Կապանի ֆուտբոլային մարզադաշտը կվերակառուցվի և կբերվի պատշաճ տեսքի՝ համապատասխանեցնելով միջազգային մրցումային չափանիշներին:
Այս մասին ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում նշել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքի ֆուտբոլային մարզադաշտի նկատմամբ հանրության գերակա շահ ճանաչելու մասին որոշման քննարկման ժամանակ։
Ներկայում Կապանի մարզադաշտի ենթակառուցվածքները (հանդիսասրահ, հանդերձարաններ, սանհանգույցներ և այլն) ունեն կապիտալ վերանորոգման կարիք։ Որոշման ընդունմամբ նախատեսվում է համապատասխան միջոցներ ներգրավելով՝ կառուցել միջազգային չափանիշներին բավարարող մարզահամալիր:
«Շատ կարևոր է, որ Կապանում առկա մարզադաշտը պատշաճ տեսքի բերվի և համատասխանեցվի պահանջվող չափանիշներին: Որոշակի ներդրումների հնարավորություն կա նաև Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի կողմից՝ միջազգային խողովակներով, մասնավորապես՝ խոտածածկի տեղադրման առումով: Որոշման ընդունումից հետո այս գործընթացներն ավելի արդյունավետ կկազմակերպվեն»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ Կապանի քաղաքային մարզադաշտի այժմյան պայմաններում այնտեղ Հայաստանի ֆուտբոլի Բարձրագույն խմբի առաջնության հանդիպումներ անցկացնել հնարավոր չէ, այն դեպքում, երբ տեղի «Գանձասար» ակումբը Հայաստանի Առաջին խմբի 2023/24 մրցաշրջանի արդյունքներով նվաճել է չեմպիոնի կոչումն ու Բարձրագույն խմբում հանդես գալու իրավունք է ստացել: Ստեղծված իրավիճակում «Գանձասարը» հանդիպումներն անցկացնելու է Վայքում:
Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ Հայաստանի և Վրաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիաները ֆուտբոլի աշխարհի 2029 թվականի երիտասարդական առաջնության անցկացման համատեղ հայտ ներկայացնելու նախաձեռնությամբ են հանդես եկել:
«Կարծում եմ՝ սա լրացուցիչ ազդակ է լինելու մեր երկրում ֆուտբոլի զարգացման և ենթակառուցվածքների ապահովման համար: ՀՖՖ-ի հետ այս պահին 4 ֆուտբոլային դպրոցներ են կառուցվում Երևանում և ՀՀ մարզերում: Սա ֆուտբոլի համալիր զարգացման ծրագիր է, որի համատեքստում դիտարկվում է նաև Կապանի մարզադաշտի բարեկարգումը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարը:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը նշել է՝ նախնական պայմանավորվածությունը ձեռք է բերվել նախորդ տարի Բաթումիում Վրաստանի վարչապետի հետ հանդիպման ընթացքում: Նրա խոսքով՝ մինչև 2029 թվականը Հայաստանում միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան 3 մարզադաշտ կառուցելու խնդիր է դրվում: Ըստ վարչապետի՝ մարզադաշտերից մեկը պետք է նախատեսված լինի նվազագույնը 35 հազար, իսկ մյուս երկու մարզադաշտերը՝ նվազագույնը 10 հազար հանդիսականի համար:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացմամբ՝ քննարկվել է Լոռու և Տավուշի մարզերում երկու մարզադաշտերի ստեղծման հնարավորությունը։ Վանաձորում նախատեսվում է առկա մարզադաշտի վերակառուցում իրականացնել․ նախագծման նախնական աշխատանքներն արդեն մեկնարկել են: Մյուս մարզադաշտը, ամենայն հավանականությամբ, կկառուցվի Իջևանում. դիտարկվում է նախկին մարզադաշտին կից տարածքը: Նախարարի դիտարկմամբ՝ 35 հազար հանդիսականի համար նախատեսված Ազգային ստադիոնի կառուցման հարցն էլ քննարկվում է ակադեմիական քաղաքի ստեղծման շրջանակում:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը շեշտել է՝ Ազգային մարզադաշտի կառուցումը պետական քաղաքականության նպատակադրումներից է. «2029 թ. ֆուտբոլի աշխարհի երիտասարդական առաջնության հյուրընկալումը, կարծում եմ, մեծ մոտիվացիա կլինի բոլորիս համար: Մարզերում ֆուտբոլային ենթակառուցվածքների ստեղծումը ռազմավարական ծրագիր է: Սպորտին պետք է նայենք նաև որպես տնտեսության ճյուղ, որն անընդհատ պետք է զարգանա»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: