ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանում մասնակցել է Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի բացման արարողությանը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին, «Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտոր Սալվա Նակուզին:
Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցն իրականացվում է «Առաջնորդները հանուն խաղաղության» նախաձեռնության շրջանակում, որը ղեկավարում է Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը: Նպատակն է սովորեցնել երիտասարդներին հակամարտությունների կարգավորման մեթոդները և հաղորդակից դարձնել խաղաղության և ժողովրդավարության արժեքներին:
Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով նախաձեռնության անցկացումը Հայաստանում. «Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի անցկացումը Հայաստանում շատ խորհրդանշական է՝ հաշվի առնելով մեր տարածաշրջանում և մեր երկրում խաղաղության արժեքը, որն ավելի քան ակնհայտ է: Եվ մեր երիտասարդները՝ որպես վաղվա որոշում կայացնողներ, իրապես կարիք ունեն այս ուղղությամբ զինվելու համապարփակ գիտելիքով: Սա երիտասարդների համար բացառիկ հնարավորություն է մեկ վայրում տեսնելու և հաղորդակցվելու աշխարհում իրենց տեղն ու դիրքն ունեցող քաղաքական գործիչների, գիտնականների հետ, առավելագույնս յուրացնելու նրանց փորձն ու փոխանցած գիտելիքը: Վստահ եմ՝ եռօրյա դպրոցը մեր երիտասարդներին կտա հակամարտությունների կանխարգելման, ճգնաժամերի կառավարման ճիշտ գործիքակազմը և համակողմանի գիտելիքը խաղաղության մասին»:
ԿԳՄՍ փոխնախարարը նշել է, որ խաղաղ համակեցության գաղափարը կարևոր է տարբեր ոլորտներում՝ սկսած հայրենաճանաչությունից, տարբեր մշակույթների իմացությունից, գործարարության հաջողությունից մինչև էկոլոգիական խնդիրներ:
Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է նաև Հայաստանի Հանրապետությունում կրթական համակարգին, որում առանցքային տեղ ունի կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողությունը:
«Բոլորս գիտենք վերջին տարիներին Հարավային Կովկասում պատերազմական իրավիճակի, Լեռնային Ղարաբաղի 44-օրյա պատերազմից հետո ստեղծված իրողության մասին: Տարածաշրջանում կայուն և տևական խաղաղության հաստատման գործընթացում կարևոր է հատկապես կրթության դերը, և Հայաստանում հանրակրթության բովանդակությունն ուղղված է նաև խաղաղության մշակույթի տարածմանը: Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում ներդրվող նոր չափորոշիչը սահմանում է աշակերտներից ակնկալվող վերջնարդյունքներ, որոնցում մնայուն տեղ է տրված նաև կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողունակությանը, ինչին մենք փորձում ենք հասնել քննադատական մտածողության, թիմային աշխատանքի, առաջնորդության և այլ հմտությունների զարգացմամբ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի առաքելության համատեքստում կարևորել նաև ոչ ֆորմալ կրթության դերը խաղաղության մասին գիտելիքի, առաջնորդական հմտությունների և կարողությունների ձեռքբերման գործում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը եզրափակել է խոսքը՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանին այս կարևոր միջոցառումը հյուրընկալելու և նախագծի ղեկավարությանը՝ այն Հայաստանում անցկացնելու համար: Նա հույս է հայտնել, որ այն գիտելիքը, որ ձեռք կբերեն երիտասարդները, կնպաստեն խաղաղության շուրջ խնդիրների քննական վերլուծությանը, վերարժևորմանը և թեմայի զարգացմանը:
Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ հույս հայտնելով, որ ներկա երիտասարդները կլինեն խաղաղության առաջնորդներ:
«Հայաստանում խաղաղությունը բոլորիս մտահոգությունն է: Այդուհանդերձ այն շնորհ չէ, այլ աշխատանքի արդյունք, և այս երիտասարդների ներկայությունը փաստում է, որ նրանք ունեն խաղաղության մշակույթ»,- ասել է դեսպանը:
Եռօրյա դպրոցի շրջանակում գլոբալ կառավարման, միջնորդության և խաղաղության կառուցման, կլիմայական փոփոխությունների և արհեստական բանականության մասին բանախոսություններով հանդես կգան Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը, պրոֆեսոր Բերտրան Բադին, գիտնականներ, դասախոսներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ