ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրոպայի խորհրդի գրասենյակի ղեկավար Մաքսիմ Լոնգանգեի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարը, ողջունելով Մաքսիմ Լոնգանգեին, կարևորել է Հայաստան-Եվրոպայի խորհուրդ 2023-2026 թթ. գործողությունների ծրագրի արդյունավետ իրականացումը և նշել, որ այն օժանդակում է նաև ՀՀ-ԵՄ Համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի հաջող կենսագործմանը՝ ի նպաստ ՀՀ-ում ժողովրդավարության և մարդու իրավունքների գերակայության:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է կրթության, մշակույթի և սպորտի ուղղությամբ համագործակցության լայն հեռանկարներն ու շեշտել՝ այս ոլորտներն արդեն իսկ կարգավորվում են ռազմավարական փաստաթղթով, որոնցից մեկը՝ «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագիրը», Ազգային ժողովի կողմից հաստատվել է որպես օրենք:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև շեշտել է, որ Հայաստանն ակտիվորեն ընդգրկված է ԵԽ մի շարք հարթակներում, այդ թվում՝ Եվրոպայի խորհրդի Կրթական քաղաքականության և ունակությունների ղեկավար կոմիտեում (CDPPE), Մշակութային ուղիներ (Cultural Routes) հարթակում, որոնք կնպաստեն Եվրոպայի խորհրդի հետ համագործակցության զարգացմանը և խորացմանը ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտներում:
Հայաստանում Եվրոպայի խորհրդի գրասենյակի ղեկավար Մաքսիմ Լոնգանգեն, շնորհակալություն հայտնելով ընդունելության համար, նշել է, որ Եվրոպայի խորհրդի՝ Հայաստանի համար իրականացվող գործողությունների ծրագիրը քառամյա ռազմավարական ծրագրային փաստաթուղթ է, որն ուղղված է ՀՀ օրենսդրության, ժողովրդավարական հաստատությունների՝ մարդու իրավունքների, օրենքի գերակայության և ժողովրդավարության ոլորտներում եվրոպական չափանիշներին հետագա համապատասխանեցմանը։ Լոնգանգեն նաև ընդգծել է, որ Հայաստանը կարևոր գործընկեր է, և հարաբերությունների զարգացումն ու խորացումն իրենց առաջնահերթություններից է: Անդրադառնալով համատեղ իրականացվող ծրագրերին՝ կողմերը քննարկել են «Հայ երեխաների իրավունքների պաշտպանությունը հետպատերազմյան համատեքստում» ԵԽ ծրագրի մանրամասները, որով նախատեսվում է իրականացնել կարիքների գնահատում և երեխաներին սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետների վերապատրաստումներ:
Ժաննա Անդրեասյանը, ընդգծելով ծրագրի կարևորությունը, տեղեկացրել է, որ 2023 թվականի սեպտեմբերից ՀՀ բոլոր դպրոցներում հոգեբանի հաստիք է ներդրվել, գործում են նաև Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական և տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնները, սակայն մարտահրավերային իրավիճակները պահանջում են նոր ջանքեր, ինչպես նաև վերապատրաստման նոր ծրագրեր՝ այս կառույցների կարողությունների զարգացման նպատակով: Նշվել է, որ հիմնական ուշադրությունն ուղղվելու է ԼՂ-ից բռնի տեղահանված հատկապես այն երեխաներին, որոնք մնացել են առանց ընտանեկան և ծնողական խնամքի:
Կողմերը քննարկել են նաև «Մարդու սոցիալական իրավունքների ամրապնդումը Հայաստանում» ծրագրին, ինչպես նաև ՄԿՈՒ ոլորտում համագործակցության հեռանկարներին, մասնավորապես՝ համընդհանուր ներառականության, աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման և այլ ուղղություններով համագործակցությանն առնչվող հարցեր:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ օրերս Ազգային ժողովում ընդունվել է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքը, որում, ի թիվս մի շարք բարեփոխումների, հստակեցվել են մասնագիտական կրթության և ուսուցման բնագավառում պետական քաղաքականության սկզբունքները և անձի կրթության իրավունքի պետական երաշխիքները: Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են նաև երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում համագործակցության հեռանկարներին, ինչպես նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցերի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան