում են սպորտի համար և մտածում են բազմապատկել հնարավորությունները, որպեսզի մարզիկները հաղթանակներ նվիրեն մեզ և հանրահռչակեն պետությունը: Ուրախ եմ, որ Fastex ընկերության հետ արդեն ունենք կայացած հովանավորչական ծրագիր: Վստահ եմ՝ այս աջակցությունը լրացուցիչ խթան կհանդիսանա մեր մարզիկների համար, որոնք կգնան նոր հերոսությունների, և միջազգային հարթակներում մշտապես վեր կխոյանա եռագույնը՝ ՀՀ օրհներգի հնչյունների ներքո»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ Fastex-ի հետ հովանավորչական ծրագրով նախատեսվում է, որ աջակցության 70%-ը կուղղվի մարզիկների, մարզիչների և բժիշկների պարգևատրմանը, իսկ 30%-ը՝ Հայաստանում կազմակերպվելիք խոշոր մարզական միջոցառումների օժանդակությանը:
Fastex-ի համահիմնադիր Վիգեն Բադալյանն ընդգծել է՝ Փարիզում կայանալիք Օլիմպիական խաղերին ընդառաջ սա յուրօրինակ գնահատանք է ոչ միայն անվանի հայ մարզիկների, այլև իրենց հաջողությանը նպաստող մարզիչների ու բժիշկների աշխատանքին։
Հիշեցնենք՝ այս տարվա ապրիլին Fastex-ի և «Օլիմպիոնիկ» մարզական բարեգործական հիմնադրամի միջև ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր, որի վավերացմանը սատարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը։
Հուշագիրը նպատակաուղղված է Հայաստանի Հանրապետությունում սպորտի զարգացմանը, մարզական հաջողությունների խրախուսմանը, մարզիկների մրցունակության բարձրացմանը և կենսապայմանների բարելավմանը։ Այդ նպատակով Fastex-ը կտրամադրի մինչև 5 միլիոն FTN (Fasttoken՝ բահամուտ բլոկչեյնի հիմնական թվային ակտիվ)՝ ի աջակցություն օլիմպիական, պարալիմպիկ, սուրդօլիմպիկ խաղերում, ինչպես նաև օլիմպիական խաղերի ծրագրում չընդգրկված մի շարք մարզաձևերի աշխարհի և Եվրոպայի պաշտոնական առաջնություններում 1-3-րդ տեղերը գրաված մարզիկներին և նրանց մարզիչներին։
Fastex-«Օլիմպիոնիկ» փոխգործակցությունը կրելու է երկարաժամկետ բնույթ՝ մինչև 2030 թվականը, որի շրջանակում Fastex-ն աջակցելու է ներպետական սպորտի զարգացմանը՝ խրախուսելով մարզիկներին, այդ թվում՝ մարզական նոր սերնդին։
Նշենք, որ Fastex-ը մեկնարկային միջոցառման շրջանակում սպորտի ոլորտի ներկայացուցիչներին խրախուսումներ է հատկացրել՝ ըստ 2023/24 թվականների տարբեր մարզաձևերի Եվրոպայի առաջնությունների արդյունքների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան