ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Էսսե գրելն ավելի որակյալ ուսուցման ձև է, քան փաստերն անգիր անելը». պատմության ուսուցչուհի Քրիստինե Սարգսյան

Հունիսի 27, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Դիլիջանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանն ավարտող աշակերտները ևս հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում առաջին անգամ «Հայոց պատմություն» և «Գրականություն» առարկաներից քննություն են հանձնել միասնական էսսեի ձևաչափով:

Դպրոցի «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին՝ Քրիստինե Սարգսյանը, կարծում է, որ քննության նոր ձևաչափը ավելի արդյունավետ ուսուցման ձև է, քանի որ սովորողին ստիպում է մտածել թեմայի մասին, ինչը նրա խոսքով ավելի կարևոր է, քան պարզապես փաստերն անգիր անելը:

«Ինչպես ցանկացած նոր բան, քննության ձևաչափի փոփոխությունը մեզ մոտ էլ սկզբնական շրջանում մտավախություն առաջացրեց՝ արդյոք երեխաները կկարողանա՞ն հաղթահարել, թե՞ ոչ: Ու երբ առաջին անգամ փորձնական քննություն հանձնեցինք, ԿԶՆԱԿ-ի աշխատակիցների գնահատմամբ՝ բավականին հաջողված էր: Պարզվեց՝ էսսե գրելն այնքան էլ անհնարին չէ, ինչքան թվում էր սկզբում,- ժպիտով պատմում է ուսուցչուհին և հավելում,- առաջինը միշտ էլ ավելի դժվար է. ամեն նոր բան սվիններով ենք ընդունում, բայց ինչպես հետո է պարզվում, անհրաժեշտ և ճիշտ փոփոխություն է իրականացվել»:

Նրա դիտարկմամբ՝ էսսեն սովորողին հնարավորություն է տալիս իր աշխարհայացքը, մտածելակերպը, ստեղծագործելու ունակություններն ավելի զարգացնելու, իր կարծիքն ու մոտեցումները ձևավորելու և դրանք արտահայտելու համար ինքնավստահություն ձեռք բերել: Հատկապես «Հայոց պատմություն» առարկայի դեպքում երեխաների գիտելիքն ու իմացությունը համադրվում են վերլուծական, քննադատական մտածողությամբ, ինչը թույլ է տալիս պատմական իրադարձությունները գնահատել սթափ և հիմնավորված:

Քրիստինե Սարգսյանը խոստովանում է՝ իր համար ևս նոր ձևաչափով քննության նախապատրաստվելը սովորելու գործընթաց էր. «Վերապատրաստումների, ինքներս մեզ վրա աշխատելու, նոր հմտություններ ձեռք բերելու արդյունքում մեզ համար առաջացած դժվարությունները ևս հաղթահարեցինք»:

Ըստ նրա՝ աշակերտներն էլ սկզբում մտավախություններ ունեին, թե ինչ է լինելու, սակայն ամենօրյա աշխատանքի արդյունքում նրանք բավարար հմտություններ են ձեռք բերել, որոնք թույլ տվեցին դրական արդյունք ցուցաբերել:

«Ճիշտ է՝ ժամանակը կարճ էր և աշխատել ենք ընդամենը մի քանի ամիս՝ չունենալով ուղեցույց, հարցաշար, ուղղորդիչ որևէ ձեռնարկ, բայց անդադար աշխատել ենք անգամ օրվա դասի շուրջ, և կարևորն այն է, որ այս փուլում երեխաները հասցրել են պատկերացնել էսսե գրելու հիմնական կանոնները, խաչվող հասկացությունները՝ դրանցով բացահայտելով պատմության մեջ օրինաչափությունները, պատճառահետևանքային կապը, համակարգ և մոդել, ժամանակ և տարածություն համադրությունները»,- ասում է ուսուցչուհին:

«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին հույս ունի, որ հետագայում աշակերտների հմտություններն ավելի կկատարելագործվեն, և քննությանը ավելի լավ աշխատանքներ կներկայացվեն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…