ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջին անգամ կիրականացվի մասնագիտական առարկաներ դասավանդող մանկավարժների կամավոր ատեստավորում

Մայիսի 23, 2024
Հարցազրույցներ, ելույթներ

Մայիսի 22-ին ԱԺ-ն ընդունել է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» ՀՀ օրենքը, որը ոլորտի զարգացման նոր ընթացակարգերի և մոտեցումների հեռանկար է ապահովելու՝ մասնագիտական կրթության համակարգը դարձնելով արդյունավետ՝ հատկապես աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման առումով:

Նախնական մասնագիտական ուսհաստատություններ՝ ուսումնարանները, այս տարի կունենան 2610, իսկ միջին մասնագիտական ուսհաստատությունները՝ քոլեջները՝ 7490 շրջանավարտ:

Այս մասին այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ անդրադառնալով արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտին:

«ՄԿՈՒ ոլորտում ևս լայնածավալ աշխատանքներ են իրականացվում, մասնավորապես, ժամանակակից տնտեսության կարիքներին համապատասխան մասնագետներ թողարկելու նպատակով վերանայվում է մասնագիտությունների ցանկը: Ամբողջությամբ վերանայվել է նաև կրթաթոշակային քաղաքականությունը՝ գերակա մասնագիտությունների գծով 5000 դրամից մինչև 50 հազար դրամի բարձրացմամբ»,- ասել է նախարարի տեղակալը:

ԼՂ-ից բռնի տեղահանված բազմաթիվ սովորողներ ընդգրկվել են նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում, որոնց ուսուցումը կազմակերպվել է պետական բյուջեի միջոցներով: Ուսումնարաններում ընդգրկվել են ԼՂ-ից բռնի տեղահանված 103, իսկ քոլեջներում՝ շուրջ 1030 ուսանողներ: Այս ծրագրի իրականացման համար պետական բյուջեի միջոցներից հատկացվել է ավելի քան 135 մլն դրամ:

Մասնագիտական կարողությունների զարգացման տեսանկյունից ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է նաև ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացվող աշխատանքները: Քոլեջներում և ուսումնարաններում հանրակրթական առարկաներ դասավանդող մասնագետները նախորդ տարվա ընթացքում հնարավորություն են ունեցել մասնակցելու կամավոր ատեստավորմանն ու աշխատավարձի բարձրացում ունենալ: Այս տարի առաջին անգամ կիրականացվի նաև մասնագիտական առարկաներ դասավանդող մանկավարժների վերապատրաստման և կամավոր ատեստավորման գործընթացը:

«Այս տարի մասնագիտական առարկաներ դասավանդող մանկավարժների կամավոր ատեստավորումը նախատեսվում է իրականացնել 4 ուղղություններով՝ գյուղատնտեսություն, տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ, ոսկերչություն և խոհարարություն: Ի տարբերություն հանրակրթության՝ ՄԿՈՒ ոլորտում ատեստավորումն իրականացվելու է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական աշխատանքների միջոցով: Մնացած մասնագիտությունների ուղղություններով ևս հաջորդաբար կշարունակենք ատեստավորման գործընթացը»,- ներկայացրել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև ՄԿՈՒ ոլորտում ուսումնական հաստատությունների ենթակառուցվածքների զարգացմանը, որտեղ նոր օրենքով ևս շեշտադրվում են մասնավոր հատվածի հետ համագործակցության լայն հնարավորությունները:

«Ունենք բազմաթիվ մասնավոր կազմակերպություններ, որոնք լավ մասնագետների պահանջարկ ունեն: Բնականաբար, դրանք շահագրգռված են նաև այդ մասնագետների պատրաստմամբ, և նրանց հետ համագործակցությամբ մի շարք ծրագրեր են նախատեսվում»,- եզրափակել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Ենթակառուցվածքների բարելավման նպատակով 2024 թվականին 12 նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների կապիտալ ծախսերի համար շուրջ 2 մլրդ դրամ է հատկացվել, իսկ լաբորատոր սարքավորումների համար՝ ավելի քան 162 մլն դրամ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…