ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախագծային ուսուցում. նոր մեդիայից մինչև Թումանյանի հեքիաթներ և մաթեմատիկա

Մայիսի 22, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն Ալ. Բլոկի անվան թիվ 122 դպրոցում ներկա է եղել «Նախագծային ուսուցում 2023-2024» փառատոնին:

Փառատոնը կազմակերպվել է հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման շրջանակում, ըստ որի՝ 7-րդ դասարանում պարտադիր ներդրվել է նախագծային ուսուցումը: Ալ. Բլոկի անվան թիվ 122 դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները ներկայացրել են 13 նախագծային աշխատանք՝ տարբեր թեմաներով: Ձևավորված տաղավարներում նախագծեր են ներկայացրել նաև դպրոցի այլ դասարանների աշակերտները: Նրանք անդրադարձել են այնպիսի թեմաների, ինչպիսիք են՝ «Մեդիան որպես կապող օղակ», «Սովորենք՝ խաղալով», «Մաթեմատիկան և Հ. Թումանյանի հեքիաթները», «Տարբեր մարմինների արագությունները», «Երկրաչափական պատկերները հայկական զարդանախշերում», «Արդյոք թափոնը աղբ է» և այլն:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը շրջել են տաղավարներում, զրուցել աշակերտների հետ, հետաքրքրվել նրանց նախասիրություններով:

ԿԳՄՍ փոխնախարարի գնահատմամբ՝ աշակերտների ոգևորությունն իրականացրած աշխատանքների նկատմամբ խոսում է նախագծային ուսուցման հաջողության մասին: Ուսուցիչների աջակցությամբ կատարված թեմաների ընտրությունը փաստում է, որ նախագծային ուսուցումը նպաստում է սովորողների թիմային աշխատանքի և մտածողության ձևավորմանը, մեկ նպատակի շուրջ համախմբմանը և տվյալ թեմայի շուրջ համապարփակ գիտելիքի ձեռքբերմանը:

Փառատոնի շրջանակում դպրոցի աշակերտները հայերենով և ռուսերենով հանդես են եկել փոքրիկ բեմականացմամբ:

Օրվա շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանն այցելել են նաև Երևանի Միքայել Նալբանդյանի անվան թիվ 33 և Մարտիրոս Սարյանի անվան թիվ 86 հիմնական դպրոցներ: Նրանք տեղում ծանոթացել են պետական ֆինանսավորմամբ վերակառուցված մարզադահլիճների ընդհանուր վիճակին, կահավորմանը, առկա խնդիրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…