ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ճանաչելով Եվրոպան. հայ հանդիսատեսը հետևել է «Սա Եվրոպան է» ներկայացմանը

Հունիսի 6, 2024
Մշակութային լուրեր

Եվրոպայի օրվա շրջանակում ՀՀ-ում Բելգիայի Թագավորության դեսպանության նախաձեռնությամբ Կ. Ստանիսլավսկու անվան դրամատիկական թատրոնում բեմադրվել է «Սա Եվրոպան է. հետաքրքրաշարժ ճամփորդություն եվրոպական մայրցամաքով» ներկայացումը։

Ներկայացումը երևանյան բեմում էր Եվրոպական խորհրդում Բելգիայի նախագահության հովանու ներքո:

Ներկայացմանը հետևել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Դանիել Դանիելյանը, Հայաստանում Բելգիայի դեսպան Էրիկ Դե Մույնքը, ՀՀ-ում հավատարմագրված այլ դեսպաններ, պաշտոնատար անձինք:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդես է եկել ողջույնի խոսքով և նշել՝ Հայաստանը Եվրոպական միության հետ ունի խորացող հարաբերություններ, և կարևոր է իրապես ճանաչել Եվրոպան և եվրոպական արժեքները. ««Սա Եվրոպան է. հետաքրքրաշարժ ճամփորդություն եվրոպական մայրցամաքով» ներկայացումը գալիս է կարևոր դեր խաղալու Եվրոպայի ճանաչողական գործընթացում: Բոլորս կարիք ունենք տեսնելու այն կարևոր փոխակերպումը, որով մարտնչող Եվրոպան վերածվել է խաղաղ գոյակցության և զարգացող Եվրոպայի: Մենք մեզ համարում ենք եվրոպական քաղաքակրթության մաս, և այս համատեքստում կարևոր են ոչ միայն արվեստը և միջմշակութային երկխոսությունը, այլև մշակույթը լայն իմաստով՝ որպես խաղաղ համակեցության, խաղաղության, փոխգործակցության, ակտիվ քաղաքացիության, հանրային բարօրությանն առնչվող արժեք»։

Ընդգծելով եվրոպական արժեքների կարևորությունը հանրային կյանքում՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է․ «Ինչքան շատ հաղորդակից լինենք եվրոպական փորձառությանն ու ժողովրդավարական, խաղաղ համակեցության արժեքներին, այնքան ավելի ամուր հիմքերի վրա կդրվի մեր երկրի խաղաղ և կայուն զարգացումը»:

Նրա խոսքով՝ Եվրոպական միության հետ բազմակողմ ձևաչափով համագործակցությունը նպաստում է ինչպես միջմշակութային երկխոսությանը, այնպես էլ մեր երկրում մշակույթի զարգացման ռազմավարության արդյունավետ իրականացմանը՝ կարողությունների զարգացման, իրազեկվածության բարձրացման, պետություն-քաղաքացիական հասարակություն երկխոսության կայացման, ինստիտուցիոնալ կարողությունների զարգացման և այլ առումներով:

«Մենք կազմակերպում ենք այս ներկայացումը Եվրոպական միությունում Բելգիայի նախագահության փուլում։ Այս ներկայացումը շրջագայել է եվրոպական բազմաթիվ մայրաքաղաքներում և ավարտվում է Երևանում, որը խորհրդանշական է Եվրոպական միության հետ Հայաստանի սերտացող հարաբերությունների տեսանկյունից,- ասել է Հայաստանում Բելգիայի դեսպան Էրիկ Դե Մույնքը և հավելել,- այսօր կյանքը լի է մարտահրավերներով, իսկ այս ներկայացման նպատակն է անդրադառնալ Եվրամիության հիմնադրմանն ու հիմնադիր հայրերին, գնահատել և վերարժևորել նրանց ստեղծած արժեքները»:

Ներկայացման բովանդակությամբ՝ բելգիացի Հենդրիկ Վոսը և հոլանդացի Ֆրանս Գրափերհաուսը, հարգանքի տուրք են մատուցել Եվրոպական միությանը՝ պատմական իրադարձությունները ներկայացնելով գրավիչ պատմություններով և սրամիտ անեկդոտներով։ Հայ հանդիսատեսը ներկայացման միջոցով ականատես է եղել Եվրամիության բարդ կառուցվածքին՝ հասանելի և գրավիչ մեկնաբանությամբ։ Դուետն անդրադարձել է նաև եվրոպացի աշխարհահռչակ գործիչներին, ինչպիսիք են Ժան Մոնեն և Ռոբերտ Շումանը, Ալտիերո Սպինելին, Ուրսուլա Հիրշմանը, Պոլ-Անրի Սպաակը և այլք։

Ներկայացումը բեմադրվել է նաև եվրոպական խոշորագույն քաղաքներում՝ Ռիգայում, Վիեննայում, Սարաևոյում, Լյուբլյանայում, Ամստերդամում, Աթենքում, Նիկոսիայում, Քիշնևում և Պրիշտինայում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: