Եվրոպայի խորհրդի 75-ամյակի շրջանակում ԵԽ քարտուղարությունը նախաձեռնել է «Մարդու իրավունքներ, տեսախցիկ, գործողություն» («Human Rights: Camera, Action!») խորագրով լուսանկարչական և վիդեոնկարչական երիտասարդական մրցույթ:
«Մարդու իրավունքներ, տեսախցիկ, գործողություն» խորագրով մրցույթը նախատեսված է ԵԽ անդամ երկրների՝ սիրողական մակարդակով լուսանկարչությամբ և տեսանկարահանմամբ զբաղվող մինչև 26 տարեկանը ներառյալ երիտասարդների համար:
Մասնակիցներին առաջարկվում է լուսանկարի կամ մինչև 40 վայրկյան տևողությամբ կարճ տեսանյութի միջոցով պատկերել/տեսանկարել մարդու հիմնարար իրավունքների դերն առօրյա կյանքում, ներկայացնել իրենց ընկալումները մարդու իրավունքների և դրանց պաշտպանության հարցում կամ տեսլականը՝ Եվրոպայում մարդու իրավունքների ապագայի մասին: Ընդունվում են նաև արհեստական բանականության միջոցով ստացված լուսանկարներն ու տեսանյութերը:
Մրցույթի համար սահմանված են հետևյալ չորս անվանակարգերը՝ «Լավագույն լուսանկար», «Լավագույն տեսանյութ», «Արհեստական բանականության միջոցով ստացված լավագույն լուսանկար», «Արհեստական բանականության միջոցով ստացված լավագույն տեսանյութ»: Յուրաքանչյուր անվանակարգում հնարավոր է ներկայացնել մեկ կամ ավելի ստեղծագործություն:
Մրցույթը եզրափակվելու է ընթացիկ տարվա նոյեմբերին Ստրասբուրգում կայանալիք «Վստահություն վաղվա օրվա հանդեպ. երիտասարդների հետ ժողովրդավարության և մարդու իրավունքների սկզբունքների փոխանակում և ձևավորում» երիտասարդության միջազգային համաժողովի շրջանակում:
Մրցութային չորս անվանակարգերի համար ընտրված չորս հաղթողները կպարգևատրվեն համապատասխան դիպլոմներով և ընթացիկ տարվա նոյեմբերի սկզբին ԵԽ ֆինանսավորմամբ կճամփորդեն Ստրասբուրգ՝ մասնակցելու ԵԽ կենտրոնակայանում իրենց հեղինակած ստեղծագործությունների ցուցադրմանը, որոնք կհրապարակվեն նաև ԵԽ կայքէջում և ԵԽ սոցիալական ցանցերում:
Մրցույթն անցկացվելու է հետևյալ ժամանակացույցով՝
Մրցույթի մասին առավել մանրամասն տեղեկությունները հասանելի են https://www.coe.int/en/web/coe-story/rules հղումով:Հավելյալ հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել ՀՀ ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության մշակութային միջազգային համագործակցության բաժին՝ հեռ. (+374) 10-599-648:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ