ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Համաշխարհային բանկի Հայաստանի գրասենյակի տնօրեն Կարոլին Գեգինատի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արաքսիա Սվաջյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը, ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, ՀԲ ավագ տնտեսագետ Ռենատա Ֆրեյտաս Լեմոսը և այլք:
Ողջունելով հյուրերին՝ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է Համաշխարհային բանկի դերը՝ ի դեմս Հայաստանի գրասենյակի, ՀՀ կրթության ոլորտի բարեփոխումների իրականացման գործընթացներում և շնորհակալություն հայտնել շարունակական համագործակցության ու աջակցության համար: Նախարարը համոզմունք է հայտնել՝ ՀԲ-ի հետ համագործակցության հնարավորությունները բարեփոխումների շրջանակում ընդլայնվում են:
Համաշխարհային բանկի ներկայացուցիչները բարձր են գնահատել կրթության ոլորտում բարեփոխումներ իրականացնելու ՀՀ կառավարության հանձնառությունն ու կամքը: Մասնավորապես, ընդգծվել է՝ մարդկային կապիտալի զարգացումը Համաշխարհային բանկի առաջնահերթություններից է, և Հայաստանն այս առումով շատ կարևոր գործընկեր է:
ՀԲ-ի կողմից բարձր է գնահատվել հատկապես ԲՏՃՄ ուղղություններով իրականացված կրթական բարեփոխումները հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի փորձարկման ու ներդրման համատեքստում: ՀԲ ներկայացուցիչները նշել են, որ Հայաստանի ներդրած ջանքերը շատ գնահատելի են, իսկ արդյունքները՝ բավականին տպավորիչ: ՀԲ տարբեր ծրագրերով նպատակադրվում է բարելավել տարրական դպրոց մուտք գործող երեխաների դպրոցական պատրաստվածությունը, ավագ դպրոցների ֆիզիկական պայմանները, ապահովել լաբորատոր գույքի և սարքավորումների տրամադրումը հանրակրթական դպրոցներին և աջակցել ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին՝ ապահովելով կրթության որակն ու համապատասխանությունը:
Հանդիպման ընթացքում ներկայացվել է Համաշխարհային բանկի թիմի կողմից պատրաստվող կրթության ոլորտում հանրային ֆինանսների վերաբերյալ զեկույցի նախնական տարբերակը: Վերջինիս շրջանակում ներկայացված տվյալներն ու հետազոտության արդյունքները, ՀԲ ներկայացուցիչների գնահատմամբ, ապացուցում են՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը կրթական բարեփոխումների հիմնական ուղղություններով ընթանում է ճիշտ ճանապարհով:
ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է ՀԲ-ի կողմից իրականացվող ծավալուն աշխատանքն ու պարբերական զեկույցները, որոնք արտաքին գնահատման կարևոր բաղադրիչ են պարունակում և նպաստելու են բարեփոխումների առավել արդյունավետ իրականացմանը:
Կողմերը կարևորել են նաև շարունակական երկխոսությունը՝ կրթական բարեփոխումների հետազոտական հենքն ուժեղացնելու նպատակով:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև համագործակցության հետագա հեռանկարներն ու երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան