ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի գլխավորած պատվիրակությունն Ալբանիայի մայրաքաղաք Տիրանայում մասնակցել է Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի նախարարական համաժողովին և Գլոբալ քաղաքականության ֆորումի աշխատանքներին:
Պատվիրակության կազմում էին Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, ԵՊՀ ուսումնական գծով պրոռեկտոր Էլինա Ասրիյանը և Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը:
ՀՀ պատվիրակությունը մասնակցել է համաժողովի պաշտոնական բացման արարողությանը, ինչպես նաև մի շարք պանելային քննարկումների:
Պատվիրակության ղեկավարների համար նախատեսված կլոր-սեղան քննարկմանը Արթուր Մարտիրոսյանը հանդես եկել ելույթով, որում անդրադարձել է ներկայիս արագ փոփոխվող պայմաններում կրթության ոլորտի մարտահրավերներին և դրանց լուծման ուղղությամբ իրականացվող քայլերին: ԿԳՄՍ փոխնախարարը ներկայացրել է ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրի հիմնական դրույթները՝ մասնավորապես անդրադառնալով կրթության կազմակերպման սովորողակենտրոն և մասնակցային մեխանիզմների ընդլայնմանը, տվյալների վրա հիմնված կառավարման համակարգի ամրապնդմանը՝ որոշումների կայացման ներառական, մասնակցային, ինքնավար, թափանցիկ և հաշվետու համակարգի ներդրմանը, ինչպես նաև բարձրագույն կրթության ոլորտին հատկացվող պետական ֆինանսավորման ծավալների աստիճանական աճին՝ ֆինանսավորման ձևերի բազմազանեցմամբ և արդյունավետ մեխանիզմների ներդրմամբ:
«Այս ամենի շնորհիվ Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության համակարգը ձեռք կբերի միջազգային հեղինակություն և կնպաստի բարեվարքության սկզբունքների բարձրացմանը՝ միաժամանակ հնարավորություն տալով ավելացնելու գրավչությունը և ընդլայնելու համագործակցության շրջանակն այլ առաջատար երկրների բուհերի հետ՝ ապահովելով շարժունության գործընթացի թվային կառավարումը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը։
Նա նշել է նաև այն միջոցառումների մասին, որոնք միտված են բուհերի ինքնավարության և ակադեմիական ազատության ապահովմանն ու զարգացմանը, որակյալ կրթության կազմակերպմանը, միջազգայնորեն ընդունելի կրթական ծրագրերի լիցենզավորմանը, հավատարմագրման և մշտադիտարկման լրամշակված միասնական գործիքներին։ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է՝ բարեփոխումների արդյունքում նախատեսվում է, որ ՀՀ բարձրագույն կրթության համակարգը ձեռք կբերի միջազգային հեղինակություն և կհամապատասխանի Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի արժեքներին և չափանիշներին: Անդրադառնալով համաժողովի ավարտին ընդունվելիք Տիրանայի կոմյունիկեին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ ՀՀ-ն միանում է վերջինով ամրագրված դրույթներին և պատրաստ է կատարել բոլոր հանձնառությունները Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի ներառականության, նորարարականության և փոխկապակցվածության ապահովման գործում:
Համաժողովի օրակարգում ընդգրկված էին մի շարք հարցեր՝ Բոլոնիայի գործընթացի առանցքային պարտավորությունների իրականացման լավագույն փորձն ու մարտահրավերները, միջազգային համագործակցության զարգացման հեռանկարները՝ խթանելով Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքում շարժունությունը, թվային հմտությունների կիրառումը եվրոպական աշխատաշուկայում, ակադեմիական որակավորումների ճանաչման հնարավորություններն ու մարտահրավերները և այլն:
Տիրանա կատարած այցի ընթացքում Ա. Մարտիրոսյանն հանդիպումներ է ունեցել ԵՀ կրթության, երիտասարդության, սպորտի և մշակույթի հարցերով գլխավոր տնօրեն Պիա Ա. Հանսենի, Ավստրիայի կրթության, գիտության և հետազոտությունների նախարարության կրթության հարցերով գլխավոր տնօրեն Էլմար Փիխելի, Լիտվայի կրթության, գիտության և սպորտի նախարարի տեղակալ Յուստաս Նուգարասի, Հունգարիայի մշակույթի և նորարարության նախարար Բալազ Հանկոյի, Ալբանիայի կրթության և սպորտի նախարար Օգերտա Մանաստիրիուի, Ղազախստանի գիտության և բարձրագույն կրթության նախարարի տեղակալ Տալգատ Յեշենկուլովի, Վրաստանի կրթության, գիտության և երիտասարդության նախարարի տեղակալ Տարիել Գուգավայի հետ: Քննարկվել են երկկողմ համագործակցության հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան