ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

E-work-ը կարող է վերլուծության օգտակար աղբյուր դառնալ ԿԳՄՍՆ-ի համար. Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է պանելային քննարկման

Մայիսի 3, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Այսօր կայացել է աշխատանք գտնելու և առաջարկելու առաջին մասշտաբային պետական հարթակի՝ e-work.am-ի պաշտոնական շնորհանդեսը:

Հարթակը նպատակ ունի կամուրջ ստեղծելու գործատուի և աշխատանք փնտրողի միջև, մեկտեղելու ՀՀ-ում առկա թափուր աշխատատեղերը, ինչպես նաև ամրապնդելու պետություն-գործատու-աշխատանք փնտրող կապը:

e-work.am-ի շնորհանդեսի շրջանակում տեղի է ունեցել նաև «Զբաղվածության մարտահրավերները թվայնացման դարաշրջանում» թեմայով պանելային քննարկում:

Քննարկման բանախոսներն էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը և Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարի տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը:

Պանելային քննարկման առանցքում ևս e-work.am հարթակն էր. բանախոսներից յուրաքանչյուրը դրան անդրադարձել է իր համակարգման տիրույթի դիտանկյունից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ կրթության ոլորտում ևս, ի թիվս այլ ոլորտների, թվայնացման ակտիվ գործընթացներ են իրականացվում ինչպես սովորողների, կրթական ծրագրերի, այնպես էլ դրանց մասին հավաստող փաստաթղթերի թվայնացման ձևաչափով:

«Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգում մենք բավականին համապարփակ ինֆորմացիա ունենք, սակայն այս պահին հանրակրթության մակարդակում է, որ կարող ենք փաստել 100-տոկոսանոց ծածկույթի մասին: Անցած տարվանից արդեն իսկ թվայնացվել են նաև ավարտական ատեստատները», - ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ նշելով, որ ներկայում գործընթացներ են իրականացվում նախնական և միջին մասնագիտական, ինչպես նաև բուհական կրթության շրջանակում թվայնացման և տվյալների առավել հասանելիության ապահովման ուղղությամբ:

Առաջիկայում, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, թվային հարթակում ներկայացնելու են բոլոր ուսումնական հաստատությունները՝ իրականացվող դասընթացները, բուհերի, նախնական ու միջին մասնագիտական կրթության որակավորման փաստաթղթերը: Այս բոլոր տվյալները հետագայում հնարավոր կլինի կապել նաև e-work համակարգին, եթե դրա կարիքը լինի:

Նախարարի տեղակալն անդրադարձ է կատարել նաև լրացուցիչ և շարունակական կրթության ոլորտում իրականացվող թվայնացմանը: Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ կրթության զարգացման ծրագրով նախատեսված է ունենալ ռեեստր, որտեղ հավաքագրված կլինեն երաշխավորված դասընթացները: Այս ուղղությամբ աշխատանքներն արդեն իրականացվում են:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն իր խոսքում անդրադարձել է նաև E-work-ի՝ որպես պահանջված մասնագիտությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու վերլուծական հարթակ դիտարկվելու հնարավորությանը:

Ի պատասխան «Որքանո՞վ կարող է այս հարթակն օգտակար լինել ԿԳՄՍ նախարարության համար՝ կրթության խնդիրները և դրա բովանդակության հետ կապված թեմաները ձևակերպելու տեսակետից» հարցին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ միանշանակ օգտակար կլինի, եթե հնարավոր լինի տեղեկատվություն ստանալ, թե որ մասնագիտությունների կարիքն ավելի շատ կա աշխատաշուկայում, և որ մասնագիտությունն ինչքանով է պահանջված: «Այս թեմայով մենք քննարկումներ ենք ունեցել Էկոնոմիկայի, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ: Սա իսկապես կարևոր տեղեկատվություն է մասնագիտությունների տեղերի հատկացման, ինչպես նաև նոր մասնագիտությունների ներդրման առումով», - ասել է փոխնախարարը՝ ավելացնելով, որ այժմ կրթական համակարգում առկա են ժամանակավրեպ մասնագիտություններ, ինչպես նաև ձևավորվել են բնագավառներ, որոնց մասնագետների պատրաստման տեսանկյունից անելիքներ կան:

Նշենք, որ հարթակի շնորհանդեսից հետո մեկնարկել է «Աշխատանքի տոնավաճառ-2024»-ը, որին իրենց տաղավարներով մասնակցել են առաջատար գործատուներ՝ առողջապահության, արտադրության, հեռահաղորդակցության և այլ ոլորտներից: Տոնավաճառին մասնակցել է նաև Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: