ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի մեկնարկ

Մայիսի 6, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Մայիսի 2-ին ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մեկնարկեց ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի 1-ին փուլը:

Մասնագիտական կողմնորոշման» դասընթացները սկսվեցին Շիրակի մարզի Արևշատ համայնքից, որոնք ըստ ժանամակացույցի կշարունակվեն Գետափ, Անուշավն, Գեղանիստ, Սպանդարյան, Քարաբերդ, Ձիթանքով, Սարակապ, Սեպասար, Կրասար, Ղազանչի, Սիզավետ, Բավրա, Թավշուտ համայնքներում և Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում:

Ծրագրի առաջին փուլի նպատակն է օժանդակել դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, նրանց կարողությունների և նախընտրելի մասնագիտությունների բացահայտմանը, նպաստել ազգային արհեստի և արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել միջհամայնքային կապը կրթամշակութային հաստատությունների միջև, կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:

Արևշատի միջնակարգ դպրոցում դասընթացներն անցկացվեցին հետևյալ մասնագիտությունների գծով` խեցեգործություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, ուլունքագործություն, ազգագրական երգ ու պար, արծաթագործություն, գեղանկարչություն: Համայնքաբնակ դեռահասները մեծ հետաքրքրությամբ և նվիրումով մասնակցեցին գործնական պարապմունքներին` ծանոթանալով վերոնշյալ արհեստների ու արվեստի ճյուղերի գաղտնիքներին և բացահայտելով սեփական նախասիրությունները: Դպրոցականները նշեցին, որ իրենց համայնքում գրեթե բացակայում են ժամանցի վայրերը, ինչի հետևանքով իրենք ունեն զբաղվածության ապահովման և ինքնաարտահայտման խնդիրներ:

«Շատ կցանկանայի, որ խեցեգործության խմբակի գործունեությունը հետագայում շարունակվի մեր համայնքում, քանի, որ գյուղի երեխան կտրված է արտաքին աշխարհից, ամփոփված է իր մեջ: Նմանատիպ խմբակների բացումը մեզ կծանոթացնեն նաև մեր հնագույն մշակույթին, որոնք կարևոր են ազգային դիմագիծը պահպանելու համար»,-այսպես էր արտահայտվել Սպանդարյան համայնքի դեռահաս Անի Դավթյանը: Իսկ Անուշավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Կարինե Ղարամանյանը իր տպավորություններում նշել էր. «Վաղուց մեր համայնքում այսպիսի բան չէր եղել: Ողջունելի է, որ նման կազմակերպությունները կարողանում են մեր` դպրոցականներիս առօրյան դարձնել հետաքրքիր և գունեղ: Շատ կցանկանայի, որ մեր դպրոցում էլ գործեին նման խմբակներ, քանի որ երեխաները մեծ հետաքրքրությամբ եմ մոտենում այս ամենին և շատերը նույնիսկ հասցրել են տարվել կոնկրետ մասնագիտություններով…»:

Հ. Սարգսյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան