ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի ինքնուրույն միտք, ստեղծագործելու կայծ». ուսուցչուհի Գոհար Մկրտումյանը՝ էսսե գրելու մասին

Հունիսի 24, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզը երեք տարի է՝ հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացում է, և այս տարի տավուշցի 9-րդ դասարանցիներն առաջին անգամ «Հայոց պատմություն» և «Գրականություն» առարկաներից քննություն հանձնել են՝ էսսե գրելով:

«Սա ընդամենն աշխատելու, սովորելու, աշխատանքի այդ տեսակը կատարել կարողանալու մասին է: Մեր խնդիրն է ոչ թե գրել վերացական տեքստեր շարադրության նման, այլ ունենալ փաստարկված շարադրանք, բուն պնդում, ասելիք, որն ամփոփում է աշակերտի աշխարհայացքը, այս տարիներին կուտակած գիտելիքի ամբողջ պաշարը, մտածողությունը, և դա կարողանալ հիմնավորված ներկայացնել ու եզրակացություն գրել»,- էսսե գրելու գործընթացն ու նպատակն այսպես է բնութագրում Իջևանի թիվ 4 հիմնական դպրոցի «Գրականություն» առարկայի ուսուցչուհին՝ Գոհար Մկրտումյանը: Վերջինս ակտիվորեն ներգրավված է նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացում՝ քննարկումներում, մշակումներում, վերապատրաստումներում: Կամավոր ատեստավորմամբ Գոհար Մկրտումյանը գրանցել է 90 տոկոս արդյունք և ունի 4-րդ աստիճանի տարակարգ:

«Վստահորեն բարեփոխումների կարիք կար: Մենք պետք է քայլենք 21-րդ դարի պահանջներին համապատասխան՝ ունենալով ոչ միայն տեսական հզոր գիտելիք ունեցող, այլև դրանք կարողունակությունների վերածած աշակերտ, ինչին էլ միտված են այս բոլոր քայլերն ու փոփոխությունները: Կարճ պատասխանները կամ դրանց ուղղակի նշումը վաղուց ժամանակավրեպ են՝ որպես քննության ձևաչափ»,- ասում է ուսուցչուհին:

Նա պատմում է, որ էսսեի նախապատրաստման շուրջ դասարանում աշխատել են բավականին երկար. տարվա ընթացքում գրել են 15 էսսե՝ անդրադառնալով «Գրականություն» առարկայի թեմաներին: Աշխատում են նաև 8-րդ դասարանցիների հետ, որոնք նոր ուսումնական տարում փոխադրվելու են 9-րդ դասարան:

Գոհար Մկրտումյանի գնահատմամբ՝ էսսե գրել սովորելու ընթացքը ոչ այնքան դժվար էր, որքան հաճելի. «Նախ ինքս սովորեցի էսսե գրել, որովհետև կրթական գործընթացում նման պահանջ չենք ունեցել: Իսկ նորը, ստեղծարարությունը մշտապես ավելի հաճելի և հետաքրքրական ճանապարհ են»:

Նրա համոզմամբ՝ ստեղծագործել կարող են բոլոր աշակերտները՝ իրենց մտահորիզոնի, բառապաշարի սահմաններում. «Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի ինքնուրույն միտք, ստեղծագործելու կայծ, որը պետք է ճիշտ մշակել և որոշակի կառուցվածքի բերելու ճանապարհ անցել: Թույլ առաջադիմությամբ աշակերտները գուցե խնդիր ունեն մտքերը թղթին հանձնելու, կառուցիկ արտահայտվելու, բայց շատ հաճախ հենց նրանց մոտ ենք հայտնաբերում գեղեցիկ և ստեղծագործ միտք»:

Գրականության ուսուցչուհին նշում է, որ ընթացիկ աշխատանքները հիմնականում հաջողված են, և իր ակնկալիքները՝ արդարացված:

«Աշակերտներն ասում են՝ հիմա, երբ կարդում ենք մեր տարեսկզբի էսսեները, ծիծաղում ենք: Դա նշանակում է, որ սկզբում շարադրանքներն այդքան հստակ, կառուցիկ ու փաստարկված չէին: Իսկ էսսե գրելու գործընթացը համակարգված աշխատանք է և սովորեցնում է մարդուն մտածել ու խոսել փաստարկված՝ կուռ և տրամաբանված շարադրանքով»,- ներկայացնում է Գոհար Մկրտումյանը:

Անդրադառնալով հանրակրթության նոր չափորոշչին ընդհանրապես՝ նա ընդգծում է՝ դրա առավելությունն առաջին հերթին բաց դաշտն ու ազատությունն են, որ տրված են ուսուցչին, և շեշտադրումը ոչ միայն բուն գիտելիքն է, այլև դա կիրառումն ու կարողունակություն ձեռք բերումը: Նա կարևորում է նաև աշակերտի լիարժեք ներգրավվածությունը կրթական գործընթացում, ինչն ուսումնառությունը նրա համար առավել հետաքրքրական է դարձնում:

Եզրափակելով խոսքը՝ ուսուցչուհին նշում է. «Ես իմ աշակերտներին մշտապես մղում եմ առաջ, որովհետև դա առաջին հերթին իմ հաջողությունն է»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…