ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Գերմանիայի Տնտեսության արևելյան հանձնաժողովի (Ost-Ausschuss) և Թյուրինգիա երկրամասի զարգացման ընկերակցության (LEG Thüringen) անդամներին՝ դոկտոր Ստեֆան Բլեխշմիդտի գլխավորությամբ:
Հանդիպմանը ներկա էին նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է պատվիրակությանը՝ կարևորելով Հայաստանի և Գերմանիայի միջև սերտ համագործակցությունը տարբեր ուղղություններով և վստահություն հայտնել պատվիրակության հայաստանյան այցի շրջանակում համագործակցության նոր ծրագրեր և պայմանավորվածություններ արձանագրելու վերաբերյալ:
Ժաննա Անդրեասյանը մասնավորապես առանձնացրել է Հայաստանի և Գերմանիայի միջև համագործակցության 3 ուղղություններ, որոնցից առաջինը վերաբերում է ակադեմիական քաղաքի նախագծմանը:
«Մեր ամենառանցքային համագործակցությունն այս պահին գերմանական gmp International GmbH Architects and Engineers ճարտարապետական ընկերության հետ է, որը մշակում է ակադեմիական քաղաքի գլխավոր հատակագիծը: Վերջնական տարբերակը շուտով պատրաստ կլինի»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Երկրորդ ուղղությունը, ըստ նախարարի, «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման» նոր օրենքի մշակման գործընթացն է, որն իրականացվել է նաև գերմանական փորձի հիման վրա: Երրորդ ուղղությունը գերմաներենի ուսուցման և տարածման զարգացումն է ՀՀ-ում, որի իրականացմանը մեծապես նպաստում է «Գյոթե» կենտրոնը: Նախարարը հույս է հայտնել, որ գերմաներենի տարածմանն ուղղված համատեղ ծրագրերը կընդլայնվեն:
Հանդիպմանը Գերմանիայի Տնտեսության արևելյան հանձնաժողովի (Ost-Ausschuss) և Թյուրինգիա երկրամասի զարգացման ընկերակցության (LEG Thüringen) անդամները հետքրքրվածություն են հայտնել Հայաստանում միջին մասնագիտական կրթական համակարգի վերաբերյալ և նախանշել Գերմանիայի վերապատրաստման կենտրոնների հետ համագործակցության հնարավորությունները: ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է գերմանական կողմի նախաձեռնությունը և ներկայացրել Հայաստանի Հանրապետության նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում բարեփոխումներն ու համագործակցության հնարավորությունները:
Նախարարը մասնավորապես անդրադարձել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ/ԳՄՀԸ) օգնությամբ մասնագիտական կրթության կազմակերպմանը դուալ մոդելի շրջանակում: «Դուալ կրթությունը՝ որպես սովորողների կրթական մոդուլի կարևոր բաղադրիչ և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում, հնարավորություն կտա ուսանողներին հմտացած մուտք գործել աշխատաշուկա և նպաստել տնտեսության զարգացմանը»,- ասել է նախարարը:
Աթլաս ինթերնեյշնլ գրասենյակի ներկայացուցիչը հանդիպման ընթացքում ներկայացրել է «Գերմանական բիզնես առաքելություն Հայաստանում և Վրաստանում» նախագիծը, որը միտված է զեղծարարություններից և կեղծիքից բարձր պաշտպանվածությանը թվային տիրույթում և նպատակ ունի նպաստել գործարարության զարգացմանը արտադրական, լոգիստիկ ծառայությունների լավարկմանը:
Կողմերը պայմանավորվածություն են ձեռք բերել քննարկել նախագիծը միջին մասնագիտական կրթության համակարգում ներառելու հնարավորությունները և այդ համատեքստում համագործակցության հեռանկարները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան