ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանում մասնակցել է Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի բացման արարողությանը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին, «Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտոր Սալվա Նակուզին:
Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցն իրականացվում է «Առաջնորդները հանուն խաղաղության» նախաձեռնության շրջանակում, որը ղեկավարում է Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը: Նպատակն է սովորեցնել երիտասարդներին հակամարտությունների կարգավորման մեթոդները և հաղորդակից դարձնել խաղաղության և ժողովրդավարության արժեքներին:
Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով նախաձեռնության անցկացումը Հայաստանում. «Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի անցկացումը Հայաստանում շատ խորհրդանշական է՝ հաշվի առնելով մեր տարածաշրջանում և մեր երկրում խաղաղության արժեքը, որն ավելի քան ակնհայտ է: Եվ մեր երիտասարդները՝ որպես վաղվա որոշում կայացնողներ, իրապես կարիք ունեն այս ուղղությամբ զինվելու համապարփակ գիտելիքով: Սա երիտասարդների համար բացառիկ հնարավորություն է մեկ վայրում տեսնելու և հաղորդակցվելու աշխարհում իրենց տեղն ու դիրքն ունեցող քաղաքական գործիչների, գիտնականների հետ, առավելագույնս յուրացնելու նրանց փորձն ու փոխանցած գիտելիքը: Վստահ եմ՝ եռօրյա դպրոցը մեր երիտասարդներին կտա հակամարտությունների կանխարգելման, ճգնաժամերի կառավարման ճիշտ գործիքակազմը և համակողմանի գիտելիքը խաղաղության մասին»:
ԿԳՄՍ փոխնախարարը նշել է, որ խաղաղ համակեցության գաղափարը կարևոր է տարբեր ոլորտներում՝ սկսած հայրենաճանաչությունից, տարբեր մշակույթների իմացությունից, գործարարության հաջողությունից մինչև էկոլոգիական խնդիրներ:
Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է նաև Հայաստանի Հանրապետությունում կրթական համակարգին, որում առանցքային տեղ ունի կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողությունը:
«Բոլորս գիտենք վերջին տարիներին Հարավային Կովկասում պատերազմական իրավիճակի, Լեռնային Ղարաբաղի 44-օրյա պատերազմից հետո ստեղծված իրողության մասին: Տարածաշրջանում կայուն և տևական խաղաղության հաստատման գործընթացում կարևոր է հատկապես կրթության դերը, և Հայաստանում հանրակրթության բովանդակությունն ուղղված է նաև խաղաղության մշակույթի տարածմանը: Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում ներդրվող նոր չափորոշիչը սահմանում է աշակերտներից ակնկալվող վերջնարդյունքներ, որոնցում մնայուն տեղ է տրված նաև կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողունակությանը, ինչին մենք փորձում ենք հասնել քննադատական մտածողության, թիմային աշխատանքի, առաջնորդության և այլ հմտությունների զարգացմամբ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի առաքելության համատեքստում կարևորել նաև ոչ ֆորմալ կրթության դերը խաղաղության մասին գիտելիքի, առաջնորդական հմտությունների և կարողությունների ձեռքբերման գործում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը եզրափակել է խոսքը՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանին այս կարևոր միջոցառումը հյուրընկալելու և նախագծի ղեկավարությանը՝ այն Հայաստանում անցկացնելու համար: Նա հույս է հայտնել, որ այն գիտելիքը, որ ձեռք կբերեն երիտասարդները, կնպաստեն խաղաղության շուրջ խնդիրների քննական վերլուծությանը, վերարժևորմանը և թեմայի զարգացմանը:
Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ հույս հայտնելով, որ ներկա երիտասարդները կլինեն խաղաղության առաջնորդներ:
«Հայաստանում խաղաղությունը բոլորիս մտահոգությունն է: Այդուհանդերձ այն շնորհ չէ, այլ աշխատանքի արդյունք, և այս երիտասարդների ներկայությունը փաստում է, որ նրանք ունեն խաղաղության մշակույթ»,- ասել է դեսպանը:
Եռօրյա դպրոցի շրջանակում գլոբալ կառավարման, միջնորդության և խաղաղության կառուցման, կլիմայական փոփոխությունների և արհեստական բանականության մասին բանախոսություններով հանդես կգան Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը, պրոֆեսոր Բերտրան Բադին, գիտնականներ, դասախոսներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան