ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ներկայացվել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը

Մայիսի 11, 2024
Հարցազրույցներ, ելույթներ

«Արմենպրեսի» մամուլի սրահում ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանն այսօր ներկայացրել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը:

Հիշեցնենք, որ ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատվել է «Հանրակրթության մասին» օրենքի 38-րդ հոդվածի 5-րդ մասի պահանջով մասնագիտական գործունեությունը դադարեցված բարձրագույն կրթություն չունեցող մանկավարժների օժանդակության ծրագիրը:

ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ դեռևս 2011 թվականին «Հանրակրթության մասին» օրենքով սահմանվել են որակավորման այն պահանջները, որոնք անհրաժեշտ են հանրակրթական դպրոցներում մանկավարժական գործունեություն իրականացնելու համար:

Նրա նշմամբ՝ պահանջներից մեկը բարձրագույն կրթության ապահովումն էր. «Տարբեր հանգամանքներով պայմանավորված՝ երկու անգամ այս կետի իրականացումը հետաձգվել է, և այդ ընթացքում հնարավորություն է տրվել, որ ուսուցիչները կարողանան սեփական միջոցներով ապահովեն այդ պայմանը: 2023 թվականի սկզբին կատարված վերլուծությունը ցույց է տվել, որ չնայած բազմաթիվ ուսուցիչներ նախընթաց տարիներին ապահովել են օրենքի պահանջի կատարումը և ստացել բարձրագույն կրթություն, այդուհանդերձ, համակարգում դեռևս շարունակում էին մնալ ավելի քան 1300 ուսուցիչներ, որոնք բարձրագույն կրթություն չունեին, սակայն դասավանդում էին և օրենքի պահանջի համաձայն՝ 2023 թվականի օգոստոսի 20-ից պետք է դադարեցնեին ուսուցչական աշխատանքը: Որպես միջանկյալ կարգավորում՝ ստեղծվել է կամավոր ատեստավորման հնարավորություն, որին մասնակցելու և ատեստավորված համարվելու արդյունքում ուսուցիչները հնարավորություն կստանան շարունակել իրենց գործունեությունը դպրոցներում»,- նշել է Թամարա Սարգսյանը:

Նրա տեղեկացմամբ՝ 2023 թվականին բարձրագույն կրթություն չունեցող 894 ուսուցիչ մասնակցել է կամավոր ատեստավորմանը, որոնցից 354-ը կամավոր ատեստավորման արդյունքներով համարվում է ատեստավորված և շարունակում է ուսուցչական գործունեությունը:

«Քանի որ տարիների աշխատանքային փորձ ունեցող բազմաթիվ ուսուցիչներ զրկվել են մասնագիտական գործունեությունը շարունակելու հնարավորությունից, Կառավարությունը որոշում է կայացրել իրականացնել նոր ծրագիր և ֆինանսավորել այդ խմբի ուսուցիչներին՝ ստանալու բարձրագույն կրթություն»,- ասել է ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետը:

Թամարա Սարգսյանն արձանագրել է՝ պետության կողմից օժանդակությունը 2 ուղղությամբ է կատարվելու։ Առաջինը՝ ուսուցիչները կարող են մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը և հնարավորություն ունենալ շարունակել մասնագիտական գործունեությունը։ Այս դեպքում պետությունը պատրաստ է աջակցել, որպեսզի մինչ ատեստավորումն այդ ուսուցիչները մասնակցեն վերապատրաստման դասընթացներին։ Դա կօգնի սահմանված շեմը հաղթահարելու հարցում։

Հաջորդ ուղղությունը պետության կողմից բարձրագույն կրթության ֆինանսավորումն է. «Այստեղ պոտենցիալ շահառուներն ունեն հետևյալ անելիքը՝ նրանք դիմում են մանկավարժի որակավորում շնորհող բուհեր և ներկայացնում անհրաժեշտ փաստաթղթերն ուսումը շարունակելու համար։ Շահառուներից յուրաքանչյուրի համար ուսման պրոցեսը կարող է տարբեր լինել, որովհետև կլինեն ուսուցիչներ, որոնք միգուցե ժամանակին ընդունվել են բուհ, սակայն որոշ ժամանակ անց ինչ-ինչ պատճառներով չեն շարունակել ուսումը։ Հետևաբար, այդ հարցում անհատական մոտեցում կլինի: Շահառուների դիմումներն ընդունելուց հետո արդեն բուհը տվյալները կներկայացնի նախարարություն։ Վերջինս էլ անխտիր բոլորի համար ապահովելու է առաջին կիսամյակի ուսման վարձի ֆինանսավորումը։ Արդեն հաջորդ կիսամյակից կֆինանսավորվեն այն սովորող ուսուցիչները, որոնց ՄՈԳ-ը 60 տոկոսից ավելին է»,- ասել է Թամարա Սարգսյանը և մանրամասնել՝ այս մոտեցման նպատակն է՝ վստահ լինել, որ ուսուցիչներն իրապես բարձր առաջադիմություն ունեն։

Թամարա Սարգսյանը նշել է նաև մի կարևոր հանգամանք. այն ուսուցիչները, որոնք ցանկանում են բարձրագույն կրթություն ստանալ, դպրոցներում կարող են շարունակել աշխատել միայն բուհն ավարտելուց հետո։ Եթե նրանք ցանկանում են կրթություն ստանալուն զուգահեռ նաև աշխատել, ապա պարտադիր պետք է մասնակցեն կամավոր ատեստավորմանը և հաղթահարեն անհրաժեշտ շեմը։

Թամարա Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ առաջիկայում նախարարության կայքում կտեղադրվի կամավոր ատեստավորման համար նախատեսված վերապատրաստման դասընթացների և բուհ դիմելու ժամկետների վերաբերյալ տեղեկությունը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…