ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Ֆրանսիայի Պրովանս-Ալպեր-Կոտ դ՛Ազուր ռեգիոնի փոխնախագահ, Էքս-ան-Պրովանսի քաղաքապետ Սոֆի Ժուասենի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է հյուրերին՝ ընդգծելով Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև դրական և արդյունավետ համագործակցության բազմաթիվ փորձերը:
Կողմերն անդրադարձել են Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև տարբեր ոլորտներում ապակենտրոնացված համագործակցության շրջանակում իրականացվելիք ծրագրերին:
Սոֆի Ժուասենը շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության համար և ընդգծել Էքս-ան-Պրովանս քաղաքում հայկական ներկայության կարևորությունը: Ըստ նրա՝ քաղաքն առաջիններից է, որ ընդունել է Հայոց ցեղասպանությունը, և կա սերտ համագործակցություն հայկական սփյուռքի հետ: Շառլ Ազնավուրի 100-ամյակի շրջանակում նախատեսվում է Էքս-ան-Պրովանս քաղաքում ունենալ նրա անվան հրապարակ: Սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին նախատեսվում են Հայաստանի օրեր, որի շրջանակում կկազմակերպվեն տարբեր արվեստագետների ցուցահանդեսներ: Նախատեսվում է իրականացնել բիենալե ճարտարապետության ոլորտում:
Ժաննա Անդրեասյանը վերահաստատել է պատրաստակամությունը համագործակցության շրջանակում կայանալիք միջոցառումներին Հայաստանի մասնակցությունը խրախուսելու հարցում: «Հայկական ներկայությունը Ֆրանսիայում շատ գնահատելի և տեսանելի է: Շնորհակալ ենք ձեր հետևողական ուշադրության համար»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Քննարկվել են նաև Էքս-ան-Պրովանսը և Մասիսը քույր քաղաքներ ճանաչելու և ըստ այդմ՝ համատեղ շարունակական ծրագրեր իրականացնելու հեռանկարները: Նախարար Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ Մասիս քաղաքում կան ֆրանսերենի ուսուցման դպրոցներ, և վերջերս ֆրանսախոս աշակերտները հաջողությամբ հանդես են եկել Շառլ Ազնավուրի 100-մյակին նվիրված միջոցառմամբ:
Կողմերը նախանշել են Էքս-ան-Ֆրանսիայի Պրովանս ռեգիոնի և ՀՀ Արարատի մարզի Մասիս համայնքի դպրոցների միջև ևս հաստատել կապեր՝ փորձի փոխանակման, նոր համագործակցության հաստատման նպատակով:
Հանդիպմանն անդրադարձ է եղել նաև բարձրագույն կրթության, մասնավորապես՝ Երևանի և Էքս-ան-Պրովանսի կոնսերվատորիաների միջև համագործակցության հնարավորությանը: Քննարկվել են երկկողմ հետաքրքություն ներկայացնող մի շարք այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: