ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ժողովրդի մեծությունը քանակով չի չափվում». Լ. Մկրտչյան

Սեպտեմբերի 29, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն սեպտեմբերի 28-ին Երևանի թիվ 3 ավագ դպրոցում ներկա է գտնվել «Աշխարհի ամենամեծ դասը» միջոցառմանը, որը կազմակերպվել է ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի (ՅՈՒՆԻՍԵՖ) հայաստանյան գրասենյակի հետ համատեղ: ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանն աշակերտներին ուղղված ողջույնի խոսքում ընդգծել է, որ «Աշխարհի ամենամեծ դաս» նախաձեռնության նպատակը նոր կյանք մտնող երիտասարդներին քաղաքակրթության մարտահրավերները հասու դարձնելն է.

«21-րդ դարը հնարավորություն է տալիս աշխարհի հիմնախնդիրները դիտարկել մեկ ամբողջության մեջ: Անկախ այն հանգամանքից, թե որտեղ ենք ապրում, մենք բոլորս Երկիր մոլորակի զավակներն ենք, և մոլորակի խնդիրները թակում են յուրաքանչյուրիս դուռը: Փոքր երկրների համար, ինչպիսին Հայաստանն է, շատ կարևոր է, որպեսզի երիտասարդ մարդն իրեն զգա մոլորակի մի մասնիկը և պատասխանատվություն կրի լուծելու ոչ միայն մեր հանրապետության, տարածաշրջանի առջև ծառացած հիմնախնդիրները, այլև մտահոգ լինի աշխարհի զարգացմամբ»,- իր խոսքում նշել է նախարարը: Լևոն Մկրտչյանի խոսքով՝ Կայուն զարգացման մարտահրավերները` բնապահպանական հարցեր, աղքատության հաղթահարում, տնտեսության զարգացում, կլիմայի փոփոխություն և այլն, խնդիրներ են, որոնց լուծումը համամարդկային ջանքեր է պահանջում և երիտասարդությանը սովորեցնում է մտածել համամարդկային պատասխանատվության չափանիշով, որը շատ անհրաժեշտ է մեր կրթական համակարգին»:
Դիմելով աշակերտներին` նախարարը նաև նշել է, որ խոշոր հիմնախնդիրների լուծումը սկսվում է սեփական խնդիրների լուծումներից. «Ամեն ինչ սկսվում է սեփական տնից. մենք չենք կարողանա իրագործել գլոբալ համամարդկային խնդիրների լուծում, եթե այդ նույն խնդիրները չկարողանանք լուծել մեր երկրում, մեր հասարակության համար: Առաջիկա տարիներին, երբ դուք կշարունակեք ձեր կրթությունը, ապա նաև կանցնեք աշխատանքային գործունեության, հիշեք` դուք մեծ ժողովրդի արժանի զավակն եք: Ժողովրդի մեծությունը քանակով չի չափվում, այլ այն հետքով, որը նա թողել է համաշխարհային քաղաքականության մեջ: Մեր ժողովրդի յուրահատկությունը կայանում է նրանում, որ մենք անհիշելի ժամանակներից, քայլելով պատմության քառուղիներում, կարողացել ենք ժամանակակից աշխարհի բոլոր մարտահրավերներին համարժեք, առաջադեմ լուծումներ գտնել: Մեր ժողովուրդը կարողացել է իր ներդրումն ունենալ համաշխարհային նշանակության բոլոր ոլորտներում. երաժշտություն, գրականություն, գիտություն, արվեստ, աստղագիտություն ամեն տեղ հայկական հետքը կա: Փոքր ժողովրդի համար հնարավոր չէ փակվել և մնալ սեփական տարածքի մեջ, միևնույն է, բոլոր հանճարեղ գաղափարները ճեղքում են սահմանները»,- նշել է Լ. Մկրտչյանը` հավելելով, որ այժմ մեր 25-ամյա անկախ պետության նոր սերունդը անկախությունը պետք է բարձրացնի համաշխարհային մակարդակի: ԿԳ նախարարը նաև շնորհակալություն է հայտնել ՄԱԿ-ին համագործակցության համար, նշելով, որ այս տարիներին հաջողվել է համաշխարհային նշանակության հարցերին տեղական լուծումներ գտնել:
Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Տանյա Ռադոչան իր խոսքում նշել է, որ կիսում է նախարարի կարծիքը, որ Հայաստանը մեծ ներդրում է ունեցել համամարդկային քաղաքակրթության ոլորտում. «Անկախ պետության չափերից, կարևորն այն ուժն է, ձայնը, որ հայերն ու պետությունն ունեն ասելու աշխարհին: Ձեզնից յուրաքանչյուրը մի-մի հերոս է, քանի որ բոլորիդ ներսում էլ կա ինչ-որ բան փոխելու ուժ»,- նշել է Տ. Ռադոչան:
Բաց դասի ընթացքում աշակերտները կատարել են խմբային աշխատանք՝ Կայուն զարգացման նպատակների վերաբերյալ, ներկայացրել իրենց առաջարկություններն ու զեկույցները՝ դրանցում ամփոփելով Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերների վերաբերյալ իրենց պատկերացումները: Դասի ավարտին ԿԳ նախարարն ու Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչը պատասխանել են աշակերտների հարցերին:
Նշենք, որ այսօր Աշխարհի ամենամեծ դասն անցկացվել է 25 լեզվով աշխարհի ավելի քան 160 երկրի 500 միլիոն դպրոցականների համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան