Կապանի ֆուտբոլային մարզադաշտը կվերակառուցվի և կբերվի պատշաճ տեսքի՝ համապատասխանեցնելով միջազգային մրցումային չափանիշներին:
Այս մասին ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում նշել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքի ֆուտբոլային մարզադաշտի նկատմամբ հանրության գերակա շահ ճանաչելու մասին որոշման քննարկման ժամանակ։
Ներկայում Կապանի մարզադաշտի ենթակառուցվածքները (հանդիսասրահ, հանդերձարաններ, սանհանգույցներ և այլն) ունեն կապիտալ վերանորոգման կարիք։ Որոշման ընդունմամբ նախատեսվում է համապատասխան միջոցներ ներգրավելով՝ կառուցել միջազգային չափանիշներին բավարարող մարզահամալիր:
«Շատ կարևոր է, որ Կապանում առկա մարզադաշտը պատշաճ տեսքի բերվի և համատասխանեցվի պահանջվող չափանիշներին: Որոշակի ներդրումների հնարավորություն կա նաև Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի կողմից՝ միջազգային խողովակներով, մասնավորապես՝ խոտածածկի տեղադրման առումով: Որոշման ընդունումից հետո այս գործընթացներն ավելի արդյունավետ կկազմակերպվեն»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ Կապանի քաղաքային մարզադաշտի այժմյան պայմաններում այնտեղ Հայաստանի ֆուտբոլի Բարձրագույն խմբի առաջնության հանդիպումներ անցկացնել հնարավոր չէ, այն դեպքում, երբ տեղի «Գանձասար» ակումբը Հայաստանի Առաջին խմբի 2023/24 մրցաշրջանի արդյունքներով նվաճել է չեմպիոնի կոչումն ու Բարձրագույն խմբում հանդես գալու իրավունք է ստացել: Ստեղծված իրավիճակում «Գանձասարը» հանդիպումներն անցկացնելու է Վայքում:
Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ Հայաստանի և Վրաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիաները ֆուտբոլի աշխարհի 2029 թվականի երիտասարդական առաջնության անցկացման համատեղ հայտ ներկայացնելու նախաձեռնությամբ են հանդես եկել:
«Կարծում եմ՝ սա լրացուցիչ ազդակ է լինելու մեր երկրում ֆուտբոլի զարգացման և ենթակառուցվածքների ապահովման համար: ՀՖՖ-ի հետ այս պահին 4 ֆուտբոլային դպրոցներ են կառուցվում Երևանում և ՀՀ մարզերում: Սա ֆուտբոլի համալիր զարգացման ծրագիր է, որի համատեքստում դիտարկվում է նաև Կապանի մարզադաշտի բարեկարգումը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարը:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը նշել է՝ նախնական պայմանավորվածությունը ձեռք է բերվել նախորդ տարի Բաթումիում Վրաստանի վարչապետի հետ հանդիպման ընթացքում: Նրա խոսքով՝ մինչև 2029 թվականը Հայաստանում միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան 3 մարզադաշտ կառուցելու խնդիր է դրվում: Ըստ վարչապետի՝ մարզադաշտերից մեկը պետք է նախատեսված լինի նվազագույնը 35 հազար, իսկ մյուս երկու մարզադաշտերը՝ նվազագույնը 10 հազար հանդիսականի համար:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացմամբ՝ քննարկվել է Լոռու և Տավուշի մարզերում երկու մարզադաշտերի ստեղծման հնարավորությունը։ Վանաձորում նախատեսվում է առկա մարզադաշտի վերակառուցում իրականացնել․ նախագծման նախնական աշխատանքներն արդեն մեկնարկել են: Մյուս մարզադաշտը, ամենայն հավանականությամբ, կկառուցվի Իջևանում. դիտարկվում է նախկին մարզադաշտին կից տարածքը: Նախարարի դիտարկմամբ՝ 35 հազար հանդիսականի համար նախատեսված Ազգային ստադիոնի կառուցման հարցն էլ քննարկվում է ակադեմիական քաղաքի ստեղծման շրջանակում:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը շեշտել է՝ Ազգային մարզադաշտի կառուցումը պետական քաղաքականության նպատակադրումներից է. «2029 թ. ֆուտբոլի աշխարհի երիտասարդական առաջնության հյուրընկալումը, կարծում եմ, մեծ մոտիվացիա կլինի բոլորիս համար: Մարզերում ֆուտբոլային ենթակառուցվածքների ստեղծումը ռազմավարական ծրագիր է: Սպորտին պետք է նայենք նաև որպես տնտեսության ճյուղ, որն անընդհատ պետք է զարգանա»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան